Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

7 timer siden, hippyskippy skrev:

Virker jo helt dødt mellom Kristina og Belinda?

Ser ut som KA har blitt bonusmamma så sikkert fått det travelt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.10.2019 den 23.09, hobbykokken skrev:

Ser ut som KA har blitt bonusmamma så sikkert fått det travelt. 

Har hun? Ikke jeg fått med meg meg.. legges jo aldri ut noe spennende lenger.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
På 3.10.2019 den 21.40, Svevendemeg skrev:

Lav sum var det også, ikke så mange å sammenligne med i området, men. Hvis noen er kjent der, er dette virkelig markedspris? Tror i så fall jeg må vurdere å flytte på meg

Ja, i Vennesla er dette prisen for en enebolig. Det ligger et godt stykke unna Kristiansand (sentrum), så da er også prisnivået lavere enn bynære områder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Det at vi ikke ser noen av disse venninnene handler kanskje mer om at hun ikke deler noe lenger.  Det går veldig mye på repeat hele veien. Et kort intetsigende innlegg om dagen  med gamle bilder. Hun skal ha ros for å ikke overlesse bloggen med reklame, men det gjør at jeg forstår enda mindre av at hun kan leve av det. 

Blogg-eier fremstår som ei likandes jente, og jeg vil tro hun har mange trofaste lesere fra oppstarten som fortsatt henger med henne, men dessverre har hun lite å komme med. 

Hun leverer jo virkelig null innhold, og hun deler jo heller ingenting av hva hun gjør bortsett fra å fortelle hva hun har gjort eller hva hun skal gjøre den dagen. Drar hun på ferie, deler hun heller ikke noe fra dette lenger, og jeg må si jeg er spent på hvor lenge hun greier å leve utelukkende på blogging når det tilsynelatende legges lite energi i å faktisk skape innhold. Det hadde vært interessant å vite hvor mange det er som faktisk er innom bloggen lenger.. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.11.2019 den 15.02, Parv skrev:

Det at vi ikke ser noen av disse venninnene handler kanskje mer om at hun ikke deler noe lenger.  Det går veldig mye på repeat hele veien. Et kort intetsigende innlegg om dagen  med gamle bilder. Hun skal ha ros for å ikke overlesse bloggen med reklame, men det gjør at jeg forstår enda mindre av at hun kan leve av det. 

Blogg-eier fremstår som ei likandes jente, og jeg vil tro hun har mange trofaste lesere fra oppstarten som fortsatt henger med henne, men dessverre har hun lite å komme med. 

Hun leverer jo virkelig null innhold, og hun deler jo heller ingenting av hva hun gjør bortsett fra å fortelle hva hun har gjort eller hva hun skal gjøre den dagen. Drar hun på ferie, deler hun heller ikke noe fra dette lenger, og jeg må si jeg er spent på hvor lenge hun greier å leve utelukkende på blogging når det tilsynelatende legges lite energi i å faktisk skape innhold. Det hadde vært interessant å vite hvor mange det er som faktisk er innom bloggen lenger.. 

 

Enig. Bloggen har blitt fryktelig intetsigende. Hun har liksom gått fra det ene ytterpunktet til det andre på ett år. Tidligere i år delte hun villig vekk om alle slags detaljer fra privatlivet i podkasten med Belinda. Så fikk hun seg kjæreste, og da var det brått slutt. Tviler på jeg kommer til å å lese den stort lengre. 

Endret av Fju
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2019 den 23.09, hobbykokken skrev:

Ser ut som KA har blitt bonusmamma så sikkert fått det travelt. 

Har hun? Har samboeren hennes barn fra før av? Hvis dette er sant så fortjener KA applaus her. Hvis hun faktisk klarer å holde barnet helt borte fra blogg og sosiale medier.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Onille skrev:

Har hun? Har samboeren hennes barn fra før av? Hvis dette er sant så fortjener KA applaus her. Hvis hun faktisk klarer å holde barnet helt borte fra blogg og sosiale medier.

Jeg fant det ikke nå, men hun bekreftet det i et kommentarfelt i løpet av siste uken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ast skrev:

Jeg fant det ikke nå, men hun bekreftet det i et kommentarfelt i løpet av siste uken.

Da må jeg si at jeg er veldig imponert av henne! Eksempel til etterfølgelse. Må det bare vare.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Onille skrev:

Da må jeg si at jeg er veldig imponert av henne! Eksempel til etterfølgelse. Må det bare vare.

Jeg håper virkelig det! Nå er jeg en liten fjert i forhold, med 600 følgere på Instagram og er med i et snapkollektiv med ca tilsvarende følgermengde. Jeg har termin neste år og all eksponering fra bloggere/influencere når det kommer til barn, gjør at jeg får avsmak og på ingen måte ønsker det samme for mitt, uansett følgermengde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ast skrev:

Jeg håper virkelig det! Nå er jeg en liten fjert i forhold, med 600 følgere på Instagram og er med i et snapkollektiv med ca tilsvarende følgermengde. Jeg har termin neste år og all eksponering fra bloggere/influencere når det kommer til barn, gjør at jeg får avsmak og på ingen måte ønsker det samme for mitt, uansett følgermengde.

Enig med deg i det. Noe av det som sjokkerer meg er at til tross for fokuset rundt dette i media så fortsetter bloggere og kjendiser å utlevere barna sine, og noen eskalerer faktisk utleveringen. Her tenker jeg bla.a. på Familien Nyhus. De er for øvrig venner av KA. Lurer på om Mamma Nyhus og KA har diskutert dette når de møtes? 

Er det i så fall KA sitt valg å skjerme barnet, eller kan det være barnets far eller mor som setter grenser? Ikke at vi trenger å få svar på dette, det viktigste er at barna skjermes. Håper bare dette fortsetter hvis KA får egne barn også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi jeg visste ikke at han hadde barn! Flott at de ikke eksponerer barna, at hun ikke skriver om de bortsett fra den lille bekreftelsen i kommentarfeltet. Uten å utbrodere. Flott!

Hun er jo ganske privat, jeg tror ikke hun hadde vist frem sine egne, fremtidige barn på bloggen heller. Jeg tror hun hadde skjermet dem. Og nå når ikke dette er hennes egne barn heller, med en far og en mor å ta hensyn til, så er hun nok ekstra forsiktig her. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Rosewood skrev:

Oi jeg visste ikke at han hadde barn! Flott at de ikke eksponerer barna, at hun ikke skriver om de bortsett fra den lille bekreftelsen i kommentarfeltet. Uten å utbrodere. Flott!

Hun er jo ganske privat, jeg tror ikke hun hadde vist frem sine egne, fremtidige barn på bloggen heller. Jeg tror hun hadde skjermet dem. Og nå når ikke dette er hennes egne barn heller, med en far og en mor å ta hensyn til, så er hun nok ekstra forsiktig her. 

Virker lovende til nå! Nå vet vi at han har barn.

Det vi derimot ikke vet er kjønn, alder, hvor mange han har, og hvor mye barnet/ barna bor hos dem. Vi har aldri sett bilder av barnerom, vi vet ingenting om årets julekalender, gaveønsker, interesser, utseende, hvilke butikker barneklærne er fra, eller hvilke fritidsinteresser barnet/ barna har. Vi vet ikke hvordan årets bursdag ble feiret, ei heller hva barnet gjorde forrige helg, eller hvor barnet var på ferie i sommer. Fantastisk.

Alt dette (og mye mer!) vet vi om andre bloggeres barn. Likevel er det KA som skiller seg ut her. Jeg blir overrasket av at vi vet så lite. Det er skremmende.

Endret av Onille
Skrivefeil
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Onille skrev:

Virker lovende til nå! Nå vet vi at han har barn.

Men, vi vet ikke kjønn, alder, hvor mange han har, og hvor mye barnet/ barna bor hos dem. Vi har aldri sett bilder av barnerom, vi vet ikke noen ting om årets julekalender, gaveønsker, interesser, utseende, hvilke butikker barneklærne er fra, eller hvilke fritidsinteresser barnet/ barna har. Vi vet heller ikke hva barnet har gjort forrige helg, eller hvor barnet var på ferie i sommer. Fantastisk.

Alt dette (og mye mer!) vet vi om andre bloggeres barn. Likevel er det KA som skiller seg ut her. Jeg blir overrasket av at vi vet så lite. Det er skremmende.

Det er veldig skremmende. Det burde vært omvendt. Å bruke barn som inntektskilde er motbydelig, jeg ser så mye av det på instagram. Profiler full av bilder av barna deres, oppstilte bilder med reklame for alt mulig. Det er så ekkelt, jeg skjønner ikke at det er lov engang. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Rosewood skrev:

Det er veldig skremmende. Det burde vært omvendt. Å bruke barn som inntektskilde er motbydelig, jeg ser så mye av det på instagram. Profiler full av bilder av barna deres, oppstilte bilder med reklame for alt mulig. Det er så ekkelt, jeg skjønner ikke at det er lov engang. 

Nei, det er virkelig helt sprøtt at det er lovlig at barn brukes i reklame på den måten der. Og forkastelig når det faktisk er foreldrene som initierer, regisserer og publiserer reklamen. Content marketing der barnas private liv brukes til å fortelle historier, og gjennom det selge produkter. Grusomt. 

Da tar jeg heller en litt stillestående blogg, slik noen her mener at KA sin har blitt. Jeg tenker det er et sunnhetstegn. Hun har fått noe viktig og oppslukende i livet sitt, og siden hun velger å ikke utlevere barnet/ barna er det naturlig at bloggen bli litt intetsigende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Onille skrev:

Nei, det er virkelig helt sprøtt at det er lovlig at barn brukes i reklame på den måten der. Og forkastelig når det faktisk er foreldrene som initierer, regisserer og publiserer reklamen. Content marketing der barnas private liv brukes til å fortelle historier, og gjennom det selge produkter. Grusomt. 

Da tar jeg heller en litt stillestående blogg, slik noen her mener at KA sin har blitt. Jeg tenker det er et sunnhetstegn. Hun har fått noe viktig og oppslukende i livet sitt, og siden hun velger å ikke utlevere barnet/ barna er det naturlig at bloggen bli litt intetsigende.

Helt enig der, altså. All honnør til henne at hun ikke eksponerer barna eller familielivet. Men jeg synes likevel bloggen hennes var mer underholdende lesing før. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

I «ukens spørsmål» har hun fått spørsmålet «har dere basseng hjemme?»... akkurat som at noen faktisk lurer på dette, svømmebassenget ble jo eksponert hver dag hele sommeren etter at hun flyttet inn. Haha. Hun er nå søt da. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bloggen begynner å bli på lik linje som Lene Orvik sin. Forskjellen er at den blir oppdatert, men bare med svada.. Det er "velfortjente" ferier ofte og mye fridager. Begge to kunne funnet seg en jobb i stedet for å skrive elendige blogger!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...