Gå til innhold

Dere som har høydekrav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ett spørsmål, om alt klaffer med kjemi, personlighet, interesser osv, men det er kun høyden som er feil, dumpere dere da personen ?

Anonymkode: 55420...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg hadde ikke dumpet personen pga. høyden. Men til å begynne med så et mitt «ønske» ganske lavt. Jeg ønsker noen som er høyere enn meg 165cm+ :) 

Anonymkode: 1b635...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet relatert spørsmål - hvis 180 er kravet, må man da være over 180 (dvs. 181 og oppover), eller er akkurat 180 akseptert? Kompliserte greier 😬

Anonymkode: 18f15...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.65 og mannen må være fra 1.80 og oppover. Min mann er 1.82.

Jeg hadde aldri tatt meg tid til å bli kjent med noen lavere så jeg hadde aldri komt i den situasjonen du beskriver.

Anonymkode: 8cd6a...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 1.65 og mannen må være fra 1.80 og oppover. Min mann er 1.82.

 Jeg hadde aldri tatt meg tid til å bli kjent med noen lavere så jeg hadde aldri komt i den situasjonen du beskriver.

Anonymkode: 8cd6a...854

Ja jeg tror dette er tilfellet for det meste. De unngår bare rett og slett menn som ikke er innafor. Det er aldri noe "dumpe dem" det er ikke som om de ikke visste høyde fra starten av

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bloody
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 1.65 og mannen må være fra 1.80 og oppover. Min mann er 1.82.

Jeg hadde aldri tatt meg tid til å bli kjent med noen lavere så jeg hadde aldri komt i den situasjonen du beskriver.

Anonymkode: 8cd6a...854

Og jeg går bare på de med 30cm midje og MINST F cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei selvsagt ikke. Ikke om jeg allerede liker personen. Da spiller det ingen rolle om han er lav og rødhåret. Jeg unngår å gå på date med lave menn da, men det kan jo være jeg forelsker meg i annen setting. 

Anonymkode: 75c36...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤮🤮 slutt å mas om høyde, aldri oppleved at det er noe problem.

hilsen mann på 190cm, bry meg svært lite at flere av mine venner er 195+.. 

Anonymkode: bc4c1...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ett spørsmål, om alt klaffer med kjemi, personlighet, interesser osv, men det er kun høyden som er feil, dumpere dere da personen ?

Anonymkode: 55420...13a

Jeg er 162 cm og ønsker meg helst en mann på 180 og oppover. Men hadde jeg møtt en på 170 som hadde alt jeg drømmer om så hadde jeg så klart ikke dumpet. 

Men å være med en som er lavere enn meg hadde bare blitt helt feil. For meg. 

Anonymkode: 897af...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et annet relatert spørsmål - hvis 180 er kravet, må man da være over 180 (dvs. 181 og oppover), eller er akkurat 180 akseptert? Kompliserte greier 😬

Anonymkode: 18f15...16e

OMG😂

Anonymkode: 2eec5...41a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 1.65 og mannen må være fra 1.80 og oppover. Min mann er 1.82.

Jeg hadde aldri tatt meg tid til å bli kjent med noen lavere så jeg hadde aldri komt i den situasjonen du beskriver.

Anonymkode: 8cd6a...854

Ingen mann med respekt for seg selv hadde blitt sammen med en kvinne som deg.

Anonymkode: 2c0df...f8d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ett spørsmål, om alt klaffer med kjemi, personlighet, interesser osv, men det er kun høyden som er feil, dumpere dere da personen ?

Anonymkode: 55420...13a

Nå er det ikke interesser som gjør at jeg blir tiltrukket av en person. Det er det udefinerbare som bare ER der, en kombinasjon av utseende og personlighet. Noe av det som bare treffer meg. Høyden hadde da ikke spilt noen rolle. Men... før jeg hadde kommet dit, eks nettdating, der en ikke har noe connection så kunne jeg valgt bort en jeg anså som lav.

Anonymkode: 3da41...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 1.65 og mannen må være fra 1.80 og oppover. Min mann er 1.82.

Jeg hadde aldri tatt meg tid til å bli kjent med noen lavere så jeg hadde aldri komt i den situasjonen du beskriver.

Anonymkode: 8cd6a...854

Har du tenkt på at de fleste krymper et par cm med alderen ?🙃

Anonymkode: 2eec5...41a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker høye menn, men da jeg falt for en på 173cm, kun 3 cm høyere enn meg, så falt jeg for ham, og lot ikke dette med høyde utgjøre noe. 

Det frister imidlertid ikke så mye til gjentakelse. Jeg fikk ikke lov til å gå med sko med hæler, for det var flaut for ham at jeg da ble høyere enn ham. Han ble ekstra sjalu dersom høye menn snakket med meg. Veldig tydelig at HAN hadde komplekser for høyden, og det ble anstrengende. 

Hadde ikke han gjort et poeng ut av dette med høyde hadde jeg ikke ofret det en tanke, når jeg først hadde falt for ham. 

Anonymkode: 4ed7a...723

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe særlig høydekrav, da de fleste er høyere enn meg uansett (160). Men jeg har vært sammen med en som var bare 5 cm høyere enn meg, og selv om jeg ga faen i høyden hans, var han så absurd usikker på seg selv at det ikke fungerte. Han krevde at jeg skulle TA AV MEG skoene mine dersom jeg hadde høye hæler, samme hvor vi var, for det var bedre for han at jeg gikk barbeint enn at han måtte lide seg gjennom å være like høy som meg 🙄

Etter dette møter jeg lave menn med en viss skepsis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt høydekrav er at han skal være like høy eller høyere enn meg. Jeg er 158, så det er ikke særlig vanskelig. Jeg har hatt en kjæreste som bare var litt høyere enn meg da jeg var ungdom, og han ble sur på meg om jeg brukte hæler innimellom. Det er ikke hyggelig.

Anonymkode: e35e7...661

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

wow jeg visste ikke at folk er så overfladiske i forhold til høyde. Jeg kunne fint datet en fyr som var lavere enn meg. Hadde ikke plaget meg i det hele tatt så lenge kjemien stemmer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som mange prøver å "rettferdiggjøre" høydekravet med at lave menn er så fæle, har lav selvtillit etc 😂 Hvorfor ikke bare være ærlige? 

Anonymkode: 18f15...16e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klaffet med en som er lavere enn meg (er 1.61), og det er en enkel sak. Det er fordi jeg hadde følt meg maktesløs, liten og svak rundt en slik mann. Det er psykologisk. ifølge psykologen så er det fordi jeg har ekstrem lav selvfølelse og frykt for å være "stor" blant andre, ta plass, være høyere oppe på rangstigen enn andre. Det at en mann er for lav, gjør at jeg føler meg større, tar større plass, vises mye bedre og føler meg tvunget til å ta lederrollen, noe jeg ikke passer til i det hele tatt. 
Jeg må føle meg liten og svak, for å føle meg trygg blant folk. Fordi det er det jeg er på innsiden, liten og svak. 

Anonymkode: 845d2...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 168 og mitt ønske (absolutt ikke krav) er at min man er like høy eller litt høyere. Jeg synes 170-185 er ok, men høyere enn det hadde blitt for høyt. Jeg går sjelden/aldri med høye sko, så han kommer til å være høyere enn meg uansett. Man er jo oftest sammen hjemme og da er det koselig å gli inn i armkroken til en som er noenlunde samme høyde. Tenker ikke på høyhælte sko i det hele tatt når det gjelder å finne en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...