Gå til innhold

XXL ute i storm. Andre tidligere ansatte her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig drøyt hvis dette er riktig. Hvilket varehus var dette? 

Anonymkode: 13beb...486

Selvfølgelig er det riktig, hvorfor skulle jeg juge? 

Samme hvilket varehus det er vel? Orker ikke ha dem på nakken, igjen. 

Anonymkode: d903f...018

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det riktig, hvorfor skulle jeg juge? 

Samme hvilket varehus det er vel? Orker ikke ha dem på nakken, igjen. 

Anonymkode: d903f...018

Ok. 

Anonymkode: 13beb...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. 

Anonymkode: 13beb...486

Hvorfor er du så opphengt i hvilket varehus de forskjellige snakker om egentlig? Jobber du der? 😂

Anonymkode: d903f...018

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så opphengt i hvilket varehus de forskjellige snakker om egentlig? Jobber du der? 😂

Anonymkode: d903f...018

Jeg kjente til mange av varehusene så er jo interessant å høre hvor erfaringene er i fra. 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det riktig, hvorfor skulle jeg juge? 

Samme hvilket varehus det er vel? Orker ikke ha dem på nakken, igjen. 

Anonymkode: d903f...018

Opplevde akkurat det samme som deg bare at i mitt tilfelle var det på kremmerhuset..

Anonymkode: e362b...967

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet som selgerleder på XXL, har vært på sportskrigsskolen. Det var fantastisk morsomt faktisk! Et veldig godt minne :) Ekstrahjelper/deltider blir til tider skviset ut og kanskje burde flere hatt større stillingsprosenter, men de 4 årene jeg jobbet der ser jeg tilbake på med glede :)

Anonymkode: 59055...11d

Var du en av de kyniske dr********** som mishandlet de ansatte?

Endret av jabx
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket varehus var det? 

Anonymkode: 13beb...486

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket varehus var dette? 

Anonymkode: 13beb...486

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket varehus var dette? 

Anonymkode: 13beb...486

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket varehus er dette?

Anonymkode: 13beb...486

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket varehus var dette? 

Anonymkode: 13beb...486

WTF

Endret av jabx
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jabx skrev:

Da var vel du en av de kyniske dr********** som mishandlet de ansatte, virker det som.

Alle er ikke like, men det viktigste er at en ikke skal være redd for å si i fra hvis noe er feil på sin arbeidsplass. Er mann redd og tier, så er det ting som skurrer. 

Hvis personen sier at dette er dens erfaring så bør vi stole på det. På samme måte som vi bør stole på de som sier det motsatte. 

 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jabx skrev:

WTF

Hva er det du ikke forstår? Varehuset er arbeidsplassen til personen og hvor dette varehuset er plassert, altså hvor den ansatte hører til i XXL kjeden. 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LaptopPute skrev:

XXL følger med for å si det mildt.

Hva mener du? 

Anonymkode: 13beb...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hva mener du? 

Anonymkode: 13beb...486

Anonymbruker som spør om hvilke varehus er ditten og datt, veldig tydelig at det er en XXL-ansatt eller leder eller en fuckings cunt som følger med her. Sikkert for å ta folk.

Det som hadde vært kjempefint var hvis det var arbeidstilsynet som fulgte med eller en fagforening, men sjansen for at noen faktisk ordner opp i det her, og at XXL ikke har mektige venner langt oppe i systemet som de drar på fuckings troféjakt med, er vel heller liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LaptopPute skrev:

Anonymbruker som spør om hvilke varehus er ditten og datt, veldig tydelig at det er en XXL-ansatt eller leder eller en fuckings cunt som følger med her. Sikkert for å ta folk.

Det som hadde vært kjempefint var hvis det var arbeidstilsynet som fulgte med eller en fagforening, men sjansen for at noen faktisk ordner opp i det her, og at XXL ikke har mektige venner langt oppe i systemet som de drar på fuckings troféjakt med, er vel heller liten.

Nei, det er TS som spør om det, sjekk anonymkoden. 

Anonymkode: 19eb0...e01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LaptopPute skrev:

Anonymbruker som spør om hvilke varehus er ditten og datt, veldig tydelig at det er en XXL-ansatt eller leder eller en fuckings cunt som følger med her. Sikkert for å ta folk.

Det som hadde vært kjempefint var hvis det var arbeidstilsynet som fulgte med eller en fagforening, men sjansen for at noen faktisk ordner opp i det her, og at XXL ikke har mektige venner langt oppe i systemet som de drar på fuckings troféjakt med, er vel heller liten.

Det er jeg som har laget tråden som spør hvilket varehuse, for egen interesse. Og som sagt er jeg en tidligere og misfornøyd ansatt. 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, jabx skrev:

Var du en av de kyniske dr********** som mishandlet de ansatte?

Nei, absolutt ikke. Har aldri vært med på noe tvang eller straff i varehuset jeg jobbet i. En litt maktsyk vikarierende varehussjef, der jeg og flere andre selgerledere sa i fra til han, for vi så det gikk ut over de «lengre ned». 

Anonymkode: 59055...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, absolutt ikke. Har aldri vært med på noe tvang eller straff i varehuset jeg jobbet i. En litt maktsyk vikarierende varehussjef, der jeg og flere andre selgerledere sa i fra til han, for vi så det gikk ut over de «lengre ned». 

Anonymkode: 59055...11d

Så bra! Hvilket varehus var dette? 

Anonymkode: 13beb...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke man skal boikotte XXL. Tenk på de som jobber der og kanskje mister jobben sin på grunn av det? 

Det er bedre å engasjere seg og sende eposter til ledelsen samt stille dem kritiske spørsmål på sosiale medier. Det er mye mer effektivt. Hører man et rykte om dårlige forhold? Still dem et spørsmål om det på SoMe. I full offentlighet. Hvis de lyver da og blir tatt på det senere så blir det nok en stygg sak for dem. 

Og husk skjermdump av spørsmål og eventuelt svarene. Og skriv at man skjermdumper. Da blir det ikke så lett for dem å slette. 

 

 

Anonymkode: e46ae...f46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes ikke man skal boikotte XXL. Tenk på de som jobber der og kanskje mister jobben sin på grunn av det?

Alternativet er at butikker som behandler de ansatte ordentlig går konk og de ansatte der minster jobben. Det er allerede en haug med sportsbutikker som er nedlagt pga. XXL.

Anonymkode: f36f6...a93

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når de har blitt nedlagt har XXL-butikken feiret med kake.

Anonymkode: f36f6...a93

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jeg som har laget tråden som spør hvilket varehuse, for egen interesse. Og som sagt er jeg en tidligere og misfornøyd ansatt. 

Anonymkode: 13beb...486

Tenker uansett at det er noe dere heller bør dele på DM, siden når det først er en drittbedrift så er det veldig lett for dem å bryte alle etiske grenser og komme til de ulike varehusene for å gjøre det enda verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...