Gå til innhold

Noen som har prøvd «TooGoodToGo»-appen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at man kan kjøpe bl.a pakker med frokost-produkter fra hoteller. Noen som har prøvd dette og kan fortelle litt hva man får? Er det mye? Lite? Er det pakket inn?

Vurderer å bare teste det ut og se hva jeg får, men hadde vært fint med noen erfaringer. :) 

Anonymkode: c8181...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har god erfaring med tgtg. Har handlet fra bakerier, hoteller (frokost/lunsj/kveldsmat) og dagligvare med ferskvaredisk. Har vært meget fornøyd fra bakeri, fått store poser med brød, bakevarer og påsmurt. Fra hotell har det vært litt varierende, men får en god porsjon med ulike rester fra deres buffet. Absolutt verdt å prøve. 

Anonymkode: 146f2...359

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at man kan kjøpe bl.a pakker med frokost-produkter fra hoteller. Noen som har prøvd dette og kan fortelle litt hva man får? Er det mye? Lite? Er det pakket inn?

Vurderer å bare teste det ut og se hva jeg får, men hadde vært fint med noen erfaringer. :) 

Anonymkode: c8181...c28

Hvorfor bruker du ikke og ikke minst leser den store tråden for toogoodtogo? 

Forferdelig irriterende med brukere som mener seg og sitt tema er så viktig at de må ha en egen tråd, og at vi andre skal svare dem på spøramål og gi info det finnes i bøtter og spann av allerede. 

Du visste ikke om den tråden sier du? Hva med å søke opp temaet før du lager en ny tråd?

Anonymkode: 75c6e...bc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor bruker du ikke og ikke minst leser den store tråden for toogoodtogo? 

Forferdelig irriterende med brukere som mener seg og sitt tema er så viktig at de må ha en egen tråd, og at vi andre skal svare dem på spøramål og gi info det finnes i bøtter og spann av allerede. 

Du visste ikke om den tråden sier du? Hva med å søke opp temaet før du lager en ny tråd?

Anonymkode: 75c6e...bc1

Søkefunksjonen her inne på kg fungerer dessverre ikke for meg. Vet ikke hvorfor. Da jeg googlet, kom det ikke opp noen erfaringer fra brukere. Du kan godt linke til den andre tråden, så kan jeg lese innleggene der. :) 

TS 

Anonymkode: c8181...c28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søkefunksjonen her inne på kg fungerer dessverre ikke for meg. Vet ikke hvorfor. Da jeg googlet, kom det ikke opp noen erfaringer fra brukere. Du kan godt linke til den andre tråden, så kan jeg lese innleggene der. :) 

TS 

Anonymkode: c8181...c28

Google fungerer utmerket, også for tråder på kg, dersom man vil bruke google da. 

Anonymkode: 75c6e...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Google fungerer utmerket, også for tråder på kg, dersom man vil bruke google da. 

Anonymkode: 75c6e...bc1

Jeg fant den andre tråden nå, etter litt leting. Takk skal du ha :) 

TS

Anonymkode: c8181...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bruker du ikke og ikke minst leser den store tråden for toogoodtogo? 

Forferdelig irriterende med brukere som mener seg og sitt tema er så viktig at de må ha en egen tråd, og at vi andre skal svare dem på spøramål og gi info det finnes i bøtter og spann av allerede. 

Du visste ikke om den tråden sier du? Hva med å søke opp temaet før du lager en ny tråd?

Anonymkode: 75c6e...bc1

Hvorfor er du så viktig at du kan si hva folk skal og ikke skal gjøre egentlig? 

Anonymkode: adf06...c3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...