Gå til innhold

Hvorfor er menn fra Østerrike så glad i å kidnappe unge damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det en syk fetish i det landet der, eller hva er greia? Jeg skal reise dit neste år og gå i fjellet, er redd for å bli kidnappa og låst inn i en kjeller, og at jeg blir utsatt for daglig tvangsfingring. Det hadde vært HELT krise. Hvorfor gjør de sånn? Er menn fra Østerrike mer skada i hodet enn i andre land? 

Anonymkode: a396e...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det skjedd noe der nå nylig? Eller er det Fritzel og Prikopkil du tenker på? 

Anonymkode: ddba4...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten så var det barn de tok, ikke en voksen dame

Anonymkode: ddba4...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare fett å bli kila litt på musa av ei smellfeit og skjeggete fjellgeit? :nordvesta:

Anonymkode: 553e8...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet kun om to, slike udyr. Og det er mer en to menn i Østerriket.

Anonymkode: c2b72...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det skjedd noe der nå nylig? Eller er det Fritzel og Prikopkil du tenker på? 

Anonymkode: ddba4...b19

Var vel ei dame som syklet som opplevde noe, jeg tror det var østerrike? Hun ble kidnappet men slapp unna ved å smiske om orkideene hans.

Anonymkode: df455...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det skjedd noe der nå nylig? Eller er det Fritzel og Prikopkil du tenker på? 

Anonymkode: ddba4...b19

Mhm, hørte du ikke om syklisten som ble kidnappet og nesten tvangsfingret? Hun ble torturert og 😮 Hvorfor er menn fra Østerrike så ekstremt sado? 

Anonymkode: a396e...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg ta med pepper-spray liksom? Tenk om noen menn snakker til meg i Østerrike, hva gjør jeg da? Vil ikke bli kidnappa, hadde vært så sykt kjipt :( 

Anonymkode: a396e...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde bare hyggelige mennesker da jeg var i Østerrike da, men jeg var med en mann. Tror jevnt over det er et trygt land..

Anonymkode: df455...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg ta med pepper-spray liksom? Tenk om noen menn snakker til meg i Østerrike, hva gjør jeg da? Vil ikke bli kidnappa, hadde vært så sykt kjipt :( 

Anonymkode: a396e...09e

Menn kommer helt sikkert til å snakke til deg. Eneste problemet med østerrikere er forøvrig at de ikke kan kjøre bil.

Anonymkode: 303f3...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er noe rart med Belgia, Tyskland, Østerrike og nedi der. Jeg mener, hva er greia med Belgisk Blå? Bare syke mennesker kan tenke ut noe sånt. Og så har vi n...ismen da, det er noe merkelig med hele området.

Anonymkode: 4f774...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noe i vannet. Hvem vet.

Anonymkode: dbd1b...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er noe rart med Belgia, Tyskland, Østerrike og nedi der. Jeg mener, hva er greia med Belgisk Blå? Bare syke mennesker kan tenke ut noe sånt. Og så har vi n...ismen da, det er noe merkelig med hele området.

Anonymkode: 4f774...363

Er vel en del østerriske som er i slekt med Hitler? I og med at han opprinnelig var derfra... 

Anonymkode: dbd1b...8e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...