Gå til innhold

Hva er kleint/ harry å drive med når man er 40+?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kleint...

Anonymkode: 920ec...fef

Enig med deg, men jeg regner med vi plutselig er der en dag vi også. 😉

For min del synes jeg ikke noe om damer og menn på 40+ som finner seg unge partnere/elskere.

Anonymkode: da719...5bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kalle alt kleint er bare pinlig. Kleint kleint kleint kleint og atter kleint. Det er som om enkelte elsker ordet kleint. Like ille, om så ikke verre en de som lager trutmunn. Tenk å begrense seg til de grader bare fordi man er redd for å være klein. Nei, takke meg til å kunne unne meg gøy da og lage trutmunn nå og da på gøy, enn å å være livredd for hva alle syns om meg hele tiden.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kleint...

Anonymkode: 920ec...fef

Jeg vet 🤭 For en forsvarstale liksom. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Se på barnetv (barnetv er for barn, det ligger i navnet)

- Lage ferdigmat (ferdigmat er for studenter)

- Bruke sko som ikke matsjer det en ellers har på seg (det er så mange voksne folk som ikke eier smak!)

- Farge håret (det ser bare dumt ut)

- Bruke ungdomsklær (du er ikke ung lenger når du er 40+)

Anonymkode: 20d69...c32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være sinnafeminist i et av verdens beste og mest likestilte land. 

Anonymkode: 50335...fd5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg, men jeg regner med vi plutselig er der en dag vi også. 😉

For min del synes jeg ikke noe om damer og menn på 40+ som finner seg unge partnere/elskere.

Anonymkode: da719...5bf

Hvor skrev trolltunge noe om å ha mye yngre elskere? Hun skrev om å ha det gøy. Jeg er 38 og driter i hva 20 åringer mener om meg. De kan se på seg selv. Jeg har det gøy uten å ligge med hverken mye yngre eller eldre menn. Men syns utrolig synd på de som er opphengt i order kleint. Den er bare tragisk. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Starte et band. Man er 20 år for sent ute da. 

Anonymkode: 7ae00...52f

Det er det dummeste jeg har hørt! Jeg spilte i band som ung og kunne godt ha startet opp igjen nå, hvis jeg ikke hadde så mye annet jeg heller vil. Det er ikke NOE man ikke kan gjøre, hvis man vil leve og ikke bare tenke på hva alle andre synes! Det er bare trist og hemmende og gir deg et kjedelig liv!

Man kan begynne på ballett f eks, hvis det er noe man alltid har hatt lyst til, eller starte med downhill-sykling! Hvis dette er noe man har lyst til, og ikke gjør fordi "man ikke skal", så kan man sitte der når man blir 60 og tenke på hvor gøy det hadde vært og lært seg alt dette de siste 20 årene! Og angre fordi man ikke turte!

Jeg synes selv det er lite stil å kle seg som en lettkledd tenåring når man er over 30, uansett kropp, men noen trives jo sånn, og det er greit for meg.

Det mest harry jeg vet er masse tattoveringer, men det er jo de unge som driver mest med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Zidji skrev:

Jeg vet 🤭 For en forsvarstale liksom. 

Det var absolutt ingen forsvarstale, det var en prising av livet. En jublende gledestale. :)

Å passere 40 år er ingen dødsdom, på mange måter er det en benådning. Trykket man har hatt på seg i tenårene, 20 årene og 30 årene løsner. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest harry jeg vet er å ikke tørre å leve sitt liv og sin sannhet når man er såpass voksen. Det er trist, det. Lev nå livet ditt slik du vil og gi blanke i hva andre mener! Det er også ganske så kleint å dømme alle andre fordi de lever annerledes enn deg. 

Synes forøvrig det har vært mange dømmende kommentarer her. Vil du som 48åring ligge med en 22 åring, og vedkommende vil ligge med deg? Flott! Dere er voksne mennesker, nyt tiden sammen! Har du lyst til å gå i leopardmønstrede klær? Så fint for deg! Håper du finner noen råkule klær med slikt mønster. Vil du dra på fancy restauranter med middager til 10.000,- kr måltidet? Nydelig! Kos deg med smakene og atmosfæren! 

Det er skikkelig, skikkelig HARRY å dømme andre bare fordi de lever annerledes enn deg selv.

Anonymkode: 5e042...559

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, wintergirl skrev:

Hvor skrev trolltunge noe om å ha mye yngre elskere? Hun skrev om å ha det gøy. Jeg er 38 og driter i hva 20 åringer mener om meg. De kan se på seg selv. Jeg har det gøy uten å ligge med hverken mye yngre eller eldre menn. Men syns utrolig synd på de som er opphengt i order kleint. Den er bare tragisk. 

Ingenting, det å være med langt yngre partnere  var mitt bidrag til tråden. Det synes jeg er harry. 

Anonymkode: da719...5bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Trolltunge skrev:

Det var absolutt ingen forsvarstale, det var en prising av livet. En jublende gledestale. :)

Å passere 40 år er ingen dødsdom, på mange måter er det en benådning. Trykket man har hatt på seg i tenårene, 20 årene og 30 årene løsner. 

Hvorfor gidder vi å prøve? De skjønner det etterhvert ;) 

Enig med deg, livet er fantastisk i denne alderen!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting, det å være med langt yngre partnere  var mitt bidrag til tråden. Det synes jeg er harry. 

Anonymkode: da719...5bf

Ja, det er jeg enig i. Sånne har behov for å føle seg unge. Hender jo at det er en real forelskelse, men å kun gå etter mye yngre er noe kvalmt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er D44. Personlighetsmessig og utseendemessig mye yngre. Jeg oppfører meg ikke som alderen min, men jeg oppfører meg ikke som en tulling: 

Det er litt vel usjarmerende med fulle folk over 40. 

Noe spesielt med disse tåpelige ordene «pena, finingen, søta» osv på SoMe. Man fremstår som direkte tilbakestående og ikke der man tror man er. 

Kle seg som man er i tenårene med mest fokus på pupper, mage og ræv. Helst hengende ut mens man flørter med alt av menn. 

Anonymkode: 94b66...682

Det er Harry å skrive "ræv", når det heter rumpe. 

Anonymkode: 808cf...a71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordelen med å være 40+ er at man driter i hva andre synes om det man gjør! 😂

Anonymkode: 41cae...5d3

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen fordel med å være 40 er at menn i alle aldre er tilgjengelige, hvis man ønsker! En venninne har en elsker på 26, en annen en på 60. Man kan godt ikke like at vi kan ligge med yngre menn, men man kan jo ikke kalle andres sexliv for "harry"! Man kan, selvfølgelig, men ingen ser hva vi gjør bak lukkede dører. Og vi bryr oss jo heller ikke om hva unge folk synes om oss, det er en av velsignelsene alderen gir 😄 

Vi har verden for våre føtter!

Anonymkode: 9fe21...015

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å flørte med (eller ha flørtende tone med) tenåringer.

Anonymkode: 2d0b2...b54

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvorfor gidder vi å prøve? De skjønner det etterhvert ;) 

Enig med deg, livet er fantastisk i denne alderen!

Du har rett, de gjør nok det! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt uenig, det er da bare fint! 😊 

Men å «ikke like» masse normal mat, kle seg med for mye synlig hud, være helt utrent og/eller overvektig, ikke være i arbeid eller skryte av penger - det er harry det!

Anonymkode: ab4c5...4c8

Selv om det skyldes alvorlig sykdom eller skade? Er det harry å være lam? Er det harry å sitte i rullestol? 

Anonymkode: c8206...562

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er D44. Personlighetsmessig og utseendemessig mye yngre. Jeg oppfører meg ikke som alderen min, men jeg oppfører meg ikke som en tulling: 

Det er litt vel usjarmerende med fulle folk over 40. 

Noe spesielt med disse tåpelige ordene «pena, finingen, søta» osv på SoMe. Man fremstår som direkte tilbakestående og ikke der man tror man er. 

Kle seg som man er i tenårene med mest fokus på pupper, mage og ræv. Helst hengende ut mens man flørter med alt av menn. 

Anonymkode: 94b66...682

Uttalelser som dette, fra folk over 40, er rimelig harry og oppbrukt. 

Anonymkode: c6c87...100

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lage trutmunn på SoMe, haugevis med selfier som er redigerte, gifte seg med ferieflørten etter 2 mnd, drikke seg full, enda ikke å ha tatt de viktigste verdistandpunktene, ikke ha snøring på økonomi, det kan virke rart om en på 40+ fortsatt bor hjemme (om det ikke er åpenbare grunner til det, f.eks nyskilt ) 

Anonymkode: 044ce...cb9

Hva er de viktigste verdistandpunktene?

Hilsen nysgjerrig 40-åring :nigo:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...