Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Oppreist skrev:

Ja det er et veiskille for deg. Du gir meg litt for lite info om deg til at jeg får "tak" på noe om deg. Jeg tror du er kreativ, og at det er noe med kreativitet som bør komme mer frem hos deg...men du ser det ikke helt slik. Du tenker selv en annen retning og har allerede tanker om noe....kan du dele litt mer..? 

 

Takk for svar. Ja det har på en måte ramlet sammen et korthus i familien samtidig så falt liksom brikkene på plass.... - men dette noe som har skjedd er på en måte noe som har foregått i genrasjoner. Og dermed må jeg nå velge nytt og for meg selv og ikke gå videre i det gamle. Tør ikke skrive mer spesifikt er litt redd for å bli gjenkjent. Jeg har på en måte higet etter noe som ikke finnes og må derfor på en måte starte på nytt. 

Anonymkode: d281d...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei TS - ting skjer, situasjoner endres, valg tas og man tar valg ved å ikke velge også. Det jeg nå lurer på er om de valg jeg ikke tok vil bidra til å gjøre meg lykkelig slik situasjonen nå utvikler seg på privat basis... (beklager krypitisk og har forståelse for at det kan gjøre det vanskelig for deg men det er relatert til tidligere poster fra meg) 

Anonymkode: 0b699...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts. Jeg er en dame på 35 år som de siste årene har slitt litt på alle fronter i livet, alt fra jobb, økonomi, psyke og forholdet til samboeren. Jeg føler nå at jeg står litt ovenfor ett veiskille men vet ikke helt hvordan jeg skal begynne å nøste opp i ting. Er det noe framtid for meg og samboeren lurer jeg veldig på? Vi har barn sammen.

Anonymkode: d4659...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hei TS,

Jeg er en mann i 40-årene som har slitt med å forstå og finne kjærligheten hele livet. Nå har jeg blitt forelsket i ei som jeg har kjent i noen år, uten å kjenne veldig godt, men som jeg føler er litt av og på. Jeg føler virkelig på meg at dette er ekte, og jeg føler meg egentlig sikker på at hun er interessert, men jeg er bare så redd for hva responsen hennes blir når jeg forteller henne hva jeg føler, for jeg har alltid tatt feil tidligere (med andre). Kan du se noe i forbindelse med dette?  

Anonymkode: 882b4...8ee

Glem det. Hun introduserte meg for sin nye kjæreste i dag. Snakk om skivebom. 💔

Anonymkode: 882b4...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Glem det. Hun introduserte meg for sin nye kjæreste i dag. Snakk om skivebom. 💔

Anonymkode: 882b4...8ee

Ikke gi opp! Kanskje TS kan se om det dukker opp en ny kjærlighet i livet ditt? Kjærlighet kan gjøre skikkelig vondt 💔

Anonymkode: 30feb...4e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte inn å oppdatere deg! Har jo skrevet så mye til deg og du har hjulpet så mye. 
 

Nå ble det sånn at han endte opp hos meg. Kona fant ut at han har fortsatt kontakten med meg. Hun stilte han ett ultimatum, ringe meg og si at vi aldri kommer til å prates eller sees igjen, og at jeg ikke eksisterer for han lenger, eller pakke sakene sine å gå. Han pakket sakene sine og bor nå hos meg.

Kjenner det er mye kaos og rare følelser nå. Jeg har ønsket i ett år nå, at det skulle bli meg og han, og nå er han hos meg. Men det kommer med en bismak, dårlig samvittighet, jeg tenker på kona hans, hva hun går igjennom nå. Jeg ser også at han et lei seg, og ikke minst redd for fremtiden. Han starter jo ett helt nytt liv! Det er mye praktisk som skal ordnes fremover. Jeg håper bare vi er så sterke sammen som jeg tror og at vi kommer lykkelig ut av dette, alle tre.

Takk for all hjelpen gjennom dette. Du fikk rett, det ble oss. Håper det blir sånn fremover ❤️
Alt godt 🙏🏼💫

Kvinne 29

Anonymkode: 03e89...fd7

Det ble kortvarig lykke, like etter jeg postet her, sa han at han ikke kan bo med meg og at han ikke klarer dette. Og at jeg måtte forberede meg på å ikke høre fra han igjen. Så sånn ble det. Håper 2020 har noe godt i vente for meg 🙏🏼 

Anonymkode: 03e89...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, dette var ikke noe trivelig å lese, håper det går greit med deg ❤️

Dette er ikke veldig viktig, men hvis du har tid og overskudd - har spurt tidligere om en mann det har vært mye frem og tilbake med, som du trodde det ville gå veien med til slutt. Vi har det veldig fint nå, men jeg er redd for å stole på ham.. Kan jeg det nå? Det vil være litt avstand mellom oss i noen måneder nå, da jeg er utenlands en periode, og jeg er derfor litt urolig for at han skal «glemme» meg..

På forhånd tusen takk, og varme tanker til deg :)

Kvinne, 30

Anonymkode: 1ef3e...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/17/2019 at 7:04 PM, AnonymBruker said:

Du maser ikke, det går helt fint :) Jo han er mye i forsvar, denne mannen, og han har dårlige/vonde erfaringer og har "forhold" litt oppi halsen. Det kreves mye tålmodighet og forståelse fra din side i dette. Jeg tror du er veldig glad i ham og det er gjensidig, men han er ikke helt der enda at han tenker samboerforhold. Jeg tror derimot det kan komme, men han må få gå i sitt tempo. Han er generelt skeptisk til damer, og dette med at dere jobber sammen kompliserer det litt. Men fint at du ikke bryr deg om det.

Nå kan det tenkes det har skjedd litt siden du skrev her sist. Hvordan går det nå? Og du, hun andre som er interessert syns jeg ikke du skal bry deg om. Han bryr seg ikke om henne og da skal ikke du gjøre det heller. Lykke til :)

 

Kjære Oppreist! Du har helt rett, han er brent og redd for å bli såret igjen. I tillegg har han jo en evig kamp med ekskona som sliter han ut. Han er skeptisk til damer, selv om jeg ikke er i nærheten av å være som eksen hans og han er redd for å gå på en økonomisk smell ved et evt nytt brudd ved samboerskap. Jeg har selvfølgelig foreslått bombesikker juridisk avtale om vi skulle vurdere samboerskap en gang 😁  Tiden før jul og jula var veldig fin hvor vi var mye sammen og jeg fikk julegaver (noe jeg ikke trodde jeg skulle få). Han bekreftet også at han ikke vil at det vi har skal ta slutt. Men etter en fin periode kommer det jo alltid en nedtur og etter nyttår trekker han seg unna litt, blir til tider litt avvisende og når jeg foreslår treff så vil han ikke da han er sliten, har mye å gjøre hjemme og trenger litt alenetid, med håp om at det skal gi han mer energi. Jeg vet ikke hva som plutselig utløste denne avvisningen, men jeg blir selvfølgelig lei meg selv om jeg tror det ikke har noe med meg å gjøre. Han har hatt noen sånne perioder før. Ser du om det blir færre sånne perioder fremover eller om han faktisk lider av en mild depresjon som jeg bare må akseptere? Jeg sliter med følelsen av å ikke bli prioritert så mye som jeg ønsker eller bli inkludert i familien hans (barna). Kan du se noe mer rundt dette og hva jeg betyr for han? I tillegg sliter jeg fortsatt med sjalusi når det gjelder denne andre kollegaen som HAN nok ikke bryr seg om på den måten, men jeg er redd for hva hun kan vekke av interesse hos han. Hva kan du se om henne? Er hun interessert i han eller er det kun jakten og det å få noen på kroken/oppmerksomhet som driver henne? Eller enda bedre er det jo om du kan se at hun finner seg en annen mann eller har noe annet på gang 😊

Tusen takk for at du er deg og for at du finnes og hjelper så mange med dine unike evner ❤ Sender deg en stor styrkeklem i sorgen du står midt oppe i ❤ 

Anonymkode: 30feb...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kjære Oppreist! Du har helt rett, han er brent og redd for å bli såret igjen. I tillegg har han jo en evig kamp med ekskona som sliter han ut. Han er skeptisk til damer, selv om jeg ikke er i nærheten av å være som eksen hans og han er redd for å gå på en økonomisk smell ved et evt nytt brudd ved samboerskap. Jeg har selvfølgelig foreslått bombesikker juridisk avtale om vi skulle vurdere samboerskap en gang 😁  Tiden før jul og jula var veldig fin hvor vi var mye sammen og jeg fikk julegaver (noe jeg ikke trodde jeg skulle få). Han bekreftet også at han ikke vil at det vi har skal ta slutt. Men etter en fin periode kommer det jo alltid en nedtur og etter nyttår trekker han seg unna litt, blir til tider litt avvisende og når jeg foreslår treff så vil han ikke da han er sliten, har mye å gjøre hjemme og trenger litt alenetid, med håp om at det skal gi han mer energi. Jeg vet ikke hva som plutselig utløste denne avvisningen, men jeg blir selvfølgelig lei meg selv om jeg tror det ikke har noe med meg å gjøre. Han har hatt noen sånne perioder før. Ser du om det blir færre sånne perioder fremover eller om han faktisk lider av en mild depresjon som jeg bare må akseptere? Jeg sliter med følelsen av å ikke bli prioritert så mye som jeg ønsker eller bli inkludert i familien hans (barna). Kan du se noe mer rundt dette og hva jeg betyr for han? I tillegg sliter jeg fortsatt med sjalusi når det gjelder denne andre kollegaen som HAN nok ikke bryr seg om på den måten, men jeg er redd for hva hun kan vekke av interesse hos han. Hva kan du se om henne? Er hun interessert i han eller er det kun jakten og det å få noen på kroken/oppmerksomhet som driver henne? Eller enda bedre er det jo om du kan se at hun finner seg en annen mann eller har noe annet på gang 😊

Tusen takk for at du er deg og for at du finnes og hjelper så mange med dine unike evner ❤ Sender deg en stor styrkeklem i sorgen du står midt oppe i ❤ 

Anonymkode: 30feb...4e4

Postet anonymt, men det var ikke meningen. Kvinne 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke gi opp! Kanskje TS kan se om det dukker opp en ny kjærlighet i livet ditt? Kjærlighet kan gjøre skikkelig vondt 💔

Anonymkode: 30feb...4e4

Hjelper ikke at det dukker opp kjærlighet når jeg ikke er i stand til å fange den. 😭

Anonymkode: 882b4...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering (langt...):

I kveld passet det seg sånn at jeg kunne bringe opp det jeg lurte på angående hvor han ønsker at denne relasjonen skal ta veien. Det startet med at han sa noe som poengterte ganske så tydelig det jeg synes det fremstår som han er aller mest opptatt av med meg: det seksuelle. Da benyttet jeg sjansen til å si at "det er fint at han får frem det, og er ærlig, selv om han vet at han har noe å tape på det (meg)" (som har sagt tydelig ifra om at jeg generelt ikke ønsker noe annet enn et seriøst forhold) 🤷‍♀️ Hele samtalen var preget av litt spøk, men jeg dreide det inn på alvoret. Jeg sa videre at jeg har spekulert i hvorfor han skal ha det til at han "ikke bryr seg" om hva jeg eventuelt skulle drive med sammen med andre menn, og at han har fortsatt har hatt Tinder selv om han har uttalt at han ønsker at jeg kun skal være for ham. Jeg sa at det er ikke drama jeg ønsker ut av samtalen, men ærlighet, slik at jeg vet mer hvor vi står, og om jeg bare kaster bort tiden min. Jeg sa at jeg ikke liker at han gir meg "mixed signals", der han skal fremstå litt for avslappet og tøff til tider, for så å vise meg tydelige tegn på ønsker om forhold og kjærlighetserklæringer.

Jeg kjente på stemningen at han raskt ble svett og redd, men han holdt seg likevel cool og selvfølgelig litt rundt grøten. Han sa ikke tydelig ifra om hva han vil, og jeg fikk meg heller ikke til å spørre direkte. Vi har jo tross alt hatt samtalen før også... Han sa at han trodde at jeg hadde forstått at han ikke ønsket at jeg skulle ha noe med andre menn å gjøre på den måten, at han hadde forsøkt seg på litt omvendt psykologi med meg. Han sa at jeg skal ikke bekymre meg, for Tinder vil bli slettet. Tanken hadde vært å ha det til det ble mer seriøst, så tolker det som hans type bekreftelse. Men jeg er ikke helt fornøyd med den. Han la seg ganske så flat og ba om unnskyldning for "mixed signals". Han sa at han var lei seg for at jeg ikke stolte på at han er ærlig, og at han tidligere har villet fremstå litt tøff for ikke å bli lurt (fordi det har skjedd ham flere ganger før). 

Vel, jeg er ikke helt beroliget, vil jeg si. Jeg er ganske skeptisk. Han bruker så mye tid på meg, på å snakke med meg, og det går ikke en eneste dag uten at vi kommuniserer både dagtid og nattestid. Han ønsker definitivt noe fra meg, og han har introdusert meg for venner... Det er jo tegn der på at han ønsker noe mer. Samtidig kjenner jeg min iboende skepsis til menn stige frem her, og blir litt matt og oppgitt. Om det er bare ønske om sex, så har han gått langt og lenge over streken for hva de andre mennene som bare har vært ute etter det samme, har gjort. Han har sagt flere ganger at han er glad i meg, og kommer med ting som viser at han kunne tenke seg noe seriøst. Kompisen hans sa til meg i hemmelighet at "han vil så sykt ha meg". Men jeg stoler liksom ikke helt på det, selv om jeg ikke har en så dårlig følelse at jeg vil gi opp momentant. Jeg er redd for at han har andre han ikke vil la gå, redd for at han er en type som trenger flere. Han er vanskelig å forstå seg på. Trekker jeg meg tilbake, blir han nervøs og kommer lynraskt på banen med hva jeg vil ha. Han har "fuckboy"-tegnene, men samtidig ikke. I virkeligheten er han nærmest litt "redd meg" av og til, og kan være ganske så sjenert ovenfor meg. Så, jeg vet ikke, should I stay or should I go? Kan jeg stole på det ham? Er det noe jeg bør gjøre, evt. ikke gjøre, for å få dette den veien det er meningen det skal gå - være seg frem eller tilbake? Jeg vil ikke gi det opp, men jeg vil ikke ende opp med å tape ansikt her. Jeg må ha en større bekreftelse, men jeg vil ikke pushe ham heller. Tålmodigheten min er litt skrantende, men jeg vil jo ha ham. Dette tærer på nattesøvnen 😴

 

- Psykologistudenten ❤️

Anonymkode: 72267...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS ! Takk for lesingen der , du har nok helt rett slik jeg oppfatter dette. og takk for tipset ! Håper formen din er bedre også ! 
 

Ser du når og omtrent hvor mye jeg får solgt mitt firma for ?
 

m 49 

Anonymkode: c99b6...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS

Håper det går bedre med deg og ønsker deg alt godt. Det var trist lesing og det er viktig og riktig at du tar vare på deg selv. 
 

Jeg er en kvinne på 45 år.

Jeg er separert etter et langt ekteskap med psykisk og fysisk vold. 
Min eksmann gjør alt for å ikke dele med meg samtidig som han setter ut mange påstander og usanne beskyldninger om meg. 
Begge barna, som er voksne, tar avstand fra han. 
Kan du se om fordelingen vil ta lang tid og om det går greit? 
 

Jeg har møtt en mann jeg kjenner fra tidligere. Han er veldig interessert i et forhold.
Jeg er usikker på om følelsene jeg har, for jeg har vinglet mye, men ønsker også å prøve. Siden følelsene varierer så tenker jeg at min hverdag hvor jeg står midt oppi et kaos med fordeling og traumebehandling påvirker meg for mye. Eller om jeg «krever» for mye. 
Han har to barn og det er en del tull med den eldste. Veldig frustrerende å se på samt at han provoserer en del. 
Kan du se noe om oss to?

Han er også 45 år.

Et vanskelig spørsmål kanskje, men kan du se noe om veien videre? 
Akuratt nå føles ting ganske tungt. 

 

Anonymkode: 05430...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp innledet et forhold til en 5 år yngre mann. Jeg er 29 han er 24. Alt går ekstremt fort og jeg er veldig forelsket men livredd. 
På 2 mnd har vi hatt sex første kvelden, oppført oss som et par fra dag 1, har sagt at vi elsker hverandre. Han høres ut som han planlegger resten av livet med meg. Man skulle tro dette var en drømmesituasjon men jeg er sykt stressa, muligens er jeg veldig i forsvarsposisjon pga tidligere erfaringer, har noen veldig dårlige forhold bak meg med MYE psykisk vold.  Klarer du å se noe rundt dette, evt. hvordan jeg burde gå frem? Skal jeg gå "all in", skal jeg bremse det ned? Skal jeg avslutte hele greia før han gjør det? 
 

Anonymkode: 8f771...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts ❤️ Eneste jeg lurer på er når jeg vil møte kjærligheten. Vet du sliter med ditt så forventer ingenting, sender en lang klem ❤️

Anonymkode: b2607...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer også på når jeg finner kjærligheten. Pga situasjonen din får jeg litt dårlig samvittighet for å spør, får se om du orker en dag i fremtiden. Klem ❤️

Anonymkode: b2607...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg forstår hvis dette ikke får noe svar
K24 - jeg lurer også på om det skjer noe spennende på kjærlighetsfronten snart? er singel. Skal gi tilbakemelding

Anonymkode: 97803...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har droppet den andre jeg ble kjent med fordi jeg ikke vil være mer utro mot samboeren min. Det er dog litt vanskelig å vite hvor jeg har samboeren min noen ganger. Han mente at «sex kan ødelegge forholdet vårt» men så har han og sagt at hvis jeg er mer glad og smiler så kan vi ha det. Hjelp når du har tid og krefter? ❤️

Anonymkode: 51a10...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Oppreist :) Håper det går fint med deg..

Jeg har skrevet til deg tidligere, men siden du ønsker at vi skiver på nytt så legger jeg ut et nytt innlegg her.
Jeg starter i ny jobb om en ukes tid. Jeg er opptatt av at jeg gjør noe jeg synes er spennende. Jeg tror dette er en god plass for meg, men alt blir jo nytt. Ser du om jeg vil trives og om dette er et sted jeg vil bli lenge eller ikke? 

Lurer også på om du ser noe angående flytting i nærmeste fremtid eller iløpet av året.

Dersom det er noe generelle forandringer (store eller små) i månedene fremover, så ønsker jeg også tilbakemelding på det.

Håper du har krefter og tid ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...