Gå til innhold

Innafor å bli kåt av undertøy og strømper som jente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker undertøy og særlig strømper, enten det er stayups eller til holder. Og jeg synes det gir en sexy dimensjon til sex, om ikke hver gang så i alle fall der vi liksom vet at det vil bli noe. Jeg innrømmer ærlig at jeg blir kåtere av å ha på undertøy jeg synes er sexy. 

Men så er spørsmålet; Jeg skal møte en jeg synes er spennende i Tromsø lørdag, vi har send en del snaps og meldinger, også om sex, og vi planlegger å møtes på et hotellrom allerede lørdag ettermiddag. Selvsagt litt beroende på været, men tenker dere det er innafor om jeg da har på stayups eller strømper og holder under kjolen, eller vil det virke litt "horete" som jeg vet at et par av venninnene mine ville sagt? Er det i det hele tatt normalt eller innafor om jeg som jente blir kåt av undertøy jeg synes er sexy??

Anonymkode: b3af5...e37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt innafor. Jeg blir ekstra giret selv, dersom jeg vet jeg er litt ekstra sexy. 

Ja, det finnes mange som går i stayups og med strømper og hofteholdere daglig. Så det kan du ha på deg. 

Anonymkode: 3ebf0...303

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det innafor 

Er da deilig å føle seg sexy uansett vel

Spenning er tenning

 

M@ster

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt innafor. Om du kler deg slik at du føler deg sexy, øker jo det bare spenningen mellom dere.
Jeg digger når kona tar på seg noe sexy, er jo bare jeg som får se hva hun har under kjolen, så ser ikke noe problem med det.
Synes ikke det er "horete" som du nevner, Men jeg er jo såpass gamledags at hadde du gått med sexy undertøy under et superkort skjørt så alle rundt deg kan se... ja da endrer vel mitt syn seg litt også. Men kledt så bare han får glimt av og vet hva som skjuler seg under det er sexy. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det at noen kam syntes at strømper er horete/slutt bryr du deg om men du tenker ikke to ganger på å møte en ukjennt mann på et hotellrom?

Jeg elsker sexy klær, trenger som ofte at å føle meg sexy for å ha sex. Å gå med hesteholdet og strømper, være nybarbert eller gå uten undertøy er super sexy syntes jeg. På ingen måte slutty

Anonymkode: e990a...9be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget er vel at dere har en tanke bak det å treffes, og skal dette føre til noe mer må du være deg - kjør på! Jeg digger jenter som vet hva de vil og våger være seg selv hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du tenner på strømper. Så kan jo du sende en melding om det. Så kanskje han har det på seg. 

Anonymkode: 37920...caa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tenner på strømper. Så kan jo du sende en melding om det. Så kanskje han har det på seg. 

Anonymkode: 37920...caa

Sende en melding om det? Er det ikke kulere med overraskelse?

Anonymkode: bc0f1...1da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎26‎.‎07‎.‎2019 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker undertøy og særlig strømper, enten det er stayups eller til holder. Og jeg synes det gir en sexy dimensjon til sex, om ikke hver gang så i alle fall der vi liksom vet at det vil bli noe. Jeg innrømmer ærlig at jeg blir kåtere av å ha på undertøy jeg synes er sexy. 

Men så er spørsmålet; Jeg skal møte en jeg synes er spennende i Tromsø lørdag, vi har send en del snaps og meldinger, også om sex, og vi planlegger å møtes på et hotellrom allerede lørdag ettermiddag. Selvsagt litt beroende på været, men tenker dere det er innafor om jeg da har på stayups eller strømper og holder under kjolen, eller vil det virke litt "horete" som jeg vet at et par av venninnene mine ville sagt? Er det i det hele tatt normalt eller innafor om jeg som jente blir kåt av undertøy jeg synes er sexy??

Anonymkode: b3af5...e37

Det ble nude stayups under kjolen, og det ble tatt veldig, veldig godt i mot …!

Anonymkode: b3af5...e37

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nei, det er helt unormalt, og du er klin gæærn! 😮

Neida. Selvfølgelig er det innafor. Undertøyet du beskriver er veldig fint å se på, så det er forståelig at du føler deg bra og blir tent av det. Kjør på! :Nikke: 

Anonymkode: 4e443...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vil ha mer på denne tråden, elsker sexy ben i nylon.

Anonymkode: bd2cc...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare han ikke tror at du er prostituert når du kler av deg da.😅 Men ja, det er veldig sexy.😋

Anonymkode: c78ca...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Det er normalt at du tenner på sexy undertøy, og det er også en av grunnene til at han ofte kjøper sexy undertøy til henne ;).
Men, dersom det er første møtet ville jeg vært forsiktig med å overdrive. (Generelt sett, ser jo at tråden er rimelig gammel)

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er helt innafor å bli kåt av sexy strømper med matchende høyhælte sko. Ja siden dere har  send en del snaps og meldinger også om sex  og også møtes på et hotell, har dere åpenbart en felles lur og listig plan om å kulle vette av vær andre! Eller tar jeg feil? Derfor synes jeg det er helt på sin plass å gå i litt dristige klær. Hvis jeg var deg, ville jeg gi han et hint. Et hint om at han også bør kle seg litt utfordrende. Gjør han det, kommer dere garantert til å bli det hotteste paret på by´n!!      

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2019 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker undertøy og særlig strømper, enten det er stayups eller til holder. Og jeg synes det gir en sexy dimensjon til sex, om ikke hver gang så i alle fall der vi liksom vet at det vil bli noe. Jeg innrømmer ærlig at jeg blir kåtere av å ha på undertøy jeg synes er sexy. 

Men så er spørsmålet; Jeg skal møte en jeg synes er spennende i Tromsø lørdag, vi har send en del snaps og meldinger, også om sex, og vi planlegger å møtes på et hotellrom allerede lørdag ettermiddag. Selvsagt litt beroende på været, men tenker dere det er innafor om jeg da har på stayups eller strømper og holder under kjolen, eller vil det virke litt "horete" som jeg vet at et par av venninnene mine ville sagt? Er det i det hele tatt normalt eller innafor om jeg som jente blir kåt av undertøy jeg synes er sexy??

Anonymkode: b3af5...e37

Dersom intensjonen med møtet er tydelig for å ha sex så syns jeg absolutt det er innafor. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...