Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Å jobbe som blogger/influencer må være en av svært få jobber man kan ta så mye fri man vil fra, kun fordi man er forelsket. Det er ikke særlig profesjonelt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.8.2019 den 13.26, shnuppah skrev:

Det huset ser jo kjempefint ut, og må være så deilig å ha basseng og en så nydelig uteplass! Syns også det er sååå fint at hun har funnet en hun trives så godt med og er forelska i. Er jo virkelig drømmen!!

Meeen, savner bloggingen hennes. Nå har hun jo vært helt elendig til å blogge og instagramme i måneder, så spørs dessverre om hun klarer å hente seg inn igjen. Tror hun har skuffa veldig mange lesere med fraværet sitt, og at hun i tillegg "beskylder" folk for å ikke unne henne kjærlighet osv når lesere kommenterer manglende blogging fremstår jo veldig provoserende. For hun har jo faktisk vist seg ekstremt lite på SoMe i flere måneder -og IKKE bare i sommerferien-, og når det er jobben hennes så er det jo ikke rart i at trofaste lesere reagerer på det. Føler også at de få gangene hun blogger er det enten reklame, filmtips eller at hun skal ta seg ferie eller velfortjent fri fra bloggen osv. Så blir spennende å se hva som skjer til høsten igjen, og om hun klarer å opprettholde bloggingen og insta. Men er vel sikkert et bevisst valg fra hennes side da at hun kan klare seg fint med få innlegg dette halvåret for å bare nyte livet, og da er hun jo ekstremt heldig som kan gjøre det!

Men ja, lurer også på om ikke Belinda og Kristina er så gode venner lengre og hva som har skjedd der. Trist isåfall, de virket jo så utrolig glad i hverandre.. Men nå aner vi jo ikke hva Kristina driver med da, siden hun hverken blogger eller legger ut på stories.

Kristina har visst kuttet ut Belinda. Usikkert hvorfor, men hun henger jo kun med typen og Wulff for tiden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om henne før. Så jeg tok en kjapp titt innom insta og bloggen hennes. Og jeg fikk et godt inntrykk av henne som bpde blogger og influenser.. Er hun mye kjent eller holder hun seg i bakgrunn av de andre kjente bloggere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Uglesjel skrev:

Har aldri hørt om henne før. Så jeg tok en kjapp titt innom insta og bloggen hennes. Og jeg fikk et godt inntrykk av henne som bpde blogger og influenser.. Er hun mye kjent eller holder hun seg i bakgrunn av de andre kjente bloggere?

Hun har blogget i 10+ år nå og var veldig stor før, men ikke så stor de siste årene, men hun er i gamet enda 👍 Flere som var store back in the days har jo lagt opp bloggingen. Voe, Linnea Myhre, Marie Amanda osv

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
På 29.7.2019 den 20.30, Slaskete Maskot skrev:

Er vel for å vise andre fattige hva de aldri kommer til å få i guess.

Om det er noe trøst, så ligger det huset til typen hennes langt oppi gokk, oppover i landet. I Kristiansand er Vennesla bondeland, og om man kjører enda lenger inn i bondeland, kommer man til dette huset. Tomtene der koster nada, og et basseng på den størrelsen der koster omlag 100 000. Ikke noe stor kostnad mao, om man har billig tomt langt opp i ingenmannsland. 

(Har svømmebasseng selv, så her kan ikke misunnelseskortet brukes).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2019 den 14.33, Liljeb skrev:

Altså, hvor mange ganger har hun vist frem bassenget utenfor den nye kjærestens hus nå? 

Og du gir det bare enda mer oppmerksomhet...🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MrsMacchiato skrev:

Om det er noe trøst, så ligger det huset til typen hennes langt oppi gokk, oppover i landet. I Kristiansand er Vennesla bondeland, og om man kjører enda lenger inn i bondeland, kommer man til dette huset. Tomtene der koster nada, og et basseng på den størrelsen der koster omlag 100 000. Ikke noe stor kostnad mao, om man har billig tomt langt opp i ingenmannsland. 

(Har svømmebasseng selv, så her kan ikke misunnelseskortet brukes).

Hvor ligger dette huset? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun bare skriver om ting som allerede har skjedd, og legger til tre-fire nærmest identiske bilder av seg selv som ikke har noe med det hun skriver om å gjøre. 

Med det mener jeg for eksempel innlegget om hva hun har gjort i pausen fra bloggen. Hvorfor ikke legge med bilder fra det hun beskriver? Det er alltid en haug med bilder der som egentlig bare er av det samme, enten av hun selv, eller av andre ting. Hun burde kanskje begynne å variere mer i bilder. Trenger egentlig ikke å se 17 bilder av noe hjemmelaget mat/bakst fra forskjellige vinkler. Ellers synes jeg hun er ålreit å følge. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hun mangler skikkelig "inspirasjon" for å komme i gang. Innholdet i bloggen er så kjedelig. Enten så skriver hun om noe personlig og ærlig for å få klikk, det skjer typ en gang i året, ellers blir det "verdens beste suppe" i hvite skål med noen persilleblader på, 100 bilder i samme posering, godteriskål og rosévin, eller tur med milo og verdens beste venninne.. Fatter ikke at hun tjener penger på vås. Har slutta å lese bloggen helt siden hun fikk seg kjæreste. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
5 timer siden, Akj skrev:

Hvor ligger dette huset? 😊

Tror ikke jeg har lov til å skrive det her inne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper også at hun er gravid eller prøver å bli det. Kan ikke se bilder av at hun var i bryllupet til Belinda heller.. Enten det eller så er hun så oppslukt av kjæresten sin at det er alt som betyr noe for henne. Hun virker som en type person som kan bli veldig oppslukt, mer enn hva som er bra for noen. Ser i tillegg i kommentarfeltet at hun svarer leserne frekt nå. 😞 Det er synd for jeg liker bloggen hennes. Men har i perioder tenkt at hun bare baker et brød å holder kjeft hvis hun ikke gidder bloggen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, snusmumrikken92 skrev:

Tipper også at hun er gravid eller prøver å bli det. Kan ikke se bilder av at hun var i bryllupet til Belinda heller.. Enten det eller så er hun så oppslukt av kjæresten sin at det er alt som betyr noe for henne. Hun virker som en type person som kan bli veldig oppslukt, mer enn hva som er bra for noen. Ser i tillegg i kommentarfeltet at hun svarer leserne frekt nå. 😞 Det er synd for jeg liker bloggen hennes. Men har i perioder tenkt at hun bare baker et brød å holder kjeft hvis hun ikke gidder bloggen. 

Svare frekt i kommentarfeltet har hun gjort i årevis. Er et veldig skifte i personligheten i innleggene hennes kontra kommentarene når hun svarer folk :dry:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Salg av boligen er nå offentlig, og viser at den er solgt for 3,25 til KA og DP, DP er selger. 
Er ikke det rart ? Eller er det slik det gjøres når noen kjøper seg inn i en bolig ? Hadde trodd at KA var eneste kjøper.. 

Lav sum var det også, ikke så mange å sammenligne med i området, men. Hvis noen er kjent der, er dette virkelig markedspris? Tror i så fall jeg må vurdere å flytte på meg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Svevendemeg skrev:

Salg av boligen er nå offentlig, og viser at den er solgt for 3,25 til KA og DP, DP er selger. 
Er ikke det rart ? Eller er det slik det gjøres når noen kjøper seg inn i en bolig ? Hadde trodd at KA var eneste kjøper.. 

Lav sum var det også, ikke så mange å sammenligne med i området, men. Hvis noen er kjent der, er dette virkelig markedspris? Tror i så fall jeg må vurdere å flytte på meg😅

Hvor finner du det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...