Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Smulix skrev:

Jeg tror veldig sterkt at roen i hjertet vil være med å løse alle "hvis, om og men" som melder seg i starten av et forhold. Det høres nok litt klisje ut, men poenget mitt er at du som studerer et såpass tungt teoretisk fag også nok tenker teoretisk og funksjonelt på mange andre området. La hjernen hvile og kjenn etter, så treffer du nok riktig du også ❤

 

Jeg tror du har helt rett her. Ja, det stemmer, og personlig så rives jeg ofte mellom å tenke i form av det "realistiske" og det "svevende", og forsøker jo å finne en balanse. Jeg skal følge rådet ditt, og gi litt slipp for en stund - fokusere på meg selv. 

Takk ❤ Klem fra Psykologistundenten (som nå må glemme menn for en stund og lese videre, hehe ...). 

Anonymkode: 72267...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært på jakt etter nytt hus og er desperate etter å flytte så fort som mulig.  Vi har tapt 4 budrunder for aktuelle hus så langt. Kommer vårt hus snart og iallefall før april? Tusen takk.

Anonymkode: 47236...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Oppreist😊
Hvordan går det med deg? Håper det går litt bedre, og at du har gode mennesker rundt deg å lene deg på nå når du har der vanskelig❤️
 

Jeg har et spørsmål til du føler du har tid og overskudd. Jeg vet du ikke svarer ang helse, men dette gjelder ikke diagnostisering eller noe alvorlig, bare noe veldig plagsomt. Jeg sliter med stadig hyppigere og langvarige migreneanfall, og føler det tar over livet mitt. Er fortvilt og utslitt over å ikke få leve dagene mine på vanlig måte. Klarer du se om dette vil gi seg på sikt, om jeg får hjelp som funker? Hadde trengt litt positiv oppløftning og hjelp til å tro på at jeg snart skal få gode dager igjen, og få følelsen av at jeg snart kan begynne å leve igjen. 
 

En god klem til deg❤️

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 41. Skal arrangere konfirmasjon i løpet av høsten. Gruer meg ekstra siden det blir litt nærmere samarbeid med min ex. Tok noen år å komme seg etter brudd, så det knyter seg ekstra i brystet. 

Kan det skje at jeg møter noen i år, som naturlig vil bli min "pluss 1" og evt hvor vil jeg møte han? 

Anonymkode: 64f6b...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet jeg er i nå fungerer ikke bra, men det er vanskelig å bryte ut pga mange ting. Kommer jeg til å oppleve store endringer i nær fremtid? 

Anonymkode: 564d2...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 13.1.2020 den 0.31, AnonymBruker skrev:

Kjære ts. Jeg er en kvinne 32. Sliter ned jobb, utmattelse nå. Søker nye jobber, ser du noe endringer hos meg der? Og om det er mulighet med videre skole??Kjærligheten er god for tiden, ønsker oss hus og barn....ser du noe der? 

Anonymkode: 75274...a21

Kjære deg, det kommer en jobb til deg om ikke lenge. Det kan tenkes det er en nokså stor stillingsprosent, opp mot 100. Det skal du ikke takke ja til nå, det blir for mye for deg. Begynn i det små. Takk ja til jobben, men be om å ned i prosent. Dette fordi den utmattelsen du har og har hatt, har tæret veldig på din kropp - du må ta det rolig.  Videre skole kan bli en positiv ting i tilværelsen din. Og ja, kjærligheten er god. Hus kommer, men ikke enda. Barn kan jeg ikke si noe om :) Men fremtiden din ser lysere ut enn du har kjent på den siste tiden. 

På 13.1.2020 den 1.14, AnonymBruker skrev:

Åh, så glad jeg ble nå for at du fortsatt ser mye av det samme, mer glede fram mot sommeren, og at kjærligheten kommer❤️ Tusen tusen takk for hjelpen din, kjære Oppreist❤️ Du har rett i at jeg er mer åpen for noe helt nytt nå, en helt ny mann. Jeg står ikke fast i noe gammel, tidligere forhold lenger. Jeg tror ikke eksen vil ha noe vennskap heller, og det har jeg godtatt. Kjenner jeg er klar for et helt nytt kapittel. Du har også rett i at det er noe som binder meg, men det er ikke noe som er så lett å velge bort. Det gjelder helsen min, begrensninger og mange ulike faktorer i den forbindelse, som jeg noen ganger tenker ikke kan forenes med et nytt forhold. Det er enkelte ting jeg sliter med som jeg føler er vanskelig i en ny datingsituasjon. Noen ganger tenker jeg at det sikkert er best at jeg lever alene, bl.a fordi det er så mange dager som utgår for meg pga dårlig form. Men jeg ønsker jo ikke å leve alene, så det pågår en vanskelig kamp inni meg. Det er kanskje av det jeg må «velge bort», som du sier, velge bort disse tankene og bekymringene som hemmer meg, tørre å ta sjansen, selv om jeg syns det er veldig skummelt å skulle vise alt styret det er med meg. Vanskelig å forklare, for det er så mange ting som ødelegger hverdagene mine. Kan det ha vært noe sånt du mente? Jeg føler at det er så mye styr med meg, pga alt jeg sliter med av fysiske plager og helseutfordringer, at jeg ikke kan skjønne hvordan noen skal kunne ønske å leve sammen med meg. Jeg gjør nok problemet mye større enn det faktisk er, men det har vokst seg større og større, og jeg har blitt mer og mer hemmet og føler meg mer og mer alene. Så det er nok noe mentalt jeg må ta tak i. Tusen takk for oppmuntringen❤️ 
Jeg har spurt deg noen ganger om dette med kjærlighet. Du skjønner, når jeg tidligere har kontaktet klarsynte, ikke at jeg har gjort det så ofte, men innimellom opp gjennom årene, så har jeg fått beskjeder om at kjærligheten er like rundt hjørnet. Og for veldig mange år siden fikk jeg også fortalt av et par stykker at jeg skulle bli mamma. Når jeg ikke møtte den mannen de snakket om, og ikke fikk barn, så sa de at jeg hadde tatt andre valg, valgt en annen vei, og derfor skjedde ikke det de så. Og det er jeg så overbevist om at kan skje, at dere klarsynte ser den veien vi er inne på akkurat nå, men at vi kan plutselig ta en annen vei, og da endrer hele bildet seg. Ganske brutalt, egentlig, at mine ubevisste valg f.eks har hindret meg i å få barn. Dette har jeg blitt så opphengt i, jeg er så redd for at det samme skal skje igjen, at jeg skal gå glipp av dette møtet med denne flotte mannen med de nydelige øynene, bare fordi jeg helt ubevisst går en «annen vei» (Jeg faller virkelig for nydelige, spesielle, varme øyne, så jeg syns det var skikkelig spennende at du nevnte øynene til denne mannen😊) Men det er altså derfor jeg måtte spørre nok en gang om du ser det samme for meg😊

Og du, du skrev til en annen her at det kanskje nettopp er en fremmed som kan være den ukjente vennen man trenger der og da. Du har vært den ukjente vennen for meg❤️ Jeg føler virkelig du har blitt en venn, du bruker tiden din på oss her inne med et genuint ønske om å hjelpe, og du skriver så empatisk og utfyllende. Svarene dine føles som balsam for sjelen, jeg føler virkelig du bryr deg❤️ Tusen tusen takk! Du må gjerne ta kontakt med meg også hvis du føler for å snakke/skrive med noen. Det er bare å si fra, så skal jeg poste et innlegg som ikke er anonymt😊 Ønsker deg alt godt, håper så inderlig du begynner å føle deg litt bedre, og jeg håper du har fine mennesker rundt deg som kan støtte deg og være der for deg❤️ Klem🌼

Anonymkode: ce11b...acc

Kjære deg, for en nydelig melding! Jeg ble glad av å lese den. Takk for støtten - det har vært og er en ekstremt tøff tid. 

Jeg mente det slik ja, det du kommenterer - det skjønte du selv :) og når det gjelder denne mannen med de fine øynene..har du sett noe til ham? Jeg tenker at det ikke er lenge til du møter han - men du skal ikke henge deg for mye opp i dette. Det å være i kontakt med klarsynte, kan være både og. Ikke alle har like gode evner som de påstår, noen er rett og slett svindlere og andre innbiller seg bare at de kan dette. Det handler i bunn og grunn om intuisjon, om å få bilder, informasjon om den man snakker med/skriver med, og det er ikke alltid slikt er mulig. Prøv å ikke heng deg for mye fast i hva som blir sagt, ta noen ting med en klype salt, du vil kjenne når det som blir sagt til deg virkelig treffer deg og når det ikke gjør det. Det som ikke treffer - legg det bort, det er ikke ekte. 

Så kjærligheten - den kommer - lev i forventning. Du forblir ikke alene, den frykten skal du kaste langt vekk,for det skjer ikke. 

På 13.1.2020 den 2.17, Tadam skrev:

Jeg er sammen med en mann som jeg er veldig usikker på om er den rette for meg, jeg elsker han men jeg føler at forholdet ikke gir meg nok og jeg har perioder hvor jeg kjeder meg. Vil dette endre seg med han? Jeg har også tenkt mye på eksen min helt fra det ble slutt mellom oss, men jeg vet ikke om det faktisk er fordi vi kom så nære hverandre at det er vanskelig for meg og glemme han, eller om det bare er min måte og drømme meg bort i en fantasi om noe bedre på, kan det være en mulighet for at han kanskje tenker på meg også, eller en mulighet for at vi noen gang vil blir sammen igjen? 

Kvinne 24 

Jeg opplever å få opp et bilde av din eks, som ikke er helt lykkelig der han er nå. At det er mulig han tenker på deg, ja, det er det. Han var og er fortsatt svært glad i deg. Jeg ser dessverre ikke at det forholdet du er i nå, er et som er livslangt. Kjenner du også på det? beklager å si det, men kjenn på magefølelsen din - hva forteller den deg?

På 13.1.2020 den 3.05, Fugleungen3 skrev:

Hei, godt å se at du er tilbake 😊 jeg skrev tidligere en gang i november. Håper virkelig på noen gode råd eller innblikk fra deg når det gjelder det jeg har på hjertet. 

Det gjelder den gamle flammen, så og si. Han som aldri forsvinner. Det er nesten 3 år siden vi møttes og det har vært en av og på relasjon. Som jeg nevnte tidligere, så var jeg forelsket før, men det var ikke gjensidig den gang. Det brukte å gå lang tid i mellom hver gang vi så hverandre, men ved hver anledning, så endte vi opp sammen for natten. Det er det det egentlig har vært tidligere, en seksuell relasjon. For 2 år siden sa jeg klart ifra at jeg ville noe mer, det ble det aldri. Jeg har flere ganger kuttet det og trekt meg unna - da jeg ønsker et ekte forhold og en ekte relasjon. Han har også forsvunnet litt innimellom, men dukker stadig opp. Jeg hadde egentlig bestemt meg for lenge siden at han ikke er noe å satse på for meg ved tanke på slik det har vært. Jeg har datet andre, hatt andre relasjoner, men han er liksom alltid «der». Han bor i nabofylket, så det er ikke slik at vi ofte støter på hverandre. Det som har skjedd nå... er en viss endring. Merket det litt sånn fra starten på desember. Han kontaktet meg mer, viste en endring i adferd - typ ting han skriver og sender meg. Har visst interesse plutselig. Og jeg skjønner det ikke. Hva vil han? Hva er han ute etter? Hva er agendaen bak dette? Plutselig  begynte han å prate om å ha meg med på date og den slags. I helgen nå, så møttes vi, faktisk. Det er over 1 år siden jeg så han sist. Han skulle i nærområdet mitt for helgen og spurte om vi ikke skulle treffes over middag, og jeg ble med på det. Han har en viss effekt på meg - han er veldig lett å bli glad i. Jeg blir nervøs i hans nærvær. Jeg hadde ikke egentlig tenkt at det lå mer i kortene, men han tilbrakte natten hos meg. Veldig hyggelig, mer kjærlig enn før. Han snakket om «hva skal vi gjøre på date nr2» samt spurte om han kunne få komme tilbake en annen gang. Nå i kveld, på hjemreisen sin, kom han innom igjen en stund, før han dro videre. Han visste ikke neste gang vi treffes. 

Jeg vet ikke akkurat selv hva jeg vil, men jeg får lett følelser, liker han, og vil ikke bli lekt med. Jeg er redd det er et spill, slik som før. Vet ikke om jeg skal «tro på» denne endringen han har visst. Er skeptisk og tenker lett at dette kanskje er nye triks for å få det han vil ha. Men det er underlig, etter så lang tid, så kommer plutselig denne endringen nå. Skal jeg tro på det - følge det? Jeg har jo åpnet denne døren på nytt nå, og egentlig gitt rom for en «second chance». Får du opp noe? Skal jeg følge og satse, eller er dette noe som ikke gjør meg godt? 

Hilsen meg. 

Dette er en mann som trenger tid på å sortere ting. Tid på å kjenne etter. Nå er det en stund siden du skrev dette, og jeg er redd det har dabbet noe av igjen for denne fyren? Jeg er redd du blir såret igjen, men jeg kan ta feil. Kan du oppdatere? 

På 13.1.2020 den 3.18, AnonymBruker skrev:

Hvordan er fremtiden min? Med tanke på jobb, utdanning, kjærligheten osv. Dame 19

Anonymkode: 8ed8f...b91

Fremtiden din ser lys ut - det er mye godt i vente for deg - ift alle punkter du nevner :) Jeg vet det er et kort svar, men du spør ikke så konkret, så da sier jeg det jeg får opp :) 

På 13.1.2020 den 6.42, AnonymBruker skrev:

Kjære TS, ta vare på deg selv og ta tiden du trenger ❤️
 

Jeg skrev til deg mens du var borte så jeg legger inn på nytt.

Kvinne, 42. 2019 var i stor grad preget av sykdom, et turbulent og voldelig forhold, dårlig økonomi og fare for å miste jobben. Jeg er redd for et like turbulent 2020 

Det ser ut som det kan ordne seg med økonomien - ser du noe om dette stemmer eller hvor lang tid det tar? Hvis det går som jeg ønsker så vil jeg få mindre å rutte med totalt, men klare å beholde leiligheten.

Jeg antar at jeg mister jobben pga sykdom. Får du inn noe her? Evt rettssak/erstatning og ikke minst utsikter til ny jobb når den helsemessige situasjonen bedrer seg?

Lurer på sykdomssituasjonen min. Det er ikke dødelig men ødelegger livskvaliteten min. Enten blir det fikset eller så står jeg overfor AAP/ufør. Ser du noe her? Skulle så ønske at jeg visste, sånn at jeg slipper å tenke på det

Rettssak mot min ex - blir han dømt?

Midt oppi dette har jeg truffet en mann som virker helt perfekt for meg. Morsom, snill, analyserende og smart. Samtidig veldig frihetselskende og jeg tror han er en som vil vurdere nøye hvem han evt ender opp med. Han viser interesse, samtidig som noe sier meg at han er for god for meg eller evt vurderer andre.
 

Vi er forskjellige, men like og jeg har bare kjent han et par mnd. Skal jeg legge dette på is, avvente og la han ta føringen eller skal jeg være mer på? Han gir litt signaler om at det er opp til meg, samtidig gir han motstridende signaler om at han vil kjenne meg bedre først. Uansett er dette en såpass bra mann at jeg hadde vært heldig bare av å ha et vennskap (noe som ikke ville gått siden jeg allerede er småforelsket). Jeg vingler mellom å ville avslutte datingen for å beskytte meg selv samtidig som jeg føler det vil gå riktig vei hvis jeg bare puster med magen. Det å slappe av og puste med magen er ikke min sterkeste side så jeg regner med jeg klarer å ødelegge dette på en eller annen måte 

Veldig takknemlig for svar - når du har tid ❤️

Anonymkode: b760c...25f

Kjære deg, du har vært gjennom så mye, og det gjør meg vondt. Men det mest turbulente ligger bak, takk og pris, for du har hatt det steintøft. Du har grått mange tårer og vært langt nede. 2020 blir bedre enn det forrige året. det vil fortsatt være ting som må avklares, ifht eksen og ifht jobb/sykdom, alt det der. Jeg tror ikke du mister jobben grunnet sykdom,jobben vil gjøre det de kan for å beholde  deg/hjelpe deg, men det kan se ut som aap kommer opp her, mulig søknad om ufør. Sykdommen din er belastende for deg, men du klarer å leve med dette, og tilpasse deg.

Når det gjelder kjærligheten - så er nok ting noe mer avklart nå. Mannen er en god mann. Om du enda har ham, hold på han. Følelsen du fikk opp om at han kanskje vurderer andre, ja, jo det var nok litt slik, han er populær, men han ser noe helt spesielt i deg. jeg håper han ikke tok valget om å gå videre og jeg håper du holdt fast på ham? fortell. 

På 13.1.2020 den 9.58, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar TS. Jeg håper du vet at du er et utrolig menneske, som bruker tiden din på å veilede de som trenger det, det er ikke mange som deg❤️

Jeg har nå brukt et helt år på å prøve å kjenne hva som er riktig. Er det meg? Er det han? Kan jeg bare være litt bedre så kommer vi til å få det fint? Har han det bare vanskelig? Er han glad i meg? Vil han dette? Som han over, eller er det bare løgn? Er han bare en reinspikka narsissist som aldri har brydd seg om meg? Jeg finner ikke ut av dette😔 og jeg kommer meg ikke videre. Vet ikke en gang om jeg fortjener å gå videre. Om det finnes noen mann der ute jeg kan ha det fint med? Jeg finner virkelig ikke Ut av dette, så om du ser/føler noe klart rundt dette vil jeg gjerne ha det i klartekst. Jeg er virkelig skjør og klarer ikke å se klart lengre.

 

Anonymkode: 310c5...f12

Jeg forstår, det er som om et slør foran dine øyne, du vet ikke ut eller inn, er usikker på alt. Denne mannen, kjenn etter på magefølelsen. Alle spørsmålene du stiller, ville du ha stilt dem om du var sikker? Om han gjorde deg trygg, ville du stilt slike spørsmål? tygg litt på det. Om du velger la han gå...så vit at du gjør det for DEG. Det er ikke HAN som velge deg, du må også velge han. Hva vil DU? Og skulle du la ham gå - vit at kjælrigheten kommer igjen. Jeg ser deg lykkelig på slutten av året - med en helt ny giv. Hva det betyr, det finner du ut av ved å granske hjertet og følge magefølelsen. Ikke gå på akkord med følelsene dine. 

På 13.1.2020 den 10.37, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare legge til, om jeg kan, har du noe som helst ide om dette svaret betyr at det er en sjanse for oss, eller om det betyr at det ikke blir noe? Jeg tror aldri jeg har likt noen på denne måten før, det gjør meg både glad og litt redd. Men bare om du har tid, krefter og mulighet, igjen, tusen takk for svar! 

Anonymkode: aae61...1b9

Det betyr at det ER en reell sjanse. Men du må våge å tro det. Og dere må ikke rote det til, det kan fort skje, men jeg tror at ved å snakke skikkelig sammen, så vil dette bli bra. 

På 13.1.2020 den 11.25, Smulix skrev:

Ja, noen ganger er en fremmed den beste vennen man kan ha 😊 Jeg jobber med mennesker og psykisk helse/rus, så jeg har lært meg å lytte. Jeg er her for deg hvis du trenger det. 

Når det gjelder barnefar har du helt rett. Jeg har nok gitt alt for mange sjanser, da jeg i perioder har sett det jeg trudde var forandring. Den siste tiden har han trukket seg tilbake og ikke kontaktet meg så mye, så jeg får ro til å kjenne at dette er rett.

Når det gjelder "flammen" så har du nok helt rett. Jeg har tenkt det samme mange ganger. Han bor i barndomsbyen min, så etter å treftes noen ganger i sommer bestilte jeg ny billett hjem for å se hva dette ble til. Han trakk seg i det vi skulle møtes med en merkelig unnskyldning. Jeg valgte å vise han forståelse. Det du ikke får tak i, er nok at konen hans døde tidlig i fjor etter mange års kamp mot kreft. Hun ble bare 28 år. Vi fikk kontakt igjen når jeg sendte han kondolanse på Messenger noen måneder etter og jeg ble overrasket over at han sa det ville vært hyggelig å treffes. Jeg fulgte han opp på det og ble enda mere overrasket når han forklarte hvordan hans sorgprosess var kommet mot en slutt rett etter hun døde, fordi den startet når de fikk beskjeden et år i forveien. Jeg tror nok ikke han skjønte at han hadde mye mer igjen.

I julen vær jeg og barna hjemme og trangen til å treffe han slo over meg som en tsunami i det jeg ankom byen. Han visste jeg skulle komme fordi vi hadde en kort chat i november. Jeg valgte å vente  før jeg sendte han en godt nytt år snap. Fikk det samme tilbake. Ventet enda to dager før jeg valgte å spørre han hvordan det egentlig går. Vi chattet litt, men det døde ut.. Jeg vet ikke om jeg "tørr" å ta kontakt igjen, samtidig som at jeg kjenner det er hannes tur. Trur du han vil ta kontakt?

Når det kommer til min intuitet har jeg prøvd den øvelsen du beskriver hver gang jeg er i tvil. Det er typisk at intuiteten min blusser opp når jeg selv er sårbar og i perioder er jeg skremmende treffsikker. Jeg vil gjerne lære mer og bli enda bedre på å regulere det selv, slik at jeg kan bli kjent med hvem jeg egentlig er i "fred". 

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Du gir meg håp og lyst til å gå inn i det ukjente og finne trygghet der ❤

Kjære deg, takk for dine gode ord til meg - og takk for at du oppdaterte meg på hva det var jeg ikke fikk helt tak i. Det gir mening. Nå kan det tenkes at han allerede har tatt kontakt med deg, for jeg ser at det er et ønske hos ham. Om han våger er annen sak, det må han overvinne. Kanskje har han klart det? jeg får det ikke opp helt klart men at det er noe der, fra hans side, ja det er det. Ikke gi opp håpet, troen og motet. Du går en fin vår i møte. 

På 13.1.2020 den 12.20, AnonymBruker skrev:

Hei TS - ting skjer, situasjoner endres, valg tas og man tar valg ved å ikke velge også. Det jeg nå lurer på er om de valg jeg ikke tok vil bidra til å gjøre meg lykkelig slik situasjonen nå utvikler seg på privat basis... (beklager krypitisk og har forståelse for at det kan gjøre det vanskelig for deg men det er relatert til tidligere poster fra meg) 

Anonymkode: 0b699...615

Svaret på det er ja. 

På 13.1.2020 den 12.22, AnonymBruker skrev:

Kjære ts. Jeg er en dame på 35 år som de siste årene har slitt litt på alle fronter i livet, alt fra jobb, økonomi, psyke og forholdet til samboeren. Jeg føler nå at jeg står litt ovenfor ett veiskille men vet ikke helt hvordan jeg skal begynne å nøste opp i ting. Er det noe framtid for meg og samboeren lurer jeg veldig på? Vi har barn sammen.

Anonymkode: d4659...5dd

Ja det har vært mye tungt for deg over tid, og det har tæret på deg og på så mange områder i livet ditt. Jeg vil anbefale deg å snakke med et menneske, kanskje en veileder, coach, terapeut, for å nøste litt, for å sortere, for du har veldig mange tanker du trenger å få orden og klarhet i. Om det er en fremtid for dere, ja det er det, men jeg ser at dere bør jobbe for å komme over noe som ligger litt mellom dere, som ikke helt er løst opp i. Du vet selv hva det dreier seg om. noe som fort kan bli en verkebyll mellom dere. alt godt. 

På 13.1.2020 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Glem det. Hun introduserte meg for sin nye kjæreste i dag. Snakk om skivebom. 💔

Anonymkode: 882b4...8ee

Dette var leit å høre, men noen ganger må man la noen gå for å kunne åpne opp for den rette. Hun er på vei. Mot sommeren vil du kjenne deg lettere, mer optimistisk, og det er det all grunn til. Hun kommer, gi det litt tid. 

På 13.1.2020 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Det ble kortvarig lykke, like etter jeg postet her, sa han at han ikke kan bo med meg og at han ikke klarer dette. Og at jeg måtte forberede meg på å ikke høre fra han igjen. Så sånn ble det. Håper 2020 har noe godt i vente for meg 🙏🏼 

Anonymkode: 03e89...fd7

Ok så ble det slik og jeg kan føle et sinne hos deg, en skuffelse, en sårhet. Han gikk tilbake til henne?Sannheten er at han ikke klarer glemme deg. han er livredd for dette nye Han er eldre enn deg og det er en helt ny situasjon for han, han er redd for å såre, redd for å tape ansikt, han er feig. Men tro meg når jeg sier dette, han har svært sterke følelser for deg og han kommer ikke til å slippe håpet om deg, selv om det kanskje blir stille fra han en stund. Hvordan går det nå, når hørte du sist fra han? 

På 13.1.2020 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Hei TS, dette var ikke noe trivelig å lese, håper det går greit med deg ❤️

Dette er ikke veldig viktig, men hvis du har tid og overskudd - har spurt tidligere om en mann det har vært mye frem og tilbake med, som du trodde det ville gå veien med til slutt. Vi har det veldig fint nå, men jeg er redd for å stole på ham.. Kan jeg det nå? Det vil være litt avstand mellom oss i noen måneder nå, da jeg er utenlands en periode, og jeg er derfor litt urolig for at han skal «glemme» meg..

På forhånd tusen takk, og varme tanker til deg :)

Kvinne, 30

Anonymkode: 1ef3e...817

Hvis du virkelig vil ha ham, må du vise ham litt mer tillit. Han er glad i deg, joda, det har vært litt frem og tilbake, men han glemmer deg ikke. Men du må være tydeligere enn du har vært, hvis du altså virkelig vil ha ham :) lykke til i utlandet. 

På 13.1.2020 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Kjære Oppreist! Du har helt rett, han er brent og redd for å bli såret igjen. I tillegg har han jo en evig kamp med ekskona som sliter han ut. Han er skeptisk til damer, selv om jeg ikke er i nærheten av å være som eksen hans og han er redd for å gå på en økonomisk smell ved et evt nytt brudd ved samboerskap. Jeg har selvfølgelig foreslått bombesikker juridisk avtale om vi skulle vurdere samboerskap en gang 😁  Tiden før jul og jula var veldig fin hvor vi var mye sammen og jeg fikk julegaver (noe jeg ikke trodde jeg skulle få). Han bekreftet også at han ikke vil at det vi har skal ta slutt. Men etter en fin periode kommer det jo alltid en nedtur og etter nyttår trekker han seg unna litt, blir til tider litt avvisende og når jeg foreslår treff så vil han ikke da han er sliten, har mye å gjøre hjemme og trenger litt alenetid, med håp om at det skal gi han mer energi. Jeg vet ikke hva som plutselig utløste denne avvisningen, men jeg blir selvfølgelig lei meg selv om jeg tror det ikke har noe med meg å gjøre. Han har hatt noen sånne perioder før. Ser du om det blir færre sånne perioder fremover eller om han faktisk lider av en mild depresjon som jeg bare må akseptere? Jeg sliter med følelsen av å ikke bli prioritert så mye som jeg ønsker eller bli inkludert i familien hans (barna). Kan du se noe mer rundt dette og hva jeg betyr for han? I tillegg sliter jeg fortsatt med sjalusi når det gjelder denne andre kollegaen som HAN nok ikke bryr seg om på den måten, men jeg er redd for hva hun kan vekke av interesse hos han. Hva kan du se om henne? Er hun interessert i han eller er det kun jakten og det å få noen på kroken/oppmerksomhet som driver henne? Eller enda bedre er det jo om du kan se at hun finner seg en annen mann eller har noe annet på gang 😊

Tusen takk for at du er deg og for at du finnes og hjelper så mange med dine unike evner ❤ Sender deg en stor styrkeklem i sorgen du står midt oppe i ❤ 

Anonymkode: 30feb...4e4

Forstår bekymringen din for denne andre damen, men hun vil gradvis gi opp. Han er ikke interessert i det hele tatt. Hun er ute etter å få han på kroken, hun er oppmerksomhetssyk og ikke genuint interessert i ham. Hun ser ham ikke, slik du gjør, hun er ute etter en fling. Hun tuller det til med menn og hun får ikke han her, ikke uroe deg. 

Og ja, du har rett i at han svinger i humør og det er nok en underliggende depresjon. Dette kan du prøve snakke med han om, men vær da forsiktig, det er et ømt tema og han kan gå i lås. Men vær ærlig om hvordan du har det og føler det. Jeg tror du bare kan få det bedre fremover. 

På 15.1.2020 den 0.09, AnonymBruker skrev:

Hei TS ! Takk for lesingen der , du har nok helt rett slik jeg oppfatter dette. og takk for tipset ! Håper formen din er bedre også ! 
 

Ser du når og omtrent hvor mye jeg får solgt mitt firma for ?
 

m 49 

Anonymkode: c99b6...8a6

Firmaet er solgt eller på vei til å bli solgt...Får dessverre ikke opp beløp, har for lite info å gå på. Lykke til. 

På 15.1.2020 den 17.31, AnonymBruker skrev:

Hei TS

Håper det går bedre med deg og ønsker deg alt godt. Det var trist lesing og det er viktig og riktig at du tar vare på deg selv. 
 

Jeg er en kvinne på 45 år.

Jeg er separert etter et langt ekteskap med psykisk og fysisk vold. 
Min eksmann gjør alt for å ikke dele med meg samtidig som han setter ut mange påstander og usanne beskyldninger om meg. 
Begge barna, som er voksne, tar avstand fra han. 
Kan du se om fordelingen vil ta lang tid og om det går greit? 
 

Jeg har møtt en mann jeg kjenner fra tidligere. Han er veldig interessert i et forhold.
Jeg er usikker på om følelsene jeg har, for jeg har vinglet mye, men ønsker også å prøve. Siden følelsene varierer så tenker jeg at min hverdag hvor jeg står midt oppi et kaos med fordeling og traumebehandling påvirker meg for mye. Eller om jeg «krever» for mye. 
Han har to barn og det er en del tull med den eldste. Veldig frustrerende å se på samt at han provoserer en del. 
Kan du se noe om oss to?

Han er også 45 år.

Et vanskelig spørsmål kanskje, men kan du se noe om veien videre? 
Akuratt nå føles ting ganske tungt. 

 

Anonymkode: 05430...2aa

Nå har det gått litt tid og du har litt mer klarhet i ting. Ikke alt, men noe. Og ja, det vil dessverre ta litt tid med fordeling, for denne eksen din trenerer og han elsker å gjøre deg frustrert, elsker å få deg trist og lei. det er i hans natur dessverre. Alt du har vært gjennom kjenner jeg på kroppen, det er en enorm smerte der. Får du god nok hjelp? traumebehandling er bra, men det er røft på kropp og sjel. Kan du ta vare på deg selv ved å også ta vare på kroppen din, trene, massasje, spa innimellom..om mulig. Kroppen din skriker etter pleie. 

Denne nye mannen er en god mann, men bruk tid. Du har vært gjennom grusomme ting og du trenger tid, du trenger også en som virkelig evner å forstå, godta og gi deg rom. Du krever ikke for mye, men vit at det kan være krevende for deg å gå inn i et nytt forhold, på grunnlag av det du bærer med deg kan du slite med tillit og ha fysiske reaksjoner der du minst kunne ane det. Du trenger å ta deg tid, fortelle han om dette, være åpen, og se hvordan han håndterer det. Men en god mann ja det er han, så bare gå forsiktig inn i dette, det kan bli veldig veldig bra. Kaoset vil roe seg gradvis, du vil kjenne at du gradvis bygger deg selv opp igjen. bare ikke rush noe, det er mitt råd. 

På 16.1.2020 den 17.47, AnonymBruker skrev:

Nettopp innledet et forhold til en 5 år yngre mann. Jeg er 29 han er 24. Alt går ekstremt fort og jeg er veldig forelsket men livredd. 
På 2 mnd har vi hatt sex første kvelden, oppført oss som et par fra dag 1, har sagt at vi elsker hverandre. Han høres ut som han planlegger resten av livet med meg. Man skulle tro dette var en drømmesituasjon men jeg er sykt stressa, muligens er jeg veldig i forsvarsposisjon pga tidligere erfaringer, har noen veldig dårlige forhold bak meg med MYE psykisk vold.  Klarer du å se noe rundt dette, evt. hvordan jeg burde gå frem? Skal jeg gå "all in", skal jeg bremse det ned? Skal jeg avslutte hele greia før han gjør det? 
 

Anonymkode: 8f771...926

Hvordan går dette nå? stopp opp og kjenn litt etter, ikke kast deg inn i dette. Vit hva DU vil, før du faktisk går helt inn i det. Ok? brems litt, og kjenn etter. Det er mitt råd. Jeg sier ikke du skal avslutte, men bare være sikker på at det er dette du vil. Du har vært gjennom vonde ting og det er lett å tenke litt uklart. Har du fått bearbeidet det vonde såpass bra at du er klar for noe nytt? det er noe du må og bør vurdere. lykke til. 

På 16.1.2020 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Hei ts ❤️ Eneste jeg lurer på er når jeg vil møte kjærligheten. Vet du sliter med ditt så forventer ingenting, sender en lang klem ❤️

Anonymkode: b2607...fe9

Sommeren ❤️ 

På 21.1.2020 den 9.40, Havfrue8 skrev:

Hei Oppreist :) Håper det går fint med deg..

Jeg har skrevet til deg tidligere, men siden du ønsker at vi skiver på nytt så legger jeg ut et nytt innlegg her.
Jeg starter i ny jobb om en ukes tid. Jeg er opptatt av at jeg gjør noe jeg synes er spennende. Jeg tror dette er en god plass for meg, men alt blir jo nytt. Ser du om jeg vil trives og om dette er et sted jeg vil bli lenge eller ikke? 

Lurer også på om du ser noe angående flytting i nærmeste fremtid eller iløpet av året.

Dersom det er noe generelle forandringer (store eller små) i månedene fremover, så ønsker jeg også tilbakemelding på det.

Håper du har krefter og tid ❤️ 

Dette blir bra, selvom det kan føles overveldende i starten. Du vil trives, jeg ser ingen flytting i nærmeste fremtid, jeg tror du vil bli værende her en stund. Kan føles som om det er noe som etterhvert også vil holde deg der, mer enn jobb, men er usikker på hva dette er. Kan ha med kjærlighet å gjøre, evt vennskap. Lykke til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se gjerne på kjærlighet for meg 💕 er jeg og «kjæresten» min på vei til å få noe fint? 

Anonymkode: b4491...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2020 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 26. 

Er snart ferdig med utdanningen og skal straks begynne å søke jobb. Det er få jobber og mange søkere. Ser du når jeg vil få meg jobb? 

Anonymkode: 358ee...2da

Gi det tid, i løpet av våren vil du få napp. 

På 22.1.2020 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Hei ts, håper du kan hjelpe meg litt. Jeg har begynt å trene, eller gå en halvtimes rask tur hver dag. Holdt på i en og en halv måned. Men jeg føler ikke at jeg blir i bedre form, turen blir aldri lettere...har tatt alt av blodprøver, alt er bra. Hva gjør jeg feil?

Anonymkode: 7b8b2...18e

Snakk med legen din. Igjen. Blodprøver er ikke alt. Har du mange belastniger i livet ellers? trenger du noen å snakke med for å lette litt på det som tynger? kropp og psyke henger sammen. Bare en tanke. Ikke gi opp. 

På 22.1.2020 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Hei ts,

Om dette virker må du klare å gi oss tallene for vikinglotto i kveld, samt lørdagens lotto.

Ellers er det bare bullshit.

Anonymkode: 8b930...22b

Dette så jeg dessverre for sent. Nei...seriøst, det er ikke slik dette fungerer. Orker dessverre ikke forklare deg hvordan og hvorfor akkurat nå. Jeg for min del kan ikke se hvor ting er mistet, hva slags vinnertall, hvem som vinner kamper osv....det handler noe om viktigheten av spørsmålet. Det er overfladisk. Relasjoner, kjærlighet, ....slike ting, det er viktig og kan besvares fordi man får en connection ifht det. 

På 22.1.2020 den 15.55, AnonymBruker skrev:

Hei, kvinne 47 her. 💚Går veldig bra i mitt nye forhold. Men vanskelig å samarbeide med eks mann, mange damer hsr også kontaktet meg å fortalt han har prøvd seg på de mens vi var gift. Dette har jeg konfrontert han med. Han setter eldste opp mot meg. 

Anonymkode: 9d50f...b28

Dette var leit å høre, og det er vondt at du må stå i det. Men pust med magen og fokuser på det nye forholdet. Du vil gradvis bli sterkere ifht eksmann. 

På 22.1.2020 den 18.44, Rulleren skrev:

Jeg har hatt et  veldig tungt år,av mange grunner/årsaker, men særlig følelsesmessig, etter brudd med kjæresten...kan du si noe om hvordan ting kommer til å være på ''kjærlighetsfronten'' fremover? kan et vennskap med eksen kunne fungere?

Glemte å fortelle at jeg er 38 år.

 

Et vennskap med eksen kan fungere på sikt, ja. Dere er egnet som gode venner, når det likevel ikke ble et forhold lenger. Jeg ser at dere er glade i hverandre enda. Og når det gjelder kjærligheten ser jeg at du har noen ting du må komme gjennom før du bør kaste deg ut i noe nytt. Du vil møte en mot sommeren, men du skal kjenne godt etter om du er klar. Gi deg selv litt tid alene nå. Du forblir ikke alene! 

På 26.1.2020 den 23.03, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for enda ett svar, leste det for en stund siden men har ikke føltes riktig å svare før nå.

Har prøvd å være helt ærlig med meg selv den siste tiden, og sannheten er at jeg ikke vil gi slipp på han. Jeg vet at situasjonen er vanskelig og at det ikke er lurt, men jeg klarer ikke gi opp uten å vite om det kunne blitt noe mellom oss. Det er mulig jeg begår en feil ved å ikke gi opp, og det er mulig jeg blir såret. Du skriver at du tror at hindringene overvinnes med tiden, og jeg håper du har rett. Det er vanskelig å vite hva som skjer i fremtiden, men jeg tenker likevel at jeg blir å angre om jeg gir opp på han nå. Er fortsatt usikker på følelsene hans, i og med at det virker som om han holder de tilbake. Tror du han har følelser for meg, eller at han muligens undertrykker de?
Om du får noe opp angående situasjonen så kan du gjerne svare meg på dette, men om ikke så kan jeg oppdatere deg igjen etterhvert! 

 

Anonymkode: 6ad79...4cd

Hvordan går det nå? du sier sannheten er at du ikke ønsker gi slipp - og sannheten er at han har det på samme måten. Han kan virke noe ambivalent pga situasjonen, og det er noen hindringer der, som nevnt tidligere, men dere har en nokså spesiell kjemi. Har absolutt følelser for deg, men han er redd. Han vet at han må holde igjen, og du også vet, hvorfor. Jeg er redd du vil bli såret, det skal jeg være ærlig om, han kan si og gjøre ting som vil undre deg, også i negativ forstand, men vit at han er blitt glad i deg. og ja, hindringene kan fortsatt overvinnes, men det vil ta litt tid. Fortell hvordan det går nå?

På 26.1.2020 den 23.10, AnonymBruker skrev:

TS, dersom du har tid! 

Stemmer det at alle mennesker er forbunde gjennom energi (eller noko anna?) og at det er derfor du kan lese andre mennesker? 😊

Anonymkode: b9896...fd2

Ja på sett og vis. Kan ikke gå veldig i dybden på det nå, men å lese mennesker, for min del, handler om å være våken for kroppspråk, mimikk, antydninger, ting som blir sagt, underliggende ord og meninger, kjenne på ambivalens, kjenne på sannhet/løgn...dette er slikt intuisjon handler om. Jeg får også bilder, og må ikke nødvendigvis være i samme rom som den jeg leser, men det er mye lettere når man har vedkommende der. Da kommer også mye følelser inn i bildet, som man kan kjenne på...Forsto du noe av dette? :)

På 29.1.2020 den 11.52, AnonymBruker skrev:

Oppdaterer deg igjen, TS:

Jeg og han "nye" er vel avsluttet (i går), fordi han ikke vil ta det videre. Vi forstår ikke hverandre helt, eller; han forstår i alle fall ikke meg, og tror at jeg mener ting negativt når jeg egentlig ikke gjør det. Vi kunne være så nær og forstå hverandre så godt - ha gode samtaler - og så snudde alt plutselig igjen... and so on. Han var alt for frem og tilbake, og virket redd for å satse... Han leter liksom etter feil med meg. Da tenker jeg at jeg kan neppe være den rette, uansett. Men han vil likevel ikke gi slipp på meg og ville ha meg som venn, men jeg sa at det fungerer ikke for meg. Dette er fordi jeg vet at det fort vil bli sånn at vi fortsetter som før, men uten noe mål om å komme videre. Han får ikke i pose og sekk med meg. Han sa at han er glad i meg og virket lei seg. Det føles ikke rett at vi er over, som om vi kanskje ikke helt er det. Men jeg kan ikke fortsette med dette, når det ikke fører noen vei. 

Jeg gir opp menn! Her følte jeg at han var den rette, og ... det føler jeg på noen måter fortsatt. Nå er jeg møkklei og ønsker ikke å satse på noen igjen, per nå. Det er jo som om den store kjærligheten bare er en slags illusjon - som om den rette ikke eksisterer for meg. Her jeg bor nå (hjemstedet mitt) finnes den hvert fall ikke, men etter sommeren tenker jeg å flytte videre igjen. Jeg orker ikke flere meningsløse beilere og å falle for folk som egentlig ikke er RETT. Det gjør meg så oppgitt og lei meg.

Det finnes selvfølgelig verre ting i livet, dette er bagateller, og jeg har mye bra å glede meg over i mitt liv. Jeg skal ikke sitte her å klage og se svart på alt, for det har jeg vel ingen grunn til. Men nå står jeg på "bar bakke", på en måte... Samboeren jeg hadde er borte, "den nye kjærligheten" forsvant ... Nærmest for første gang i livet (voksenlivet) skal jeg klare meg alene - praktisk og emosjonelt. Jeg aner ikke hvor jeg ender opp fremover, eller hvem jeg ender opp med.

Har du noen gode råd til meg fremover for hvordan jeg skal "skille klinten fra hveten" når det kommer til mannfolk? Finnes den store kjærligheten jeg leter etter der fremme? Hvordan vet jeg i så fall at det er kjærlighet, og ikke blir lurt? Må jeg bort herfra for å finne den? Ser du noe positivt, eller har noen råd ellers, tar jeg imot med åpne armer. 

Ha det godt så lenge, TS ❤️ Hilsen Psykologistudenten.

Anonymkode: 72267...114

Kjære deg, nå har jeg lest alle oppdateringene dine, takk for at du har skrevet jevnt og trutt. Har fått det med meg, har bare ikke hatt mulighet til å skrive. Jeg forstår du er oppgitt, fortvilet og lei. Du er skuffet, og du har vært gjennom veldig mye med disse mennene du har hatt din relasjon til de siste månedene. Husker du jeg sa til deg, for nokså lenge siden nå, at du ville oppleve å få flere menn etter deg? vel, slik ble det, og det er ikke over enda, for du er en flott dame med egenskaper og et utseende menn liker. Du må likevel lære deg å bli litt mer selektiv, ikke la deg rive for mye med neste gang. Tenk deg om. Det er fint å følge følelser, og jeg er mer tilhenger av hjerte enn fornuft...Den store kjærligheten finnes der for deg, det kommer ikke til å ta slutt på beilere overfor deg, men saken er hvordan du håndterer det og hva du velger å fokusere på. Skal du kaste deg ut i det som tiltrekker deg fordi det er annerledes og spennende? eller bør du gå for noe som er mer likt deg selv? hva ønsker du deg? hvem ønsker du deg? sett deg ned og skriv en liste over de kvaliteter du ønsker deg og sett strek under de kvaliteter/verdier du ikke kan rokke ved. Det er noe med å se det svart på hvitt, så du blir tydeligere for deg selv. 

jeg har vært litt som deg tidligere, kastet meg ut i det meste, for det var jo spennende, og hvis tilbudene kommer, er det lett å ta i mot. Men det kan gi en solid dose smerte, sår og man kan komme styrket ut av det (og klokere ut av det) på sikt...men her og nå, føles det bare vondt og forvirrende. 

Gi deg selv litt alenetid nå. Pust.Du trenger det. Kjærligheten kommer. Du vil igjen finne det du leter etter, men vit bare hva du vil ha, ikke bare la deg fly dit vinden tar deg, om du skjønner bildet. Hva vil DU? hva er viktig for DEG? Kjenn etter, bruk tid. Og tro meg..og du vet det forresten selv, det er en ny rett rundt hjørnet, du slipper ikke unna. men denne gang skal DU ta kontrollen i ditt liv, ved å vite om du skal eller ikke skal la deg rive med. 

Holder du meg oppdatert? det har vært fint å få ta del i denne reisen din en stund..og apropos...skulle du ikke reise?

Husk hva jeg sa om det, at på denne reisen, vil du også oppleve mye som har med følelser å gjøre. Velg med hjertet, men vit hva hjertet ditt er ute etter. 

På 29.1.2020 den 12.31, AnonymBruker skrev:

Vil legge til en ting jeg synes høres litt for sykt ut, men som jeg nå begynner å lure på om det faktisk er noe i ... Det er ikke sikkert du kan svare på det, men jeg sier det nå likevel. Når jeg begynte å gå fra samboeren min høsten 2019, i den perioden jeg holdt på med denne "annerledes"-fyren, så hørte jeg for første gang i livet en "stemme" som kommer med "advarsler" og "beskjeder" (mens jeg sover/er på vei til våkne). Avfeide det først som drømmer, eller underbevisstheten som prøver å fortelle meg noe. I ettertid ser jeg at de tingene jeg har hørt har stemt og skjedd, selv om jeg ikke forsto det der og da. Hørte det så klart og tydelig, derfor la jeg også merke til det. Jeg har bare hørt det tre eller fire ganger til sammen, det har ofte gått lang tid mellom hver gang. Er jeg helt skrullete, eller er dette en slags indre hjelper? I så fall tror jeg at jeg må begynne å lytte.

 

// Psykologistudenten

Anonymkode: 72267...114

Du er ikke skrullete. Dette er noe du skal lytte til. Kall det intuisjon, magefølelse, Gud eller samvittighet. Det er viktig å lytte til dette, og har du allerede vært i kontakt med dette,blir du lettere det igjen. Vær obs på det. 

På 2.2.2020 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Hei kjære Oppreist😊
Hvordan går det med deg? Håper det går litt bedre, og at du har gode mennesker rundt deg å lene deg på nå når du har der vanskelig❤️
 

Jeg har et spørsmål til du føler du har tid og overskudd. Jeg vet du ikke svarer ang helse, men dette gjelder ikke diagnostisering eller noe alvorlig, bare noe veldig plagsomt. Jeg sliter med stadig hyppigere og langvarige migreneanfall, og føler det tar over livet mitt. Er fortvilt og utslitt over å ikke få leve dagene mine på vanlig måte. Klarer du se om dette vil gi seg på sikt, om jeg får hjelp som funker? Hadde trengt litt positiv oppløftning og hjelp til å tro på at jeg snart skal få gode dager igjen, og få følelsen av at jeg snart kan begynne å leve igjen. 
 

En god klem til deg❤️

Anonymkode: ce11b...acc

Hei og takk for at du spør....det går LITT bedre, ikke mye for å være ærlig..

Når det gjelder deg...det er hinsides mye migrene du har hatt og jeg kan godt forstå at du opplever det som om det har tatt over livet ditt. Jeg ser likevel, noe av det du sier selv, at det kommer en endring. Som om det er noe som "snur" i deg, du vil få bedre dager, færre anfall, mindre opplevelse av at sykdom definerer deg så mye som det er lett å tenke at det gjør. Har det ikke allerede snudd litt for deg? og bedre vil det bli utover våren. Jeg syns du skal være optimistisk med tanke på våren og fremover, det er det stor grunn til. Jeg kan ikke gå nærmere inn på medisinske tilstander, som du vet, men all grunn til håp. Bruker du migreneappen? Jeg tror du vil se at det blir færre dager for hver måned fremover nå. Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se gjerne på kjærlighet for meg 💕 er jeg og «kjæresten» min på vei til å få noe fint? 

Anonymkode: b4491...5ca

Dere er på vei mot noe veldig fint. Dere holder på å utvikle en solid tillit og trygghet dere to i mellom,og jeg tror dette kan bli et godt forhold på sikt. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gang har det gått ALTFOR lang tid siden jeg klarte gi lyd igjen. Jeg er lei for det. Beklager. Men jeg har hatt og har det fryktelig vanskelig fortsatt. Noen av dere har sendt meg pm, som jeg bare ikke har hatt krefter til å svare på. Det betyr ikke at jeg ikke har satt pris på det, for tro meg, det har betydd så mye. Tusen takk til dere, som vet selv hvem dere er. Tusen takk ❤️ Jeg håper jeg klarer svare på sikt. 

Så har jeg valgt denne gang å ikke svare absolutt alle. Har tatt dem jeg kjente jeg umiddelbart fikk noe opp på. Ikke alltid jeg gjør det, og det kan være vanskelig når man er i egen sorg og et kaos av følelser, å være skikkelig påkoblet. Derfor kan det tenkes at jeg i denne runden kan bomme mer enn før. Jeg får tilbakemeldinger fra dere, og ser jo selv, at jeg treffer veldig mye, men jeg kjenner at det nå er litt mer kaotisk når jeg prøver lese dere. Noen er veldig tydelige for meg, helt klare svar, andre må jeg kjenne mer etter på enn tidligere. Så bær over med meg, om det er litt "feil" her....da handler det om min egen situasjon og for mye i hodet. 

Jeg skal prøve å ikke la det gå for lenge til neste gang jeg er innom her. Alt godt ønskes dere alle ❤️ 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg, kjære Oppreist :hjerte:

Jeg har vært igjennom et par svært vanskelige år og nå som det virker som ting går bedre igjen er jeg nesten litt redd for å tro på det. Føler liksom at jeg må gå rundt og være forberedt på at alt kan rase sammen igjen.

Ser du noe på meg, og om hva året bringer? Har jeg grunn til å være optimistisk eller bør jeg beholde «rustningen» på?

Anonymkode: b416b...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jente på 30 år her. Jeg har det ikke så veldig bra, turbulent alle veier i livet. Ble ikke invitert i bryllup til søskenbarn til sommeren heller, gikk veldig innpå meg. og føler jeg ikke vet hvor jeg har mine venner, aller nærmeste.  

Klarer du å få opp noe på dette? Takk på forhånd ❤️ 

Anonymkode: eee28...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går bra med deg ts, har forståelse for at du ikke orker svare, men jeg forsøker likevel ❤️

Har to spørsmål, det ene er hvordan går det i morgen? 

Og der andre er, hvordan vil fremtiden se ut for meg og han jeg er sammen med? 

Tusen takk uansett 💕

Anonymkode: 5dd11...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 47 her💚(har skiftet bruker navn) takk for svar snille du. Det går bedre med meg, holder på å flytte inn til min nye kjæreste og kjenner en indre ro jeg ikke har kjent før.kjenner styrke og mot. Det er en veldig god mann og jeg føler en stor trygghet i han. Klem fra meg 💚💚💚

Anonymkode: dd82f...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Oppreist skrev:

Hei og takk for at du spør....det går LITT bedre, ikke mye for å være ærlig..

Når det gjelder deg...det er hinsides mye migrene du har hatt og jeg kan godt forstå at du opplever det som om det har tatt over livet ditt. Jeg ser likevel, noe av det du sier selv, at det kommer en endring. Som om det er noe som "snur" i deg, du vil få bedre dager, færre anfall, mindre opplevelse av at sykdom definerer deg så mye som det er lett å tenke at det gjør. Har det ikke allerede snudd litt for deg? og bedre vil det bli utover våren. Jeg syns du skal være optimistisk med tanke på våren og fremover, det er det stor grunn til. Jeg kan ikke gå nærmere inn på medisinske tilstander, som du vet, men all grunn til håp. Bruker du migreneappen? Jeg tror du vil se at det blir færre dager for hver måned fremover nå. Lykke til. 

Tusen hjertelig takk, kjære deg❤️ Nå ble jeg så glad og lettet at jeg ble helt på gråten her❤️ Det at du ser håp, færre anfall, mindre følelse av at sykdom definerer meg, at alt skal føles bedre utover våren, det ga meg en enorm lettelse! Jeg føler ikke det har begynt å lette helt enda, eller, migrenen har ikke vært på sitt verste den siste uken, men det sitter igjen en middels hodepine som ikke vil gi slipp helt enda. Og dessuten en følelse av å være litt på vakt helt tiden, i forhold til om et nytt anfall er på gang. Prøver å være sterk og positiv, stå i det, men kjenner dette sliter meg ut både mentalt og fysisk. Derfor ble så utrolig lettet og glad når jeg fikk denne meldingen din! Jeg skal holde fast ved ordene dine, både disse siste ordene om at jeg skal føle meg i bedre form snart, og også ordene du har skrevet tidligere om at kjærligheten snart er på vei🥰 Håper du fortsatt ser dette🤞 Du gir meg styrke og tro! Tusen takk❤️
 

Men det var utrolig leit å høre at du fortsatt har det vanskelig. Har tenkt på deg, skulle ønske jeg kunne si eller gjøre noe som kunne hjelpe litt. Ønsker deg alt godt! Håper det snur for deg snart, du fortjener virkelig å ha det bra, du som har gitt så god hjelp for alle oss her inne. Klem til deg❤️
 

 

Anonymkode: ce11b...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Oppreist.
 
Så godt å høre fra deg igjen. Jeg håper det betyr at du har hatt mange nok pustepauser til at du har overskudd nok til å bruke det på oss ❤
 
I dag har vært en særdeles tøff dag, så jeg kjente det var en opptur at du var innom tråden. Takk for svar.
Han har ikke tatt kontakt selv, men jeg valgte å sende han en kort melding etter et innlegg han la ut på Facebook. Han var litt ivrigere på å holde tråden i gang og vi chattet i et par timer. Han har truffet en som han er usikker på og jeg får inntrykk av at det er forbigående. Samtidig skriver han at han ønsker jeg skal treffe en god mann. 🤷‍♀️
Jeg vet ikke helt hva jeg skal legge i samtalen, men jeg kjente at jeg fikk en utrolig god energi i kroppen bare av å skrive med han. Det er litt spennende, fordi de samme små tegnene som minner meg om han dukker opp hele tiden og over alt. Jeg tenker egentlig at jeg ikke orker å gruble mere over fyren, men det er vanskelig når det dukker opp noe hele tiden.
 
Jeg håper at du har rett når det gjelder våren. Jeg er SÅ klar for at vinden skal snu nå. Jeg er egentlig litt utålmodig også kjenner jeg 🙈
 
God klem til deg ❤❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Oppreist skrev:

Dette blir bra, selvom det kan føles overveldende i starten. Du vil trives, jeg ser ingen flytting i nærmeste fremtid, jeg tror du vil bli værende her en stund. Kan føles som om det er noe som etterhvert også vil holde deg der, mer enn jobb, men er usikker på hva dette er. Kan ha med kjærlighet å gjøre, evt vennskap. Lykke til. 

Det er en helt spesiell følelse å vite at jeg har fått svar fra deg ❤️

Godt å vite at det ser sånn ut. For min del føles det riktig også. Som et veldig viktig springbrett i min karriere. Håper at barn kan bli en av disse grunnene, alt ligger i alle fall til rette nå. 

Tusen takk for svar, og håper det går fint med deg. Du er en god sjel.💜

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

   På 13.1.2020 den 20.13,  AnonymBruker skrev: 

Det ble kortvarig lykke, like etter jeg postet her, sa han at han ikke kan bo med meg og at han ikke klarer dette. Og at jeg måtte forberede meg på å ikke høre fra han igjen. Så sånn ble det. Håper 2020 har noe godt i vente for meg 🙏🏼 

Anonymkode: 03e89...fd7

Ok så ble det slik og jeg kan føle et sinne hos deg, en skuffelse, en sårhet. Han gikk tilbake til henne?Sannheten er at han ikke klarer glemme deg. han er livredd for dette nye Han er eldre enn deg og det er en helt ny situasjon for han, han er redd for å såre, redd for å tape ansikt, han er feig. Men tro meg når jeg sier dette, han har svært sterke følelser for deg og han kommer ikke til å slippe håpet om deg, selv om det kanskje blir stille fra han en stund. Hvordan går det nå, når hørte du sist fra han? 
 

Tusen takk for nok ett svar fra deg og at du tar deg tid 🙏🏼❤️ Han kom plutselig på døren min 31 januar. Han sa han ikke klarte å la være. Vi tok en kopp kaffe og pratet. Han sier at han sliter med vonde følelser og dårlig samvittighet ovenfor kona. Han innrømmer også at han savner livet han hadde, med hus, hytte, hundene deres, men han sier han er usikker på om han savner henne. Han går nå i terapi, for å prøve finne ut av hvorfor han har klart å leve et dobbelt liv og løyet så mye som han har til kona si. Det var psykologen som hadde rådet han til å finne ut av følelsene sine for oss begge. Da han kom innom meg 31.1, hold jeg avstand. Han merket det. Litt senere på dagen fikk jeg en SMS, hvor han lurte på om jeg ville dele en flaske vin med han på kvelden. Jeg sa ja til det. Han kom en tur til meg, vi ble intime, og så begynte telefonen hans å ringe. Det var kona (som han forøvrig ikke bor sammen med nå) som ringte. Hun vil ha kontroll på han, hvor han er og hva han gjør. Han har lovet hun at han skal holde seg unna meg, så da hun ringte når han satt hos meg, fikk han dårlig samvittighet og sa han måtte dra. Jeg ble sint og ba han komme seg ut og skrek at jeg ikke ville se han mer. Fikk en melding dagen etterpå hvor han beklager seg, at han nok en gang har såret meg, gitt meg forhåpninger. Han skrev at han måtte finne ut av følelsene sine, men at dragningen til meg er alt for stor, og at dette var for tidlig. Han skrev at han var glad i meg. Jeg svarte kort «Jeg klarer ikke bli såret lenge» Dette er nå 3 uker siden og jeg har ikke hørt fra han siden. Jeg vet ikke om jeg kommer til å høre fra han igjen. Jeg vet bare at jeg må fokusere fremover. Jeg syntes det er synd at om han virkelig har så sterke følelser som han sier, hvorfor kan han ikke tørre å gi oss en sjans? Han kommer hjem fra jobb i Nordsjøen nå i dag. En del av meg er redd for at han bare skal dukke opp på døra mi igjen, for da blir alt så vanskelig, en annen del av meg håper han gjør det. Men jeg kan ikke ta imot mer smuler, nå må han ta ett bestemt valg. Han kan ikke bare komme og gå, etter hva følelsene hans akkurat der og da sier han skal gjøre. 
Takk for tiden din 🙏🏼 Alt godt 💫

Kvinne 29

Anonymkode: 03e89...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K44 her. Har vel egentlig spørsmål om økonomi og bosted - vil det bedre seg? Men vet ikke om man kan spørre om sånt. Ønsker desperat å flytte til et annet sted. Og ang barnet mitt: vil hun forsette å ha det godt? Er så bekymret for henne. At det jeg har å tilby ikke skal være nok. Vet ikke om dette er for vagt..

Anonymkode: 800e7...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...