Hegis Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Jeg mistet min iPhone 8 i do for ei stund tilbake. Vi gjorde all riktig og la den i ris og ovn. Den så ut til å fungere. MEN etter en stund så begynte slå av knappen/tastelåsen å tulle, og den slår seg ikke av når jeg trykker på den, og bildet nederst kommer opp. noen som vet hva jeg kan gjøre? PS: har byttet skjerm
Titania Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 (endret) Ble skjermen byttet før eller etter telefonen var i do? Iphone 8 er vanntett nok til at den skal tåle en tur i do, uten å trenge å legges i ris og stekeovn, i hvertfall så lenge den er i "original stand" før den badet. Endret 27. juli 2019 av Titania
Hegis Skrevet 28. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2019 23 timer siden, Titania skrev: Ble skjermen byttet før eller etter telefonen var i do? Iphone 8 er vanntett nok til at den skal tåle en tur i do, uten å trenge å legges i ris og stekeovn, i hvertfall så lenge den er i "original stand" før den badet. Ble byttet etterpå. Hvis den er så vanntett, hvorfor funker ikke tastelåsen?
Titania Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Det er litt merkelig. Om skjermen hadde blitt byttet før den gikk i do, så kan det ha vært dårlig jobb. Men den er klassifisert til å skulle tåle 30 min i inntil 1 meter dypt vann. Men funket knappen før skjermen ble byttet? Det kan jo være noen har rotet borti noe da den ble skiftet
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 På 27.7.2019 den 10.24, Hegis skrev: Jeg mistet min iPhone 8 i do for ei stund tilbake. Vi gjorde all riktig og la den i ris og ovn. Den så ut til å fungere. MEN etter en stund så begynte slå av knappen/tastelåsen å tulle, og den slår seg ikke av når jeg trykker på den, og bildet nederst kommer opp. noen som vet hva jeg kan gjøre? PS: har byttet skjerm Den kan ha en annen feil helt uavhengig av at den har vært i vann. Kjøttetende bakterier finnes vel ikke der den badet? Kjøttetende bakterier angriper velheller ikke elektronikk? (Unnskyld, jeg måtte bare...) Anonymkode: f6c14...a47
Hegis Skrevet 28. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2019 31 minutter siden, Titania skrev: Det er litt merkelig. Om skjermen hadde blitt byttet før den gikk i do, så kan det ha vært dårlig jobb. Men den er klassifisert til å skulle tåle 30 min i inntil 1 meter dypt vann. Men funket knappen før skjermen ble byttet? Det kan jo være noen har rotet borti noe da den ble skiftet Den sluttet å fungere rett etter den datt i do. Fungerte før det, så eg vett kje ka så he skjedd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå