Gå til innhold

EL-test 5 dager før IKM


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okay, kvinner!

Beklager det dårlige bildet... Jeg tok en EL-test, for jeg har følt meg så rar i magen og hatt stikninger og murringer osv.

Hørte at en EL-test også kan slå ut ved graviditet. Hadde ingen graviditetstest liggende. Denne EL-testen er jo ikke positiv, men har andre opplevd å få et slikt resultat på en EL-test før IKM - og vært gravid?

20190801_000319.jpg

Anonymkode: fcffe...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Infinitum skrev:

Ja, opptil flere ganger. Var ikke gravid noen av gangen!

Hmm, så rart! Har aldri tatt test før mensen før, så syntes det var litt rart...!

TS

Anonymkode: fcffe...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke egentlig så rart. Er en EL test, ikke en graviditetstest. Den burde vært mye sterkere enn det der om du var gravid. Sånn der blir EL testene mine når som helst bare den er i kontakt med urin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Infinitum skrev:

Ikke egentlig så rart. Er en EL test, ikke en graviditetstest. Den burde vært mye sterkere enn det der om du var gravid. Sånn der blir EL testene mine når som helst bare den er i kontakt med urin. 

Åja, haha. Jeg er ikke så dreven i sånn testing og sånn! Men da veit jeg det, at det resultatet kan komme når som helst 😊

TS

Anonymkode: fcffe...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanlig at man som regel får litt strek på eggløsningstestene, samme hvor man er i syklusen :) Vi har alltid litt LH i urinen, og det er det den slår ut på.

Den klarer ikke å skille mellom graviditetshormonet HCG og LH, derfor vil den få strek om man blir gravid også. Men for å vite at man faktisk er gravid, må man nesten ta en graviditetstest, som bare måler HCG.

Anonymkode: 196fa...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...