Gå til innhold

Hjelp! Ringte Hausken for time, men var 1,5mnd ventetid der! Andre klinikker? Holder til i Asker/Bærum.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper noen vet om noen🙏🏻

 

 

Anonymkode: 5d62a...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ting tar tid i ivf gamet. Alt må tilpasses til sykluser også, så det er egentlig bare å sette seg i kø.

Det første som skjer er blodprøver og ultralyd. 

Anonymkode: 3be3a...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig ikke så lang ventetid. Som andre sier, still deg i kø. Det henger nok litt igjen etter at det var stengt på sommeren. Regner med dette var hausken på Lysaker? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke lenge i denne sammenhengen (?) 

Anonymkode: ab229...e13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler nok om at det har vært sommerstengt, ja. Ellers holder Livio og Fertilitetssenteret også til i Oslo. Datteren vår ble til ved Fertilitetssenteret, så vi er naturlig nok veldig fornøyde med dem. Det var ingen ventetid på oppstartsamtale den gangen, men det kan godt hende alle har mye pågang nå. 

Anonymkode: 8f3b8...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler nok om at det har vært sommerstengt, ja. Ellers holder Livio og Fertilitetssenteret også til i Oslo. Datteren vår ble til ved Fertilitetssenteret, så vi er naturlig nok veldig fornøyde med dem. Det var ingen ventetid på oppstartsamtale den gangen, men det kan godt hende alle har mye pågang nå. 

Anonymkode: 8f3b8...972

Var iallefall så lang ventetid på FS når jeg ringte i fjor, og ringte man etter påske kunne man måtte vente til etter sommer pga pågang.

Nå som jeg er inne i systemet er jeg «først ut» på alt, altså; må ikke vente på forsøk. Generelle timer utenom egne forsøk er litt mindre åpning fordi de holder av tid til pågående forsøk for andre. 

Spørs nok på flaks/uflaks. 

Anonymkode: 9fe99...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan bruke tiden frem til det godt, så taper dere ikke tid. Sørg for å ta blodprøver på riktig sted i syklus, en spermtest, og blodprøver for hepatitt. Så går alt raskere når dere har første time. 

Anonymkode: 1b347...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medicus i Oslo er også veldig flinke, alt utstyr er helt nytt og masse flinke folk. Men de har også såvidt åpnet etter sommeren så kan hende det er litt etterheng der også. Kan absolutt anbefales :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke kuppe tråden, men lurer sånn og det kan spare meg å spør alle klinikkene.

Er det mulig å ha avtale med en privatklinikk, men å bruke en lokal gynekolog til sjekk før uttak osv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Neutral90 said:

Jeg vil ikke kuppe tråden, men lurer sånn og det kan spare meg å spør alle klinikkene.

Er det mulig å ha avtale med en privatklinikk, men å bruke en lokal gynekolog til sjekk før uttak osv? 

Hvorfor vil du det? Kontrollen er jo en del av pakka og tar man i samme slengen man er der for en prat. Mannen tok særprøve og jeg ble undersøkt. Mens vi hadde samtale om Sprøyter og annet som skulle settes kom prøvene inn. Det er ikke noe å spare på å ta gynekolog et annet sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Hvorfor vil du det? Kontrollen er jo en del av pakka og tar man i samme slengen man er der for en prat. Mannen tok særprøve og jeg ble undersøkt. Mens vi hadde samtale om Sprøyter og annet som skulle settes kom prøvene inn. Det er ikke noe å spare på å ta gynekolog et annet sted. 

Vi er utredet og har allerede forsøkt offentlig. Når jeg skrev sjekk før uttak, mente jeg ul om eggposene vokser bra.

jeg spør fordi det er 6 timer til st Olavs, kjipt med mye fravær fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neutral90 said:

Vi er utredet og har allerede forsøkt offentlig. Når jeg skrev sjekk før uttak, mente jeg ul om eggposene vokser bra.

jeg spør fordi det er 6 timer til st Olavs, kjipt med mye fravær fra jobb.

Ah sånn ja. Det vet jeg ikke. Men ja, kjenner til fravær fra jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Neutral90 skrev:

Vi er utredet og har allerede forsøkt offentlig. Når jeg skrev sjekk før uttak, mente jeg ul om eggposene vokser bra.

jeg spør fordi det er 6 timer til st Olavs, kjipt med mye fravær fra jobb.

Vi ble henvist til st. Olavs, fra gynekolog på Lillehammer. De samarbeidet om dette, inn til han for å se vekst osv. Var tidevis der 2-3 ganger i uka så da måtte jeg ha «flyttet»

Anonymkode: a9031...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...