Gå til innhold

XXL ute i storm. Andre tidligere ansatte her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik foregår det hos G Sport!

Dette er vel ikke ett fnugg bedre enn hos for eksempel XXL

Anonymkode: 81efc...f07

Dette sammenligner du med behandling av ansatte? Dette er en helt annen diskusjon så lenge det ikke er ansatte de skjærer opp, hopper på og kaster i containere. 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært så skeptisk til XXL. Alltid unngått butikken. Det er noe med følelsen man får der inne som ikke er riktig, dessuten vil jeg ikke støtte slike ‘megalodeons’. Å shoppe handler om sjarm i tillegg, og XXL skårer ekstremt lavt på sjarm-skalaen.  

Vil rett og slett heller ha sjarm i samfunnet fremfor å tilfredsstille den impulsive trangen til å ha noe billig, og å først ‘handle aktivt’ når jeg hører noe dritt om x. Hva med å droppe dem før det punktet nås. 

Billig, sa du. Javel. 

Anonymkode: 22eaf...be2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Da skal du få lov til det

Anonymkode: 2c095...6d3

Jeg ba ikke om tillatelse.

Anonymkode: f36f6...a93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik foregår det hos G Sport!

Dette er vel ikke ett fnugg bedre enn hos for eksempel XXL

Anonymkode: 81efc...f07

Dette er ikke bra, men det handler i det minste ikke om systematisk mishandling av ansatte som XXL driver med.

Og taper de ikke mye penger på å destruere varer på den måten?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet som selgerleder på XXL, har vært på sportskrigsskolen. Det var fantastisk morsomt faktisk! Et veldig godt minne :) Ekstrahjelper/deltider blir til tider skviset ut og kanskje burde flere hatt større stillingsprosenter, men de 4 årene jeg jobbet der ser jeg tilbake på med glede :)

Anonymkode: 59055...11d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jobbet der når jeg var 17/18. Helt grusomt. Flere av de som jobbet på toppen på den butikken jeg jobbet i, drev med narkotika i arbeidstiden. Jeg var god i jobben min, noe som hun over meg følte seg truet av. Da begynte hun å spre rykter og fortelle ting om meg som ikke stemte. Dro meg inn på kontoret med sjefen og løy så det rant av hu. Jeg begynte å gråte, prøvde å fortelle at det ikke var sant, men både hun og hennes sjef nærmest skrek til meg. Aldri følt meg så liten før i hele mitt liv. De påsto jeg hadde dratt tre timer før jeg sluttet, men vi stemplet oss jo inn, så jeg ba dem sjekke så de kunne se at det ikke stemte. Da påsto dem noen andre hadde gjort det for meg. 

Flere jeg jobbet med dro på bootcamp, de var smålig hjernevasket etterpå. Nesten som en sekt.. 

Forsøke å si ifra til ledelsen hva som foregikk, men det var som å snakke til en vegg. Hater den bedriften. Alt som står i avisene, og mer, er sant

Anonymkode: d903f...018

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en i nær familie som jobber der. Startet mens hen gikk på vgs og hadde enkelte vakter pr uke. Har siste året jobbet i deltidsstilling med varierende antall vakter pr uke. Hen trives kjempegodt og ser for seg å fortsette der mens hen studerer. Har fått mye skryt, ansvar og godt betalt og miljøet er godt, så hen trives godt der

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet der når jeg var 17/18. Helt grusomt. Flere av de som jobbet på toppen på den butikken jeg jobbet i, drev med narkotika i arbeidstiden. Jeg var god i jobben min, noe som hun over meg følte seg truet av. Da begynte hun å spre rykter og fortelle ting om meg som ikke stemte. Dro meg inn på kontoret med sjefen og løy så det rant av hu. Jeg begynte å gråte, prøvde å fortelle at det ikke var sant, men både hun og hennes sjef nærmest skrek til meg. Aldri følt meg så liten før i hele mitt liv. De påsto jeg hadde dratt tre timer før jeg sluttet, men vi stemplet oss jo inn, så jeg ba dem sjekke så de kunne se at det ikke stemte. Da påsto dem noen andre hadde gjort det for meg. 

Flere jeg jobbet med dro på bootcamp, de var smålig hjernevasket etterpå. Nesten som en sekt.. 

Forsøke å si ifra til ledelsen hva som foregikk, men det var som å snakke til en vegg. Hater den bedriften. Alt som står i avisene, og mer, er sant

Anonymkode: d903f...018

Hva f**n?! 

Anonymkode: 170e3...80e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet der når jeg var 17/18. Helt grusomt. Flere av de som jobbet på toppen på den butikken jeg jobbet i, drev med narkotika i arbeidstiden. Jeg var god i jobben min, noe som hun over meg følte seg truet av. Da begynte hun å spre rykter og fortelle ting om meg som ikke stemte. Dro meg inn på kontoret med sjefen og løy så det rant av hu. Jeg begynte å gråte, prøvde å fortelle at det ikke var sant, men både hun og hennes sjef nærmest skrek til meg. Aldri følt meg så liten før i hele mitt liv. De påsto jeg hadde dratt tre timer før jeg sluttet, men vi stemplet oss jo inn, så jeg ba dem sjekke så de kunne se at det ikke stemte. Da påsto dem noen andre hadde gjort det for meg. 

Flere jeg jobbet med dro på bootcamp, de var smålig hjernevasket etterpå. Nesten som en sekt.. 

Forsøke å si ifra til ledelsen hva som foregikk, men det var som å snakke til en vegg. Hater den bedriften. Alt som står i avisene, og mer, er sant

Anonymkode: d903f...018

Apropos rus. Husker nestleder for avdelingen min pleide å komme på jobb pisse drita/rusa(?) og med feks bare en sko på, (typ) på lørdags morgen, og insisterte på å jobbe (for hun skulle ha lønna). Lå bokstavelig talt på gulvet på bakrommet og spydde hele vakta, men nektet å dra hjem.

Avdeligsleder var helt ok med det ettersom de var venninner. Varehussjef trodde ikke på det.

 

Endret av Nuttery
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet som selgerleder på XXL, har vært på sportskrigsskolen. Det var fantastisk morsomt faktisk! Et veldig godt minne :) Ekstrahjelper/deltider blir til tider skviset ut og kanskje burde flere hatt større stillingsprosenter, men de 4 årene jeg jobbet der ser jeg tilbake på med glede :)

Anonymkode: 59055...11d

Så bra. Hvilket varehus var det? 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Nuttery skrev:

Apropos rus. Husker nestleder for avdelingen min pleide å komme på jobb pisse drita/rusa(?) og med feks bare en sko på, (typ) på lørdags morgen, og insisterte på å jobbe (for hun skulle ha lønna). Lå bokstavelig talt på gulvet på bakrommet og spydde hele vakta, men nektet å dra hjem.

Avdeligsleder var helt ok med det ettersom de var venninner. Varehussjef trodde ikke på det.

 

At en ansatt var fyllesyk/redusert var ikke uvanlig en lørdag i ny og ne, men ingenting i nærheten av dette som blir beskrevet her har jeg opplevd, heldigvis. Hvilket varehus var dette? 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At en ansatt var fyllesyk/redusert var ikke uvanlig en lørdag i ny og ne, men ingenting i nærheten av dette som blir beskrevet her har jeg opplevd, heldigvis. Hvilket varehus var dette? 

Anonymkode: 13beb...486

Selvfølgelig er det "normalt" å møte på fyllesyke folk på jobb, det har jeg møtt på på i alle jobbene jeg har hatt. Men dette var helt ekstremt.

Dette var XXL Dikeveien :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet der når jeg var 17/18. Helt grusomt. Flere av de som jobbet på toppen på den butikken jeg jobbet i, drev med narkotika i arbeidstiden. Jeg var god i jobben min, noe som hun over meg følte seg truet av. Da begynte hun å spre rykter og fortelle ting om meg som ikke stemte. Dro meg inn på kontoret med sjefen og løy så det rant av hu. Jeg begynte å gråte, prøvde å fortelle at det ikke var sant, men både hun og hennes sjef nærmest skrek til meg. Aldri følt meg så liten før i hele mitt liv. De påsto jeg hadde dratt tre timer før jeg sluttet, men vi stemplet oss jo inn, så jeg ba dem sjekke så de kunne se at det ikke stemte. Da påsto dem noen andre hadde gjort det for meg. 

Flere jeg jobbet med dro på bootcamp, de var smålig hjernevasket etterpå. Nesten som en sekt.. 

Forsøke å si ifra til ledelsen hva som foregikk, men det var som å snakke til en vegg. Hater den bedriften. Alt som står i avisene, og mer, er sant

Anonymkode: d903f...018

Veldig drøyt hvis dette er riktig. Hvilket varehus var dette? 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nuttery skrev:

Selvfølgelig er det "normalt" å møte på fyllesyke folk på jobb, det har jeg møtt på på i alle jobbene jeg har hatt. Men dette var helt ekstremt.

Dette var XXL Dikeveien :)

Takk for svar. 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, Fjugur skrev:

Har en i nær familie som jobber der. Startet mens hen gikk på vgs og hadde enkelte vakter pr uke. Har siste året jobbet i deltidsstilling med varierende antall vakter pr uke. Hen trives kjempegodt og ser for seg å fortsette der mens hen studerer. Har fått mye skryt, ansvar og godt betalt og miljøet er godt, så hen trives godt der

Så bra. Hvilket varehus er dette? Og vet du om de følger tariff? 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2019 den 1.10, AnonymBruker skrev:

Tidligere ansatt der. Ble til slutt sykmeldt :) 

Anonymkode: ea151...08f

Så trist. Hvilket varehus var dette? 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra. Hvilket varehus er dette? Og vet du om de følger tariff? 

Anonymkode: 13beb...486

Mener hen har sagt de følger tariff ja. Det er jo ofte bonuser å hente også, det fordeles etter antall timer en har jobbet. Det er i Sandvika hen jobber

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fjugur skrev:

Mener hen har sagt de følger tariff ja. Det er jo ofte bonuser å hente også, det fordeles etter antall timer en har jobbet. Det er i Sandvika hen jobber

Så bra. Takk for svar. 

Anonymkode: 13beb...486

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...