Gå til innhold

Shaving og voks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp shavet meg for første gang! Jeg var så dum og bare tok høvelen og dro igjennom når jeg satt i dusjen. Ingen barberskum eller noe krem. Nå klør det og underlivet er rart og ubehagelig. Vurderer å vokse meg istedet men har hørt at det er dyrt, vondt og ubehagelig. Er dette sant? Og kan dere anbefale noen steder i Oslo der man kan vokse billig, trygt og smertefritt?

Anonymkode: 07b19...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp shavet meg for første gang! Jeg var så dum og bare tok høvelen og dro igjennom når jeg satt i dusjen. Ingen barberskum eller noe krem. Nå klør det og underlivet er rart og ubehagelig. Vurderer å vokse meg istedet men har hørt at det er dyrt, vondt og ubehagelig. Er dette sant? Og kan dere anbefale noen steder i Oslo der man kan vokse billig, trygt og smertefritt?

Anonymkode: 07b19...c24

Det er ALDRI smertefritt å vokse. 

Anonymkode: 1f558...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan minske ubehaget ved å smøre på smertestillende krem en halvtimes tid før behandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar kun voks i underlivet og kunne ikke tenke meg noe annet, synes barbering gjør at hår vokser fort og klør fordi det er så skarpt da. 

Første gang jeg gjorde det gjorde jeg på WaxonWaxoff og husker ikke at det gjorde noe spesielt vondt, og nå! Nå sovner jeg nesten under voksingen. Haha. Går fortsatt på waxonwaxoff, er veldig fornøyd!!

du kan sjekke prisene på nettet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at Waxonwaxoff er bra. Gå for sensitiv Brazilian wax, da den er skånsom og mindre vond enn stripsvoks

Anonymkode: 8c098...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...