Gå til innhold

Hva mener du om damer på 40+ med glatt hud åpenbart botoxbruk? Er det patetisk eller innenfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er disse damene noe å se opp til?

Anonymkode: 32352...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skulle man se opp til noen som bruker botox, det kan jo alle og enhver gjøre om de vil. 

Anonymkode: 872a8...5ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mer patetisk å glo på folk, og anta det ene og det andre. Folk gjør som de vil, men det betyr ikke at alle med glatt og fin hud i den alderen har tatt inngrep. Bare misunnelige spekulative kjerringer med for lite å gjøre som tror det.

Anonymkode: f792d...0e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være patetisk? 

Anonymkode: cdbdf...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullete rusk

Kommer an på. I det siste har det vært en mediasak der 2 av 3 kvinner har gått ganske sterkt inn på skjønnhetsreguleringen og jeg må si jeg tenker de har slitt med sitt, selv om de er rike. Jeg syntes vel egentlig synd på mennesker som "har alt" men sliter psykisk til den grad at de endrer utseende drastisk fordi de ikke tåler se seg selv som de er

Jeg kan forstå et ønske om å se litt bedre ut, men når man går all in barbielook eller kunstig dukke look, så er nok ikke alt som det burde være psykisk sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan fint være rynkefri i førtiårene uten å ha tatt botox. Jeg har alltid hatet å sole meg og har ikke en eneste rynke. Misforstå meg rett, jeg ser ikke ut som jeg er seksten år 😆 Det er jo andre ting som endrer seg med alderen, men rynker har jeg altså ikke.

Hvis du mener kvinner som ikke kan bevege ansiktsmusklene, så syns jeg det ser litt rart ut, men legger meg ikke borti hva andre gjør. Og antall rynker har overhodet ingen innvirkning på om jeg ser opp til noen eller ikke.

Anonymkode: bb1af...0be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er mer patetisk å glo på folk, og anta det ene og det andre. Folk gjør som de vil, men det betyr ikke at alle med glatt og fin hud i den alderen har tatt inngrep. Bare misunnelige spekulative kjerringer med for lite å gjøre som tror det.

Anonymkode: f792d...0e6

Føler vi oss biiittelitt truffet her, da? :fnise:

Anonymkode: 17720...bb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er mer patetisk å glo på folk, og anta det ene og det andre. Folk gjør som de vil, men det betyr ikke at alle med glatt og fin hud i den alderen har tatt inngrep. Bare misunnelige spekulative kjerringer med for lite å gjøre som tror det.

Anonymkode: f792d...0e6

Krenka!

Anonymkode: 32352...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...