Gå til innhold

..


Karli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begge må jo eventuelt tilpasse seg. Men jeg vil jo påstå at det er mer "normalt" å spise middag før kl18, iallefall i hverdagen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også blitt irritert om det ikke var middag før etter kl 19. 

For å snu på det; hvorfor skal DU bestemme når middagen skal være, da? Her er det jo ikke han som dikterer noe; han uttrykker et ønske. Om det ikke er så viktig npr middagen er, men det er viktig for ham, så er det da ikke noe problem om han lager middagen til 18... 

Man gir og tar, og her ser det ut som om han jobber med å finne et godt kompromiss.

Jeg er skrubbsulten kl 16, jeg. 

Anonymkode: d5dc9...cca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest middag kl 19 blir seint. Så hadde det vært meg hadde jeg spist kl. 18 og så spiser du når du kommer hjem.

Anonymkode: b0e76...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han høres vanvittig rigid ut. Skjer det aldri at det dukker opp andre planer som forskyver ting? Hvis dere er bedt i middag kl. 19.30 er han sur og sulten hele ettermiddagen da?

Jeg spiser til ulike tider, spiser iblant ute med kjæresten senere på kvelden, noen ganger er jeg alene hjemme og kan spise så tidlig som 16.30.

Anonymkode: 0f0e8...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge skal tilpasse seg. At han tilbyr seg å lage middag når han vil ha det før kl. 18 er jo hans måte å tilpasse seg på. Men det bør jo finnes unntak, fredagstacoen kommer aldri på bordet før kl. 20 her i huset.

Men vil han at du skal tilpasse deg når han står opp også? Du må jo få sove så lenge du vil, men det er nok kjipt for dere begge i lengden om dere aldri legger dere eller står opp samtidig. Han kan ikke alene sette standarden og bestemme hvordan det skal være, men min erfaring er at det kan bli mye krangling og frustrasjon utav ulike døgnrytmer om det ikke er noe dere kommer til enighet om. 

Anonymkode: 37759...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å snu på det; hvorfor skal DU bestemme når middagen skal være, da?

Fordi hun er kvinne vel!

Alle vet da det, at damen bestemmer alt, og hvis ikke er det dumpegrunn!! 🙄

Nei, ts, her må du gå i deg selv og spørre om du er klar for et forhold med andre enn deg selv. 

Anonymkode: 7c5c7...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...