Gå til innhold

Hva er kleint/ harry å drive med når man er 40+?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikkje noko vil eg si, har ikkje aldersgrense på noko. Eller jo ; si " æsj" til mat, DET bør ein ha vakse frå. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt. Vi burde rulle oss rundt og dø.

😉 

Anonymkode: 6fae4...25d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Å lese søppel om rosabloggere, og sladder av typen "se og hør" eller lignende...        

Anonymkode: b91aa...16e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drive med volvo 240, gå med american t skjorter, elvis hår, elvis jakke, elvis mage, sørstatsflagg, rullings røyk, pokal øl, cowboy boots, wunderbaum etc

Anonymkode: 2564d...100

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starte et band. Man er 20 år for sent ute da. 

Anonymkode: 7ae00...52f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive søta, pena, fineste og sånt på sosiale medier. Skating ser også passe dumt ut når 40-åringer gjør det. Voksne kler sjelden å drive med typiske ungdomsting.

Anonymkode: 441d9...e26

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Starte et band. Man er 20 år for sent ute da. 

Anonymkode: 7ae00...52f

Helt uenig, det er da bare fint! 😊 

Men å «ikke like» masse normal mat, kle seg med for mye synlig hud, være helt utrent og/eller overvektig, ikke være i arbeid eller skryte av penger - det er harry det!

Anonymkode: ab4c5...4c8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På countryfestival er det vel lov? For du beskreiv ei dame som kjem rett frå ein slik . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er D44. Personlighetsmessig og utseendemessig mye yngre. Jeg oppfører meg ikke som alderen min, men jeg oppfører meg ikke som en tulling: 

Det er litt vel usjarmerende med fulle folk over 40. 

Noe spesielt med disse tåpelige ordene «pena, finingen, søta» osv på SoMe. Man fremstår som direkte tilbakestående og ikke der man tror man er. 

Kle seg som man er i tenårene med mest fokus på pupper, mage og ræv. Helst hengende ut mens man flørter med alt av menn. 

Anonymkode: 94b66...682

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gagaen skrev:

På countryfestival er det vel lov? For du beskreiv ei dame som kjem rett frå ein slik . 

Ehh nei 

Anonymkode: 2edc0...684

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lage trutmunn på SoMe, haugevis med selfier som er redigerte, gifte seg med ferieflørten etter 2 mnd, drikke seg full, enda ikke å ha tatt de viktigste verdistandpunktene, ikke ha snøring på økonomi, det kan virke rart om en på 40+ fortsatt bor hjemme (om det ikke er åpenbare grunner til det, f.eks nyskilt ) 

Anonymkode: 044ce...cb9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være veldig opptatt av bloggere eller hva det nå heter.

Å være veldig opptatt av fest og alkohol.

Anonymkode: 6f9b9...24f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Trolltunge skrev:

Jeg må si at jeg synes at voksne som samler huset fullt av leketøy skårer høyt på en skalaen av hva JEG finner RART (folk må imidlertid gjøre hva de vil for min del), men ellers synes jeg at vi over 40år kan gjøre det meste. 

Drikke seg godt brisen, danse, flørte og ha det moro, helt klart! Mange i min alder har nå sin andre ungdom. Barna er blitt så store at man kan være sosial og leken igjen, dyrke egne interesser og nyte livet. 

Festene nå er ofte mye artigere enn da jeg var 18, 25 og 35 år. Folk har mer i hodet enn å forsøke å være sexy, finne partner eller drikke seg ravende fulle, og det er ikke lenger noen som snakker konstant om småbarnstiden, og må stikke kl 24. Fordi de ikke kan ta seg for mye ut på grunn av at de i utgangspunktet er slitne, og barnevakt ikke tar morgenpass av barna. "Har ikke råd" er dessuten sjelden et tema. 

Å være i 40 årene er rett og slett en herlig alder. Man går inn for å ha det kjekt, og det har man. Ikke er man tørket inn heller, så er man singel er man gjerne mer kritisk til hvem man går videre med, men ellers kan det kitle i kroppen akkurat som da man var 20år, og det mangler ikke på oppmerksomhet. 

Folk er mindre selvhøytidelige, og våger å være seg selv, og det er langt langt mindre drama. Ingen venninner som drikker seg stupfull og gråter på toalettet over en fyr som hun likte som viser seg å like en annen. 

Det er latter, god prat, dansing, synging ved anledning, og mye moro. 

Burde vi ta frem strikketøyet og anse oss som gamle? Absolutt ikke! 

Det er nå tiden for det virkelig gode livet er! Vi har erfaringene, økonomien, troen på oss selv og vet akkurat hvem vi vil tilbringe tid med og hvordan. 

Det er nå den livet virkelig skal leves! ❤️

Kleint...

Anonymkode: 920ec...fef

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kleint...

Anonymkode: 920ec...fef

Niks....det er knakende bra! 👌🏻

Anonymkode: 5da5d...e67

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...