Gå til innhold

Hva er kleint/ harry å drive med når man er 40+?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å ha et kjærlighetsliv på linje med en 20-åring når man er godt voksen synes jeg kan bli patetisk. Overfladiske tulleforhold og nye dater i hytt og pine.

Anonymkode: 51fc2...6ca

Er man singel, så er man singel! :nigo:
Men når man har passert 40 trenger man ikke lenger drikke seg dritings, da bør man kunne stå for den løsslupne sexen og de overfladiske forholdene man har. Utover det så kjør på, sier nå jeg! :)

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror egentlig det hadde vært kult med danseskoler igjen. For barn. Hvor gutter og jenter kleiner seg frem og danser stivt. Det har ikke samme sjarm når man er 30 år og har lyst til å driste seg til, puke, tango, som jeg synes er litt vulgært.

Anonymkode: d775d...5dc

Ja man burde slutte å danse kleint og stivt tango med fanden når man passerer 30 år. Det er litt vulgært! :Nikke:
https://snl.no/puke

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å henge etter bussen med rulleskjøyter. Å skifte J-tasten med P-tasten til folk på kontoret i førjulstiden.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke hva folk driver på med, så lenge det ikke skader eller plager andre så kan folk gjøre som de vil.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Se på barnetv (barnetv er for barn, det ligger i navnet)

- Lage ferdigmat (ferdigmat er for studenter)

- Bruke sko som ikke matsjer det en ellers har på seg (det er så mange voksne folk som ikke eier smak!)

- Farge håret (det ser bare dumt ut)

- Bruke ungdomsklær (du er ikke ung lenger når du er 40+)

Anonymkode: 20d69...c32

Her synes jeg du skulle gå stille i dørene, hvis du er ung. Dere er heller ikke så stilige i klesveien. Digre, klumpete joggesko eller hva det er til finkjole, for eksempel. Gå i lårkort i begravelse mmm.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle sammen: 

Jeg er 55+. Og kan opplyse dere om følgende: Kroppen forandrer seg. Men det som inne i hodet/interesser forandrer seg ikke. 

Jeg spiller høy musikk (fra ungdommen: Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath). Også i bilen. Så ser man en gråhåret gammel dame som klamrer seg til rattet i en liten konebil - mens musikken ljomer ut gjennom vinduet - ja, da er det kanskje meg. 

Sorry, men jeg gidder ikke forandre mine interesser fordi om kroppen min/jeg blir eldre. 

Anonymkode: 98a7b...421

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Arabella skrev:

Her synes jeg du skulle gå stille i dørene, hvis du er ung. Dere er heller ikke så stilige i klesveien. Digre, klumpete joggesko eller hva det er til finkjole, for eksempel. Gå i lårkort i begravelse mmm.

For ikke å snakke om sminkestilen til enkelte. Ser ut som de har polert trynet sitt og stempla på to tykke bryn. Noen bommer med altfor mye fillers i leppene også. Og den poseringen på insta. Flaut! Også tror noen på toppen av det hele at de eier verden og kan beordre hvordan «de eldre» skal føre seg😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først kom jeg på hundre ting å skrive, men så innså jeg at alle de tingene jeg tenker på er like kleine når man er 20.

Dersom det er en ting som er aldersbestemt og som 40+ kan holde seg for god for, så er det å bruke alderen sin som et slags trumfkort. Dersom du var en idiot da du var 25 så er du det sannsynligvis fremdeles når du er 40, så ikke kom her og si at du kan mye mer enn meg om livet eller hva det nå skal være bare fordi du er eldre enn meg.

Det kleineste må vel være de som mener de vet å behandle en kvinne eller mestrer oralsexens kunst e.l. mye bedre enn yngre menn bare fordi de er 40. Selv tenker jeg sånne påstander kommer av at de selv ikke fant klitoris før de var 37 år og innbiller seg at alle andre menn er like slow learners som dem.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

For ikke å snakke om sminkestilen til enkelte. Ser ut som de har polert trynet sitt og stempla på to tykke bryn. Noen bommer med altfor mye fillers i leppene også. Og den poseringen på insta. Flaut! Også tror noen på toppen av det hele at de eier verden og kan beordre hvordan «de eldre» skal føre seg😂

Så enig. Halvmeter lange extensions (eller hva det heter) er heller ikke så flatterende at det gjør noe. :fnise:

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Arabella skrev:

Så enig. Halvmeter lange extensions (eller hva det heter) er heller ikke så flatterende at det gjør noe. :fnise:

Lash extensions kan være pent hvis man fyller på litt. Kalles klassisk, men volum kan bli drøyt ja. Ser ut som de har feiere på øyne😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å henge på KG.

Anonymkode: 7941e...dd7

Og så innser man at den som skrev dette er 40+ år gammel

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legge ut profilbilde på Facebook med Snapchat filter, poste masse selfies, drikke seg full, feste mye, overdrevne vippeextensions. 

Anonymkode: a4594...863

Ser mange har skrevet dette, men jeg (38 år) synes dette er kleint uansett alder i kombinasjon.

Anonymkode: 36506...44d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kleint...

Anonymkode: 920ec...fef

Er du en sånn inntørka kjiping som mener det er bedre å sitte å dømme andre når du har bikket 40? Er det rart det er mange deppa folk som henger seg på loftet....

Anonymkode: 1fbb4...550

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Trolltunge skrev:

Jeg må si at jeg synes at voksne som samler huset fullt av leketøy skårer høyt på en skalaen av hva JEG finner RART (folk må imidlertid gjøre hva de vil for min del), men ellers synes jeg at vi over 40år kan gjøre det meste. 

Drikke seg godt brisen, danse, flørte og ha det moro, helt klart! Mange i min alder har nå sin andre ungdom. Barna er blitt så store at man kan være sosial og leken igjen, dyrke egne interesser og nyte livet. 

Festene nå er ofte mye artigere enn da jeg var 18, 25 og 35 år. Folk har mer i hodet enn å forsøke å være sexy, finne partner eller drikke seg ravende fulle, og det er ikke lenger noen som snakker konstant om småbarnstiden, og må stikke kl 24. Fordi de ikke kan ta seg for mye ut på grunn av at de i utgangspunktet er slitne, og barnevakt ikke tar morgenpass av barna. "Har ikke råd" er dessuten sjelden et tema. 

Å være i 40 årene er rett og slett en herlig alder. Man går inn for å ha det kjekt, og det har man. Ikke er man tørket inn heller, så er man singel er man gjerne mer kritisk til hvem man går videre med, men ellers kan det kitle i kroppen akkurat som da man var 20år, og det mangler ikke på oppmerksomhet. 

Folk er mindre selvhøytidelige, og våger å være seg selv, og det er langt langt mindre drama. Ingen venninner som drikker seg stupfull og gråter på toalettet over en fyr som hun likte som viser seg å like en annen. 

Det er latter, god prat, dansing, synging ved anledning, og mye moro. 

Burde vi ta frem strikketøyet og anse oss som gamle? Absolutt ikke! 

Det er nå tiden for det virkelig gode livet er! Vi har erfaringene, økonomien, troen på oss selv og vet akkurat hvem vi vil tilbringe tid med og hvordan. 

Det er nå livet virkelig skal leves! ❤️

Herlig! Jeg blir 40 om noen få år, og dette var oppløftende! ❤️❤️❤️

Anonymkode: bd954...928

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg bryr meg ikke hva folk driver på med, så lenge det ikke skader eller plager andre så kan folk gjøre som de vil.

Det er akkurat det mottoet jeg lever etter! 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig! Jeg blir 40 om noen få år, og dette var oppløftende! ❤️❤️❤️

Anonymkode: bd954...928

Gled deg! 😜

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2019 den 14.25, AnonymBruker skrev:

Det å ha et kjærlighetsliv på linje med en 20-åring når man er godt voksen synes jeg kan bli patetisk. Overfladiske tulleforhold og nye dater i hytt og pine.

Anonymkode: 51fc2...6ca

Livet  er til for å nytes :)

Anonymkode: 1617b...f1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive at man viss nok  er en "jente på førti år" er bare ultra-kleint!                       

:bond:

Anonymkode: b91aa...16e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...