Gå til innhold

Slettet.


Gjest Sibirstjerne

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kondolerer så mye, jeg vet ikke hvordan det føles å miste etter at man har tenkt at alt er i orden, men det må være utrolig tøft å gå gjennom :( Er dette første gang dere prøver? ❤️ Trøst deg med at dere blir gravide, og at neste gang går det bra ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Pentagonia skrev (På 14.5.2019 den 14.25):

❤️ 

 

❤️

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 16.51, Sibirstjerne skrev:

Tusen takk for gode ord @Pentagonia❤️ sorgen vil alltid være der, men vi må bare tenke fremover og det er godt å vite at jeg kan bli gravid❤️ 

jeg ble gravid i vår tredje prøveperiode, (da jeg endelig skjønte hvordan EL tester fungerer). Så nå går vi inn i vår fjerde prøveperiode og håper at vi en dag får oppleve det å bli foreldre❤️

Ja, selv er jeg livredd for å aldri få oppleve det, men jeg prøver å tenke positivt:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så trist å lese om MA hos deg 😔 Jeg syns det var helt forferdelig med SA på et tidlig stadium og kan ikke forestille meg hvordan det er når det skjer seinere. Gode klemmer til deg ❤

Så bra at mensen din er tilbake! Du fikk den jo ganske kjapt tilbake 😊 Følger gjerne med på hvordan det går med deg fremover 😊 krysser fingrene for at neste spire sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 26.5.2019 den 16.19):

Så trist å lese om MA hos deg 😔 Jeg syns det var helt forferdelig med SA på et tidlig stadium og kan ikke forestille meg hvordan det er når det skjer seinere. Gode klemmer til deg ❤

Så bra at mensen din er tilbake 😊r 😊

i❤️❤️😊

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
MissAlba skrev (På 27.5.2019 den 23.57):

På ‎27‎.‎05‎.‎2019 den 23.57, MissAlba skrev:

 

 


Håper det klaffer denne PP! 

 

 

 


Tusen takk ☺️ ☺️

 

 

 

 


☺️      

 

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sibirstjerne skrev:

 

 


Tusen takk ☺️ Vi håper veldig på at vi snart får se en positiv G-test igjen ☺️

 

 

 

 


Oppdatering 30.05.:  I dag er jeg på cd 17. Jeg tok en eggløsningstest for å se om det faktisk er sånn at jeg har gått glipp av EL denne måneden. Jeg ble positivt overrasket og har et ørlite håp om at vi kanskje kan få det til denne måneden. Testen er fra babyplan, ble tatt på morgenurin i dag ☺️       Test1..jpg

 

 

Oi så bra! Den ser jo positiv ut 😊👏 det er vel ikke uvanlig at el svinger litt etter at man har mistet? Når pleide du å få el? 

Krysser fingrene for dere 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 30.5.2019 den 14.04):

Oi så bra! Den ser jo positiv ut 😊👏 det er vel ikke uvanlig at el svinger litt etter at man har mistet? Når pleide du å få el? 

Krysser fingrene for dere 😘

v😍e. 😊n😊

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2019 den 22.06, Sibirstjerne skrev:

Denne er positiv😍, så jeg ble veldig overrasket. Jeg var sikker på at jeg hadde bommet på dagene... I følge Flo skulle jeg hatt eggløsning i går. Jeg har vanligvis EL på cd 15 eller 16.. ettersom at testene var helt hvite frem til nå, var jeg sikker på at alt håp var ute. 😊. Det er som du sier at EL svinger litt etter at en har mistet. Det sies også at en har større sannsynlighet for å bli gravid måneden etter at en har mistet, så jeg håper at det går veien nå, om ikke får vi bare prøve igjen😊

Jeg heier på dere 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 4.6.2019 den 16.15):

Jeg heier på dere 😍 

 @Tussi2018😍❤️😍.

😊

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Tusen takk @Tussi2018😍 nå bør det snart være vår tur! Jeg heier på oss begge❤️😍

 

Oppdatering 04.06.19

Siden 02.06 har jeg hatt milde mensmurringer som kommer og går. Er veldig ulikt meg da jeg ikke pleier å ha «smerter» rundt EL. Mulig at kroppen fortsatt er i ubalanse etter MA i april. At den ikke klarer å få unnagjort denne eggløsningen, så det blir en EL test på meg i morgen også. Får bare smøre meg med tålmodighet og belage meg på en ny PP😊

Mensmurringer kan vel også være et tegn på graviditet? 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 5.6.2019 den 7.58):

 

? 🙊

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er skikkelig lei meg for å lese det du måtte oppleve og jeg ønsker deg det beste ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Supernova17 skrev (På 5.6.2019 den 20.14):

Jeg er skikkelig lei meg for å lese det du måtte oppleve og jeg ønsker deg det beste ❤️ 

😊

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
36 minutter siden, Sibirstjerne skrev:

 

Dobbelpost.

Endret av Sibirstjerne
Dobbelpost.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sibirstjerne skrev:

Det hadde vært drømmen om det gikk denne gangen 😍 Men jeg tror rett og slett at det bare er kroppen min som er litt i ubalanse. jeg ser nå at den EL testen jeg la ut i dagboken min ikke er positiv, dagen etter fikk jeg en test som var sterkere☺️ men usikker på om den var positiv. Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Kommer uansett til å svi av noen tester når det nærmer seg IKM, har så mange tester så jeg kan like gjerne bruke dem😄

 

Oppdatering 05.06.19

I følge FLO er IKM blitt flyttet frem til 14.06 ettersom at jeg plottet inn positiv EL test 31.05. 

Har vært litt sliten i korsryggen siden den 02.06, men forrige gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer før i uke 5. (Kvalme, ømme bryster og murringer). Det er uansett alt for tidlig til at symptomer skal dukke opp nå. Mistenker at jeg brygger på en liten forkjølelse. Tenker at jeg uansett begynner å teste 10DPO😃

Tok forresten en EL test i dag og den var helt blank og fin ☺️ Så kun kontrollstreken.

Det er neimen ikke lett å tyde de el testene forstår jeg. Jeg tenkte jeg skulle teste det selv denne runden. Har du testet i dagene etter 31 mai også (utenom idag)? 

Blir spennende å følge med 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...