Gå til innhold

Klarte ikke egget å slippe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg fikk for akkurat en uke siden blinkende smiley på clearblue advanced el-test 😊 

det gikk fire dager før jeg fikk fast smiley. Fast smiley hadde jeg i nesten to dager. 

Altså, positiv el test torsdag og fredag forrige uke. Hadde likevel el-smerter (KAN jo også være andre smerter) i går. Kan det være at el ikke klarte slippe egget før i går? 

Saken er at i går så tempet jeg, men sovnet dessverre med munnen åpen med termometer i😳 så da målte jeg på nytt etter 2 min, og fikk forhøyet temp. Kan jeg stole på denne tempen, selv om det tok et par minutter før jeg fikk målt?

legger ved grafen min her.. 

Jeg er litt redd for at jeg ikke har hatt sex på rett tidspunkt, rett og slett. Vet jo ikke helt når el var, og har det noe å si for når egget slipper mtp sex?

Har jo heller ikke testet for el etter lørdag, kan det hende jeg hadde fått positiv test i går, søndag, og at gårsdagens temp faktisk er feil? 

 

BC0AE7F0-937C-4F98-9C88-2D936F97D524.jpeg

Anonymkode: c0428...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg å spørre i IKM - Skravletråd. Der er det mange erfarne med temping og sånne ting som gjerne svarer deg! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, rosaa skrev:

Anbefaler deg å spørre i IKM - Skravletråd. Der er det mange erfarne med temping og sånne ting som gjerne svarer deg! 😄

Fikk ikke svar der..

Anonymkode: c0428...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grafen er jo litt overalt. Ikke noe mønster. 

Er du helt ny på temping? Og/eller har du nylig sluttet på hormonprevansjon? 

Anonymkode: 5114d...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den grafen er jo litt overalt. Ikke noe mønster. 

Er du helt ny på temping? Og/eller har du nylig sluttet på hormonprevansjon? 

Anonymkode: 5114d...d4f

Tok ut spiral for 3 måneder siden. Har hatt stabile sykluser med mensen og eggløsning siden. syklus på 28 dager.

Anonymkode: c0428...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...