AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Del Skrevet 24. juli 2019 Er det noen som ville frivillig brukt tid om du har hverken skole eller noe på gang de siste ukene av ferien til å lære meg å kjøre med min manuelle bil? Trenger noen som kan hjelpe meg.. kan kjøre på veien og får den i gang men trenger bare litt mer så jeg føler meg heelt trygg på veien! Takk for svar 💛 Anonymkode: 279eb...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Del Skrevet 24. juli 2019 Siden du bor i Nord-Troms, er det dessverre uaktuelt. Anonymkode: 84877...e0d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Del Skrevet 24. juli 2019 ville anbefalt deg å ikke spøørre eller ta randome folk.. ville heller spurt venner eller familie. Anonymkode: fd070...9d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Del Skrevet 24. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: ville anbefalt deg å ikke spøørre eller ta randome folk.. ville heller spurt venner eller familie. Anonymkode: fd070...9d3 De har ikke tid til meg...trenger noen som kan intensivt lære meg opp så jeg kan bli ferdig... Anonymkode: 279eb...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Del Skrevet 24. juli 2019 Hvor bor du? Anonymkode: fe432...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #6 Del Skrevet 24. juli 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: De har ikke tid til meg...trenger noen som kan intensivt lære meg opp så jeg kan bli ferdig... Anonymkode: 279eb...9c8 HAR ingenting og si, folk kan plutselig lære deg feile ting som. Det er anbefalt og bruke kjøreskole om du ikke kan bruke familie. Du kan fort få sperre om du kjører med folk som ikke har hatt serfitfikat lengre en 5 år og er over 23 år Anonymkode: fd070...9d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NBA Skrevet 25. juli 2019 #7 Del Skrevet 25. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: HAR ingenting og si, folk kan plutselig lære deg feile ting som. Det er anbefalt og bruke kjøreskole om du ikke kan bruke familie. Du kan fort få sperre om du kjører med folk som ikke har hatt serfitfikat lengre en 5 år og er over 23 år Anonymkode: fd070...9d3 Du må jo være over 25 for å kunne øvelseskjøre med noen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #8 Del Skrevet 25. juli 2019 Husk også at det ikke er lov å ta betalt for å øvelseskjøre med noen, noe som også stikker litt kjepper i hjulene for å kjøre med noen du ikke kjenner godt fra før. Anonymkode: e5cb0...d99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #9 Del Skrevet 25. juli 2019 21 hours ago, AnonymBruker said: Er det noen som ville frivillig brukt tid om du har hverken skole eller noe på gang de siste ukene av ferien til å lære meg å kjøre med min manuelle bil? Trenger noen som kan hjelpe meg.. kan kjøre på veien og får den i gang men trenger bare litt mer så jeg føler meg heelt trygg på veien! Takk for svar 💛 Anonymkode: 279eb...9c8 husk også på om du finner noen og de lurer deg med hvor lenge dem har hatt lappen, så kan du få 6 månders sperrefrist om de finner ut at du har øvelseskjørt ulovligt, er du villig til dette? Anonymkode: fd070...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #10 Del Skrevet 25. juli 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som ville frivillig brukt tid om du har hverken skole eller noe på gang de siste ukene av ferien til å lære meg å kjøre med min manuelle bil? Trenger noen som kan hjelpe meg.. kan kjøre på veien og får den i gang men trenger bare litt mer så jeg føler meg heelt trygg på veien! Takk for svar 💛 Anonymkode: 279eb...9c8 Helt uaktuelt. Vi sender ungdommene våre til kjøreskolen og betaler for at de skal få skikkelig opplæring før de skalmut i trafikken. Der er mange nok løse kanoner på beiene som det er.. Anonymkode: 63c6c...190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #11 Del Skrevet 25. juli 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: husk også på om du finner noen og de lurer deg med hvor lenge dem har hatt lappen, så kan du få 6 månders sperrefrist om de finner ut at du har øvelseskjørt ulovligt, er du villig til dette? Anonymkode: fd070...9d3 Det er da ikke verre enn om å be om å få se førerkortet til vedkommende. Jeg hadde heller vært nervøs for å sett meg inn i en bil med en jeg overhode ikke kjente. Anonymkode: fe432...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #12 Del Skrevet 25. juli 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke verre enn om å be om å få se førerkortet til vedkommende. Jeg hadde heller vært nervøs for å sett meg inn i en bil med en jeg overhode ikke kjente. Anonymkode: fe432...0b0 Ja gud hahaha 😂 vet vedkommende at vi lever i år 2019? Det er bare å regne se leg og førerkort så er man forsikra om dette her. Ikke verre enn det. Og jeg skrev jo frivillig😂😂😂😂 går det an.. Anonymkode: 279eb...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #13 Del Skrevet 25. juli 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja gud hahaha 😂 vet vedkommende at vi lever i år 2019? Det er bare å regne se leg og førerkort så er man forsikra om dette her. Ikke verre enn det. Og jeg skrev jo frivillig😂😂😂😂 går det an.. Anonymkode: 279eb...9c8 Hadde ikke ville sett deg på veien ass om du ikke tok kjøretimer på skolen.. er så så "cheap" så burde du ikke få deg førekort.. Anonymkode: fd070...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #14 Del Skrevet 25. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke ville sett deg på veien ass om du ikke tok kjøretimer på skolen.. er så så "cheap" så burde du ikke få deg førekort.. Anonymkode: Åja så da betaler du for kjøretimene mine da siden jeg ikke har råd? 😊 , så *cheap cheap* du gir jo din mening. Da hjelper du meg da 👍👍👍👌 Anonymkode: 279eb...9c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #15 Del Skrevet 25. juli 2019 På 24.7.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev: De har ikke tid til meg...trenger noen som kan intensivt lære meg opp så jeg kan bli ferdig... Anonymkode: 279eb...9c8 Det er ingen som gjør dette gratis. Bestill deg ekstra kjøretimer. Anonymkode: 5c0af...e99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #16 Del Skrevet 26. juli 2019 Hvor bor du? Anonymkode: 0c59b...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkrobin27 Skrevet 26. juli 2019 #17 Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) 8 hours ago, AnonymBruker said: Åja så da betaler du for kjøretimene mine da siden jeg ikke har råd? 😊 , så *cheap cheap* du gir jo din mening. Da hjelper du meg da 👍👍👍👌 Anonymkode: 279eb...9c8 Ok la meg gjøre dette klart for deg: Du kan ikke unngå å ta kjøretimer på skolen. Dette må du gjøre før du kan gå videre i trinnene på kjøreskolen. Om kjøreskolen kjørere meg deg, så har du mest sannsynligtvis lagt til deg uvaner som du ikke burde gjort, fordi du lærer fra folk som du ikke kjenner, som kan lære deg feile ting som gjør deg trafikkfarlig. Kjøreskolene følger en plan, og om de ser uvanene dine, så får du ikke gå videre i trinnene før du har klart og gjort de riktige vanene som dem ber deg gjøre (snakker av erfaring). Og dette skjer for vært trinn du gjør, klarer du ikke å legge fra deg uvaner, så får du ikke kommet deg videre. Så du TAPER på om du ikke kjørere med folk du virkelig kjenner og har kunnskap til bil. Tru meg! du gjør en tabbe om du bare går etter folk du ikke kjenner. Har du ikke råd til og ta kjøretimer, så anbefaller jeg deg og sette hele greia på vent. Og igjen, om du ikke har råd til kjøretimer, har du neppe råd til lappen da den kan koste deg opp til 20-30 000 kroner. Alt av trinnene koster nærmere 20.000 bare det. Endret 26. juli 2019 av Darkrobin27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå