Gå til innhold

Slettet.


Gjest Sibirstjerne

Anbefalte innlegg

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 5.6.2019 den 21.28):

Det er neimen ikke lett å tyde de el testene med 😍

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Jeg syns EL testene er vanskelig å tyde, også syns jeg det er vanskelig å vite når jeg skal starte testingen. Dette er min andre PP hvor jeg bruker EL tester. Syklusene mine kan variere noe, alt fra 28-32 dager🤔. Men jeg tar utgangspunkt i FLO også tester jeg allerede på dag en i perioden hvor EL «nærmer seg». Er også en fin bruksanvisning som følger med babyplan sine tester😊 

jeg testet den 01.06, da syns jeg kanskje at testen var noe svakere igjen. Tenker at jeg skal begynne å legge ut bilder av alle EL testene jeg tar, mulig at det blir lettere for meg da😊

Så spennende at du vil starte med EL tester😍, vil så absolutt anbefale det😊 kan anbefale babyplan sine😊. Har du forresten forsøkt å tempe? Det er noe jeg vurderer, men tror at jeg bør gå til anskaffelse av den type som en dytter inn i øret🤔

Ja, jeg tenker kanskje å starte fra syklusdag 10. Man bør vel egentlig teste morgen og kveld for å være sikker. Jeg har masse tester fra babyplan så tenker i hvert fall å gi det en sjanse denne mnd. 

Nei, jeg tror jeg bare blir stresset av å måtte ha på alarm for å måle til samme tid hver morgen. Da får jeg nok ikke sove igjen tror jeg 😅 selvfølgelig mye billigere og sånn, men får evt vurdere det på nytt hvis dette drar ut 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 6.6.2019 den 7.12):

Ja, jeg tenker kanskje å starte fra syklusdag 10. Man bør vel egentlig teste morgen og kveld for å være sikker. Jeg har masse tester fra babyplan så tenker i hvert fall å gi det en sjanse denne mnd. 

Nei, jeg tror jeg bare blir stresset av å måtte ha på alarm for å måle til samme tid hver morgen. Da får jeg nok ikke sove igjen tror jeg 😅 selvfølgelig mye billigere og sånn, men får evt vurdere det på nytt hvis dette drar ut 🙈

 

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Sibirstjerne skrev:

14.06

Fikk mensen i dag så da belager vi oss på en ny prøveperiode. Syklusen var 31 dager. Syns det var trist, men jeg var forberedt på at det ikke skulle klaffe denne måneden. Vi får bare prøve igjen😊

 

Neste PP: EL 30.06, IKM 14.07.

Så kjedelig 😔 Tror du dere traff på el? Den kom vel litt seinere enn du i utgangspunktet tenkte? 

Hvis man skal se på noe som er positivt så er jo det at syklusen din er tilbake igjen. Det hjelper jo veldig 🙏 

Da håper vi på neste PP 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 15.6.2019 den 0.42):

🤞

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Sibirstjerne
rainbow_dash skrev (På 28.6.2019 den 12.14):

Spennende, måtte EL komme fort 😄

J

 

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende å følge med! Deilig at du allerede er kommet i gang med testing. Syns du nettopp fikk mensen 😅 Jeg hadde jevn stigning helt frem til noen dager før positiv test (eller det jeg tror var positiv i hvert fall 😅), da gikk det plutselig veldig nedover og jeg kunne såvidt skimte teststreken. Så for min del så tror jeg ikke jeg skal se på stigning neste gang. Håper el kommer snart hos deg 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo hende at LH-toppen var mellom testene, og at du missa den? Eller så kan det hende at det kommer seinere. Ikke godt å si før tanta dukker opp (men vi håper selvsagt at den ikke gjør det på mange mange måneder 😉).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 28.6.2019 den 17.04):

snart hos deg 😊🤞

 

 

rainbow_dash skrev (På 28.6.2019 den 20.45):

 

 

 

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.6.2019 den 20.55, Sibirstjerne skrev:

Ja tiden går veldig fort😅 men det er den etappen fra EL til IKM som er seig😅 skulle ønske jeg hadde kortere syklus. Hvordan syns du det var å bruke EL tester? Tror du dere traff denne perioden?? Jeg krysser fingrene for at det ikke blir noe neste gang for oss begge😊 nå er det vår tur!❤️ 

 

Ja jeg lurte litt på om EL kanskje kom oss i forkjøpet, men så tok jeg en ny EL test kl.20:42... og der er streken tydeligere igjen🤔 

Jeg drikker veldig mye vann i løpet av en dag, (drikker kun vann), og av den grunn så går jeg ofte på toalettet😅 så nå prøvde jeg å holde meg så lenge jeg kunne.. (fra testen jeg tok tidligere i dag og frem til nå). Da fikk jeg dette resultatet: 🤷🏼‍♀️

 

43287D70-DD0F-48D8-8F2B-AAB8A1C4AFD5.jpeg

Jeg syns på en måte at det var litt stressende for meg 🙈 men nå var det jo første gang jeg prøvde det så hvis det blir en neste gang så er jeg kanskje mer inni det. Blir jeg ikke gravid denne runden så vet jo forhåpentligvis litt mer om hvor lang syklusen min er og når jeg bør begynne å teste. Jeg testet jo fra CD 9 til 24. Hvis testen virkelig var positiv hos meg så tror jeg vi traff bra 😊

Vil tro du får positiv el test snart 🤞🤞 Legger dere jevnlig aksjer uansett eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 29.6.2019 den 23.47):

Jeg syns på en måte at det var litt stressende for meg 🙈 men nå var det jo første gang jeg prøvde det så hvis det blir en neste gang så er jeg kanskje mer inni det. Blir jeg ikke gravid denne runden så vet jo forhåpentligvis litt mer om hvor lang syklusen min er og når jeg bør begynne å teste. Jeg testet jo fra CD 9 til 24. Hvis testen virkelig var positiv hos meg så tror jeg vi traff bra 😊

Vil tro du får positiv el test snart 🤞🤞 Legger dere jevnlig aksjer uansett eller? 

J

 

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...