Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Gjest Kefalinia
Morten1 skrev (På 6.3.2021 den 16.31):

Hvis det ikke er hennes hus men kjæresten sitt så synes jeg det er kleint om hun presenterer det som sitt eget

Det var kjæresten sin, men så kjøpte hun seg inn. Tror de eier 50 % hver, men er ikke 100 % sikker om jeg husker riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LinniBergen
Kefalinia skrev (På 7.3.2021 den 20.19):

Hei! Vil du informere ytterligere om hvorfor mine kommentarer om Kristina Andersen blir slettet? Er det fordi de blir rapportert? Jeg kan ikke se det blir gjort når det diskuteres om Caroline Berg Eriksen og Sophie Elise. Det står verre ting om de, enn om Kristina Andersen. Kristina Andersen er også et AS og en offentlig person. Jeg stiller spørsmålstegn ved at man hverken kan stille kritiske spørsmål og tanker om Kristina Andersen på hennes blogg eller instagram, men ei heller her. Det beviser jo mye av det jeg skriver om henne nå og da. Dette er ikke ment som kritikk av admin, men jeg er bare nysgjerrig over hvorfor mye blir slettet om henne, men ikke av andre bloggere.

merker at jeg lurer veldig på hva du skrev... kan du si tema? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia
LinniBergen skrev (25 minutter siden):

merker at jeg lurer veldig på hva du skrev... kan du si tema? :)

Tema var om at jeg opplever henne som at hun skal være perfekt på bloggen, perfekt kjæreste, perfekt bonusmor, osv. Og dette skal synes i SoMe. Stor forskjell fra denne influenseren og Iselin Guttormsen f.eks. Alle negative kommentarer blir enten kritisert eller slettet på KA sin blogg. Hennes kommentarfelt har minimalt med negative kommentarer, og hun sletter til og med kommentarer som er konstruktive, men kritiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia

På instagram nå så spør KA om plantetips... Jeg undrer meg over hvorfor hun ikke spør Belinda Jacobsen om dette, siden de er påståtte venninner og hun har en plantekonto på IG og podcast 🤔  Virker ikke som om de henger så mye sammen etter at de to avsluttet podcasten sin. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia
hippyskippy skrev (1 time siden):

De er ikke venner mer.

Åh, det visste jeg ikke. Så rart og trist. Du har kanskje ikke lov til å fortelle hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kefalinia skrev (7 timer siden):

På instagram nå så spør KA om plantetips... Jeg undrer meg over hvorfor hun ikke spør Belinda Jacobsen om dette, siden de er påståtte venninner og hun har en plantekonto på IG og podcast 🤔  Virker ikke som om de henger så mye sammen etter at de to avsluttet podcasten sin. 

 

Sikkert for å øke engasjementet i kanelene sine

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et nytt spørsmål gitt.. Det eneste hun har å komme med til vanlig er bilde av soverommet, kjøkkenet og stuen i div vinkler.. Og serietips da 🙈 kan ikke skjønne at den bloggen varer enda med så lite fyll. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia
klatremusa skrev (16 timer siden):

Det var et nytt spørsmål gitt.. Det eneste hun har å komme med til vanlig er bilde av soverommet, kjøkkenet og stuen i div vinkler.. Og serietips da 🙈 kan ikke skjønne at den bloggen varer enda med så lite fyll. 

Enig! Vil sikkert ha litt ekstra penger nå som de venter barn da. Synes hennes innhold har tapt seg veldig etter at hun fikk samboer. Men men... Finnes mye annet å lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ast skrev (På 14.3.2021 den 19.49):

Skaffet ikke de seg kaniner første sommeren?  Har verken sett eller hørt om de siden. Kunne vært en grei variasjon i innhold å høre noe om de. Vet ikke om hun tar nye bilder eller reposter innvendig i huset, for jeg ser ikke forskjell lengre.
https://www.kristinaandersen.no/2019/08/08/qa-housetour-belinda-og-utseendepress/

Hun fikk spørsmål om kaninene for lenge siden, hun skrev at de dessverre hadde blitt tatt av et dyr...

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om henne jeg 😁 Prøver å finne det huset som jeg ser mange har hengt seg opp i men finner ikke hverken hus eller basseng. Ja, ja, jeg får rusle videre 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ast skrev (På 14.3.2021 den 19.49):

Skaffet ikke de seg kaniner første sommeren?  Har verken sett eller hørt om de siden. Kunne vært en grei variasjon i innhold å høre noe om de. Vet ikke om hun tar nye bilder eller reposter innvendig i huset, for jeg ser ikke forskjell lengre.
https://www.kristinaandersen.no/2019/08/08/qa-housetour-belinda-og-utseendepress/

De ble tatt av rev. Ikke overraskende det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (6 timer siden):

De ble tatt av rev. Ikke overraskende det...

Nei, de gikk vel fritt i hagen såvidt jeg husker..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lytt nå til kroppen da KA, herrefred 😓 Høres så merkelig ut. På den ene siden så er hun takknemlig fordi at hun ”kan“ gå turer og være fysisk aktiv som før, til langt på kveld - mens på den andre siden har hun så ekstreme smerter at hun vil spy? 🥴 Da kan hun jo åpenbart ikke være like aktiv som før, dette her er jo kroppen som gir beskjed. Man er jo ikke lat og sofagris fordi om man tar livet mer med ro og ikke farter rundt. Det er ingen son kommer til å takke henne for å ødelegge rygg og bekken liksom. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (2 timer siden):

Lytt nå til kroppen da KA, herrefred 😓 Høres så merkelig ut. På den ene siden så er hun takknemlig fordi at hun ”kan“ gå turer og være fysisk aktiv som før, til langt på kveld - mens på den andre siden har hun så ekstreme smerter at hun vil spy? 🥴 Da kan hun jo åpenbart ikke være like aktiv som før, dette her er jo kroppen som gir beskjed. Man er jo ikke lat og sofagris fordi om man tar livet mer med ro og ikke farter rundt. Det er ingen son kommer til å takke henne for å ødelegge rygg og bekken liksom. 

Virker ikke som at hun klarer å koble dette, at hennes aktivitet på dagtid ødelegger kveld/natt. Det er egentlig forståelig om man ikke har opplevd slike smerter før, men for oss som lever med smerter daglig eller har hatt slike smerter, så er det helt åpenbart at hun må roe ned nå og la vær med de laaaange turene hver dag hun virker å være stolt av. 

Lurer på om en slik kommentar blir godkjent hos henne. Hun vet jo best, om egen kropp mener hun, men jeg tror hun tar veldig feil i dette tilfellet. 

Edit: Hun har faktisk bestilt time hos kiropraktor, det er da noe :) 

Endret av Navani
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spent på om hun forteller oss hva kiropraktoren sa ang bekkenløsningen/låsningen (?) hennes. 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kefalinia skrev (På 10.3.2021 den 13.29):

Åh, det visste jeg ikke. Så rart og trist. Du har kanskje ikke lov til å fortelle hvorfor? 

Var etter KA fikk type. Virker som KA er en turbulent venn. KA fulgte ikke Ida Wulff på insta en lengre periode. Men de følger hverandre igjen nå..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...