Gå til innhold

Slettet.


Gjest Sibirstjerne

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Ja jeg syns også det er stressende😶nå mistenker jeg at EL havner på CD 18, dvs. 01.07 denne perioden. Jeg har i utgangspunktet trodd at jeg har hatt EL mye tidligere. Så sånn sett syns jeg det har vært greit å bruke EL tester litt oftere denne gangen😊 

vi legger inn aksjer annenhver dag, (da har vi også tatt utg. i at EL skjer mye tidligere). Så nå som jeg har fulgt stigningen har det gått i surr. Så jeg tror ikke at vi treffer denne gangen heller. Har hørt at det er mest forholdsmessig å ha samleie annenhver dag.🤔🤷🏼‍♀️ 

 

30.06, syklusdag 17. 

tok ny EL test i dag kl. 10:12, bildet ble tatt kl.10:14. 

 

A655F851-79A2-45E0-A3B3-156562B2D83B.jpeg

Hvis dere har samleie annenhver dag så skal dere jo treffe ganske godt? Eller mente du at dere ikke har hatt det nå siden du trodde el skulle skje tidligere? 

Jeg fikk anbefalt annenhver dag fra dag 10-22 av gyn. 

Er ikke den siste positiv? 😊 sitter ute i solen så det et ikke så lett å se tydelig men 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 30.6.2019 den 15.12):

Hvis dere har samleie annenhver dag så skal dere jo treffe ganske godt? Eller mente du at dere ikke har hatt det nå siden du trodde el skulle skje tidligere? 

Jeg fikk anbefalt annenhver dag fra dag 10-22 av gyn. 

Er ikke den siste positiv? 😊 sitter ute i solen så det et ikke så lett å se tydelig men 😅

Vi

😊

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
21 minutter siden, rainbow_dash skrev:

Den er vel positiv? :) 

Jeg blir så usikker, men den er kanskje det? Jeg håper det, for da har jeg kanskje endelig skjønt det her?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Vi har hatt det annenhver dag, med unntak av i dag😳. Så om vi gjør det i morgen også, har vi hatt oss tre dager på rad😶 så om EL er i morgen, er jeg redd for at dagen i dag muligens kan ha ødelagt det.... men jeg får se det positive i det, da er jeg bedre kjent med syklusen min. 

Vi legger inn aksjer i morgen også, men er veldig synd hvis dagen i dag gjør at vi må belage oss på nok en PP😕

Den nederste testen er nesten positiv, tipper den er sterk og klar i morgen😊

Du tenker at da blir det for ofte, at sædcellene ikke er på sitt beste? Jeg er litt redd for akkurat det med oss denne runden også. Vi hadde annenhver dag, men så fikk jeg positiv (tror jeg) el test CD 22 og da hadde vi sex den dagen også og dagen etter siden det er anbefalt dagen etter positiv el test. Så da ble det tre dager på rad her også. 

Men jeg tenker litt likt som deg, går det ikke denne tiden så blir man bedre kjent med syklus.  Selv om jeg tror jeg hadde el rundt CD 18 sist så hvis det stemmer at det var CD22 nå så er jo det litt forskjell. Er ikke lett å bli klok på egen kropp 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 30.6.2019 den 22.14):

Du tenker at da blir det for ofte, at sædcellene ikke er på sitt beste? Jeg er litt redd for akkurat det med oss denne runden også. Vi hadde annenhver dag, men så fikk jeg positiv (tror jeg) el test CD 22 og da hadde vi sex den dagen også og dagen etter siden det er anbefalt dagen etter positiv el test. Så da ble det tre dager på rad her også. 

Men jeg tenker litt likt som deg, går det ikke denne tiden så blir man bedre kjent med syklus.  Selv om jeg tror jeg hadde el rundt CD 18 sist så hvis det stemmer at det var CD22 nå så er jo det litt forskjell. Er ikke lett å bli klok på egen kropp 🙈

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den siste testen din ser positiv ut. Ser jo ut som strekene på den er like sterke? 

Ja, jeg har lest at det i hver fall er mer gunstig å bli gravid om man har ofte sex, enn om det har gått mange dager siden sist og så har man sex akkurat rundt eggløsning med litt gamle sædceller 😅 men det er vel derfor de anbefaler annenhver dag. 

Går det ikke for oss denne runden så holder vi nok bare fast ved annenhver dag. Da jeg ble gravid i mars ble det hver tredje dag innimellom også. Og det gikk jo selv om. Men hvis el var på CD 18 så hadde vi faktisk sex den dagen da. Det er ikke godt å si 😅

Krysser fingrene for oss begge🤞🤞

Når blir IKM hos deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 1.7.2019 den 9.53):

Jeg syns den siste testen din ser positiv ut. Ser jo ut som strekene på den er like sterke? 

Ja, jeg har lest at det i hver fall er mer gunstig å bli gravid om man har ofte sex, enn om det har gått mange dager siden sist og så har man sex akkurat rundt eggløsning med litt gamle sædceller 😅 men det er vel derfor de anbefaler annenhver dag. 

Går det ikke for oss denne runden så holder vi nok bare fast ved annenhver dag. Da jeg ble gravid i mars ble det hver tredje dag innimellom også. Og det gikk jo selv om. Men hvis el var på CD 18 så hadde vi faktisk sex den dagen da. Det er ikke godt å si 😅

Krysser fingrene for oss begge🤞🤞

Når blir IKM hos deg? 

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Helt enig med deg, den nederste ser positiv ut☺️ vi la inn litt ekstra i går og i dag, så får håpe at det holder for denne gang. Jeg mener også å ha lest at man bør ha sex ofte. Samtidig som jeg tror at tre dager på rad kanskje ble litt i overkant? Tiden vil vise, jeg tror nok ikke at jeg kommer til å teste før tidligst 10dpo. Nå vet jeg sånn ca. at EL lander på cd 18, så får vi bare ta det derifra 😊

Tror nok det er lurt å holde seg til annenhver dag, da er det større sannsynlighet for at en treffer til rett tidspunkt. Det var det vi gjorde da jeg ble gravid i januar. Det blir spennende å følge deg videre, er ikke så lenge til du kan dra frem g-testene😃

Jeg plottet inn positiv EL-test i dag, og da flyttet IKM seg til 16.07. Så jeg får bare holde meg opptatt med alt annet i mellomtiden, slik at tiden går fortere 😄

 

Ja jeg tror vi går for annenhver dag dersom det ikke gikk denne runden 😊

Takk, det samme! Rart å tenke på at jeg kan ta de frem denne uken faktisk 🙊 Kommer nok til å teste på fredag siden det er da jeg er 10dpo etter mine beregninger 😅

Hvilken app bruker du? 

Jeg bruker Womanlog, men den flyter ikke på seg av seg selv. Har i hvert fall ikke funnet ut at jeg kan legge inn positiv el test. Ellers liker jeg den godt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 2.7.2019 den 0.28):

Ja jeg tror vi går for annenhver dag dersom det ikke gikk denne runden 😊

Takk, det samme! Rart å tenke på at jeg kan ta de frem denne uken faktisk 🙊 Kommer nok til å teste på fredag siden det er da jeg er 10dpo etter mine beregninger 😅

Hvilken app bruker du? 

Jeg bruker Womanlog, men den flyter ikke på seg av seg selv. Har i hvert fall ikke funnet ut at jeg kan legge inn positiv el test. Ellers liker jeg den godt 😁

Ja 😊

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, spennende! Krysser fingrene for at det blir en liten spire 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hva testen viser 😍 Krysser fingrene🤞🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
rainbow_dash skrev (På 4.7.2019 den 12.32):

Ååh, spennende! Krysser fingrene for at det blir en liten spire 😊😊

Ja

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LivetErNå

Jeg har aldri fått skyggestrek på babyplan, hverken vanlig eller tidlig. Har tatt ganske mange da jeg er blitt testoholiker🙈😅

Så vil nok tørre å si at håpet aldeles ikke er ute på 8dpo!🙌🏻

Har også sett mange få sterke og/eller positive EL tester pga hcg🤔 Vanlig at de blir sterkere igjen før mens hos mange også, tror det er derfor man egentlig ikke skal teste mer etter positiv EL test🤔

ingen ekspert her altså, vet bare det jeg har sett/lest! Men krysser fingrene for dere🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
LivetErNå skrev (På 9.7.2019 den 16.32):

Jeg har aldri fått skyggestrek på babyplan, hverken vanlig eller tidlig. Har tatt ganske mange da jeg er blitt testoholiker🙈😅

Så vil nok tørre å si at håpet aldeles ikke er ute på 8dpo!🙌🏻

Har også sett mange få sterke og/eller positive EL tester pga hcg🤔 Vanlig at de blir sterkere igjen før mens hos mange også, tror det er derfor man egentlig ikke skal teste mer etter positiv EL test🤔

ingen ekspert her altså, vet bare det jeg har sett/lest! Men krysser fingrene for dere🤞🏻❤️

n😊😊

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jo fremdeles gå veien 😍🤞 Håper virkelig det ikke bare er en skyggestrek! Det er jo fremdeles tidlig og mye kan skje😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...