Gå til innhold

Frekt å bruke toalett om man ikke er kunde der?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv om man ikke roter det til på toalettet? Hvis du er jææævla tissetrengt?

Anonymkode: e1193...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke roter - supert. Likevel så er det slik at hvis man får inn titalls personer hver dag som ikke roter, men likevel benytter seg av toalettet skaper det kø for betalende gjester og penger rett ut vinduet ved bruk av toalettpapir, tørkepapir og håndsåpe til ikke-betalende gjester. Så alt i alt synes jeg man bør kjøpe noe, eventuelt benytte seg av offentlige toaletter.

Anonymkode: c79a4...8d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man får bot for å tisse på gaten og må betale 10 kroner for å tisse på et svært begrenset antall offentlige toaletter: er ingenting frekt. 

Anonymkode: d3538...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt frekt er det jo, de har jo kostnader på å holde det rent, og de kostnadene øker jo flere som benytter det. 

Men om jeg er så tissatrengt at jeg omtrent er gul i øynene og det ikke er offentlige toaletter i nærheten får jeg heller være frekk. 

Anonymkode: 10c14...210

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at det skjer så ofte, nettopp fordi folk vegrer seg for å være frekke. Men den ansatte skal være rimelig vanskelig og sær om hn ikke lar en få lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, egentlig ikke. Men samtidig pleier jeg å kjøpe med meg en te eller pakke med tyggis om jeg bruker toalettet på bensinstasjonen. Er det en spiseplass så tar vi oss gjerne en liten pause om vi må inn der. Så jeg føler vel at jeg må legge igjen litt penger om jeg må bruke toalettet der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucius

I og med at man noen steder må fly halve byen rundt etter offentlig toaletter, så ser jeg ikke på det som et problem å bruke et toalett et sted. Pleier å kjøpe noe etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger må man fryktelig på do, og det finnes knapt nok alternativer. Jeg har litt dårlig samvittighet for å ikke kjøpe noe de gangene jeg må gjøre det, og det hender at jeg har handlet noe «bare for å ha gjort det».  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at cafeer etc synes det er slitsomt om mange bare bruker toalettene deres uten å kjøpe noe. Men ofte er det ikke så bra med offentlige toaletter rundt omkring. En annen ting jeg tenkte på er at om man må skikkelig på do og deretter kjøper noe bare for å kjøpe noe, så er jo det litt teit? F.eks å gå på do, kjøpe en brus eller bolle man ikke vil ha og bare la den stå på benken. Det er jo heller ikke bra? Det blir jo bare helt ut i vasken eller kastet i søpla. 

Anonymkode: 7ae46...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi om bensinstasjoner, dagligvarebutikker, restauranter eller nille, egentlig? 

Jeg syns ikke det er frekt å gå innom en bensinstasjon feks for å låne toalett, hva ellers skal man gjøre på en lang biltur? Jeg var på en 9 timers lang kjøretur for litt siden, skulle jeg ikke hatt en eneste dopause ila de 18 timene jeg satt i bil da? 😅

Anonymkode: eeecd...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frekt her i byen i hvert fall. Ikke engang biblioteket har toalett her! Kjempekjekt da man var student og bodde en halvtime unna 😅

Jeg er faktisk så slu at jeg memorerer kodene på toalettene (de stedene som har det) når jeg er innom for å kjøpe noe og har funnet ut at mange av disse er gyldige i mange mange måneder. Det finnes nesten ikke offentlige toaletter i denne byen og på kjøpesentrene må man betale. Og typisk at ingen vil betale og hvis jeg gjør det så havner det en tre meter lang kø bak meg av folk som ikke vil betale.

Anonymkode: 4c222...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en kjede synes jeg det er helt ok, om du handler/fyller på andre stasjoner i kjeden.

Uavhengige synes jeg man kan kjøpe noe hos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...