Gå til innhold

Broom-benny måtte krype ril korset, har kjøpt seg dieselbil, teslaen er ubrukelig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står ikke at den er ubrukelig, men den mangler hengerfeste og det har han bruk for nå. Han har ikke solgt teslaen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke Benny setter pris på å bli misbrukt på denne måten. 

Anonymkode: d57c3...e60

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Naboen har tesla og hengerfeste. Så det er mulig. 

Anonymkode: fe2b0...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar en halv dag å lage til og sette på et hengerfeste på verksted. Man kan gjøre det på så og si   alle biler og det koster ikke flesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stenalina said:

Det tar en halv dag å lage til og sette på et hengerfeste på verksted. Man kan gjøre det på så og si   alle biler og det koster ikke flesk.

Model S er ikke typegodkjent for å trekke henger, så det er ikke en halv dags arbeid å få til.

Anonymkode: 9e131...101

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naboen har tesla og hengerfeste. Så det er mulig. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Model S er ikke typegodkjent for å trekke henger, så det er ikke en halv dags arbeid å få til.

Anonymkode: 9e131...101

Les artikkelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Violetta skrev:

Les artikkelen. 

Jeg gjorde det. På den modellen Benny har går det ikke. Naboen har en annen teslamodell, den har hengerfeste. Den ser annerledes ut også. Tror det er tesla SUV naboen har. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har psykopatisk aversjon mot elbiler her inne 😂😂

Kjør bilen du selv ønsker, og drit i hva andre kjører!

Klem fra superfornøyd elbilsjåfør 😘

Anonymkode: ce89b...c46

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.8.2019 den 13.19, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: b8a02...090

Du slukte agnet med søkke, snøre og hele fiskestanga attpåtil.

Tipper Broom redaksjonen ler godt i skjegget av alle klikkene de får.

Anonymkode: 34733...917

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2019 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det. På den modellen Benny har går det ikke. Naboen har en annen teslamodell, den har hengerfeste. Den ser annerledes ut også. Tror det er tesla SUV naboen har. 

Tesla selger ikke noen SUV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, NBA skrev:

Tesla selger ikke noen SUV.

Tesla X...

Anonymkode: a6447...434

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tesla X...

Tesla selger fortsatt ikke noen SUV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, NBA skrev:

Tesla selger fortsatt ikke noen SUV.

Så kverulerende du er da? Tesla X er en SUV. Gi meg gjerne en grunn til at dette ikke er en SUV, og fortell til Tesla at de lyver om kategorien denne bilen er i.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kverulerende du er da? Tesla X er en SUV. Gi meg gjerne en grunn til at dette ikke er en SUV, og fortell til Tesla at de lyver om kategorien denne bilen er i.

Tesla Model X er en MPV. Det er bare å se på formen på bilen. Den har mer til felles med en Ford Galaxy enn en Ford Explorer. Tesla vet at de lyver om kategorien, og de gjør det bevisst fordi SUV er mer sexy enn MPV.

Ignorance is bliss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som er tragisk med elbil politikken i Norge er ay det ikke har noen virkning når man ser på klimaendringer i et globalt spekter. Det at vi i Norge tror at vi kan påvirke resten av verden til å kjøpe elbiler når dieselmotorer er i ferd med å bli biler med ekstremt lite utslipp er latterlig. Jeg har en Tesla X, men uten tvil så bli min nye bil ikke en ren elbil.

Anonymkode: 0b50f...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det som er tragisk med elbil politikken i Norge er ay det ikke har noen virkning når man ser på klimaendringer i et globalt spekter. Det at vi i Norge tror at vi kan påvirke resten av verden til å kjøpe elbiler når dieselmotorer er i ferd med å bli biler med ekstremt lite utslipp er latterlig. Jeg har en Tesla X, men uten tvil så bli min nye bil ikke en ren elbil.

Vel, det har en stor virkning på lokal forurensning i Oslo. Om vi får forbudt fyring med tre innenfor Ring 3 samt tvunget alle skip som legger til kai i Oslo å benytte seg av landstrøm vil vi få et langt bedre lokalmiljø.

Og det er slik vi primært må tenke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, NBA said:

Vel, det har en stor virkning på lokal forurensning i Oslo. Om vi får forbudt fyring med tre innenfor Ring 3 samt tvunget alle skip som legger til kai i Oslo å benytte seg av landstrøm vil vi få et langt bedre lokalmiljø.

Og det er slik vi primært må tenke.

Ja la oss rassere samfunnsøkonomien med krav som utenlandske skip aldri kommet til å etterkomme. Når skal dere MDG folk i Oslo forstå at det dere holder på med får enorme økonpmiske konsekvenser lokalt og ikke minst nasjonalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja la oss rassere samfunnsøkonomien med krav som utenlandske skip aldri kommet til å etterkomme. Når skal dere MDG folk i Oslo forstå at det dere holder på med får enorme økonpmiske konsekvenser lokalt og ikke minst nasjonalt?

Så sett kaia utenfor Oslo for å senke lokale utslipp.

Man må ikke være MDGer for å ikke ønske at folk skal daue av dårlig luft.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Norge kunne ha nedlagt absolutt ALT av både fly, båter og biler. Samt kutte kraftig ned på forbruket vårt. Men dette vil likevel hatt nærmest null og niks effekt på den globale oppvarmingen.

For hver nordmenn som finnes, så finnes det kanskje 1 000 000 afrikanere, kinesere eller amerikanere. Så lenge alle disse fremdeles som de alltid har gjort, så har ikke nordmenn en flis de skulle ha sagt...   

Anonymkode: eca3c...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...