Gå til innhold

Crest 3d white strips erfaringer ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har brukt denne tannblekingen og kan dele sine erfaringer om tennene ble hvite eller er det bare tull? 

Anonymkode: fa77d...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De ekte man kjøper eller bestiller fra usa funker, man ser forskjell allerede etter 1 gangs bruk. Men de er dyre.   Men det finnes mye fake på nett, jeg bestilte fra ebay, de var sikkert bare satt inn med lim og jeg så ingen forskjell etter 30-40 min med disse på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, SupaWoman skrev:

De ekte man kjøper eller bestiller fra usa funker, man ser forskjell allerede etter 1 gangs bruk. Men de er dyre.   Men det finnes mye fake på nett, jeg bestilte fra ebay, de var sikkert bare satt inn med lim og jeg så ingen forskjell etter 30-40 min med disse på

Hvor kjøpte du ekte fra? Altså hvilken nettside? 

Anonymkode: fa77d...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crest whitestrips fungerer. Har brukt det i flere år. Har kjøpt fra både USA og fra Ebay. Ikke merket noen forskjell på stripsene fra USA og Ebay, men har kanskje vært heldig med bestillingen.

I følge pakken skal man bruke stripsene som en "intensiv behandling", og bleke hver dag. Jeg gjorde dette med den aller første pakken. Har så bare brukt en strip i ny og ne for å vedlikeholde/friske opp. Opplever at jeg kan bli litt sensitiv og få litt ising i tennene hvis jeg bleker tennene for mye. Jeg ville anbefalt å ikke følge anvisningen på pakken, men heller spre blekingen over flere dager/uker hvis man kjenner på ising eller sensitivitet.

Anonymkode: 3dbf0...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...