Gå til innhold

IG kontoer verdt å følge


Gjest Emmy_H

Anbefalte innlegg

Gjest Emmy_H

Har noen her forslag til IG-kontoer som er verdt å følge? Innenfor hus og hjem, mat og baking? Jeg følger idag Ida Gran Jensen og kremno Elin, og trenger flere inspirerende kontoer å følge. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innenfor livet med naturlige, uredigerte, normale kropper: Amanda Ekström Art @tuggmotstand 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
På 3.9.2019 den 3.44, Solfridmedhatten skrev:

Min absolutt favoritt er Iselin Guttormsen på Instagram. For ei ekte og ufiltrert dame!!

At hun er ufiltrert er 100 prosent sikkert, nesten på grensen til vulgær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 4.9.2019 den 22.54, lillesnøfnugg skrev:

At hun er ufiltrert er 100 prosent sikkert, nesten på grensen til vulgær!

Hun er på grensen til vulgær, denne damen har et stort oppmerksomhetsbehov, og er sykelig opptatt av anerkjennelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Skrukketroll skrev:

Hun er på grensen til vulgær, denne damen har et stort oppmerksomhetsbehov, og er sykelig opptatt av anerkjennelse.

En får ikke anerkjennelse av å være vulgær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 23.10.2019 den 14.08, Skrukketroll skrev:

Hun er på grensen til vulgær, denne damen har et stort oppmerksomhetsbehov, og er sykelig opptatt av anerkjennelse.

Det er jeg helt uenig i! Mange av de tingene hun tar opp er så utrolig viktig i dagens samfunn. Oppmerksomheten liker hun garantert, ellers hadde hun nok ikke drevet med det her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champagnehagen om du er interessert i hage..så utrolig flott konto! Hun har laget hagen sin helt fra bunnen av - alene (med hjelp fra pappaen sin). Veldig inspirerende!

Mariaf1212 har en fin interiørkonto hvor ingen barn blir brukt til reklame eller outet. Tror jeg har til gode å se et eneste bilde av barn på den kontoen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

På 25.11.2019 den 9.34, Vera skrev:

Champagnehagen om du er interessert i hage..så utrolig flott konto! Hun har laget hagen sin helt fra bunnen av - alene (med hjelp fra pappaen sin). Veldig inspirerende!

Mariaf1212 har en fin interiørkonto hvor ingen barn blir brukt til reklame eller outet. Tror jeg har til gode å se et eneste bilde av barn på den kontoen. 

 

Finner ikke champagnehagen🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...