Gå til innhold

Syklusrot ??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde pillefri uke 19-25. juni, og blødde 22-25. juni.
Vi bestemte oss for at jeg skulle slutte på ppillene, og jeg tok da min siste p-pille 05. juli. 
10. Juli fikk jeg igjen mensen, denne gangen en kraftig blødning (i forhold til den bortfallsblødningen jeg er vant med å ha i pillefri uke), med friskt blod i 4-5 dager. Tror dere jeg har startet å stabilisere syklus allerede, og i disse dager kan forvente å få en eggløsning? Tenkte å kjøpe en eggløsningstest etterpå, men ville bare høre om noen hadde erfaring med noe lignende først. Kan vel også nevne at jeg ikke har vært så nøye med å ta ppillene den siste tida før jeg slutta, men tror ikke jeg har blitt gravid enda da jeg tok en negativ test på fredag, og jeg hadde blødning 2.5 uke etter første ''mens''. 

Noen som har vært borti lignende, eller har noen tips/råd? 

Anonymkode: 9af82...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LivetErNå

Mest sannsynlig hadde du en eggløsning ikke så lenge etter pilleslutt, mens kommer da gjennomsnittlig 14 dager etter EL. Så helt normalt etter pilleslutt, men man kan liksom ikke vite om syklusen er stabil før om ett par mnd når man kan se tilbake på syklusene😄 

Jeg har en ustabil syklus og bruker EL tester, anbefaler det sterkt! Jeg kjøpte mine fra billigtester på nett, merket babyplan. Kjøpte ganske mange for hadde ingen anelse når EL var, så testet hver dag fra dag 10-14 i syklus(regnes fra første dag med mens) og frem til positiv test(mellom dag 14 og 22 hos meg). Anbefaler også å laste ned app hvis du vil holde styr på syklusen, jeg bruker clue og er fornøyd med den(men vet mange bruker fertility friend). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...