Gå til innhold

Typen blir sur når jeg ikke har det bra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har vært sammen i ca 7 mnd nå. I det siste har jeg innsett at han blir veldig påvirket av mitt humør, og det kan være bra de dagene jeg har det bra, men også veldig dumt de dagene jeg ikke har det så bra. Sånn som i dag. Jeg sliter med atopisk eksem, og har nettopp blusset opp med utslett over hele ansiktet og sår over kroppen. Det er vondt og veldig ubehagelig, og morgenene er verst for da er huden tørr og stiv og det svir på sårene mine når jeg setter på kremer. Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg ikke er den hyggeligste å være rundt akkurat da, men jeg er ikke sur og jeg klager ikke, jeg bare ønsker ikke å kose for jeg vil la huden i ansiktet være i fred.

Tidligere i kveld beklagde jeg over at jeg hadde vært litt fraværende i morges, og at jeg hadde merket humøret hans ble påvirket av det, og responsen hans var ikke det jeg ønsket. Han sa at han ønsker å forstå at jeg har det ukomfortabelt, men at det ikke er så hyggelig å våkne med attitude på morgenen. Grunnen til at jeg ikke likte dette var at han i går tidlig hadde vært sur og stresset for noe mail greier, og jeg hadde ikke sagt noe, jeg bare lot det gå og prøvde å få han i bedre humør, samtidig som jeg selv ikke følte jeg hadde attitude i forhold til han.

Jeg ønsker vel litt trøst jeg og merker jeg, og ikke at han selv skal bli i dårlig humør hver gang jeg ikke har det bra. Jeg skulle ønske han kunne være litt støttende, prøve å få meg i bedre humør, for hvordan skal det gå hvis jeg en dag er veldig trist og ikke i så topp humør? 

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 6858f...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg ikke likte dette var at han i går tidlig hadde vært sur og stresset for noe mail greier, og jeg hadde ikke sagt noe, jeg bare lot det gå og prøvde å få han i bedre humør, samtidig som jeg selv ikke følte jeg hadde attitude i forhold til han.

Jeg ønsker vel litt trøst jeg og merker jeg, og ikke at han selv skal bli i dårlig humør hver gang jeg ikke har det bra. Jeg skulle ønske han kunne være litt støttende, prøve å få meg i bedre humør, for hvordan skal det gå hvis jeg en dag er veldig trist og ikke i så topp humør? 

 Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 6858f...787

Begynt å være like ærlig som han.

Du glatter jo over ting og håper at han også skal glatte over ting. 

Anonymkode: a405b...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg faktisk omsorg og trøst er kjempeviktig. Litt trøst når man har det tungt bør man få og gi til partneren! Det gjør livet lettere å leve. 

Anonymkode: 700d3...d1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lærer hvem han er nå. Du kan ikke forandre han til å bli noen som gir trøst

Anonymkode: 43aa0...b84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du lærer hvem han er nå. Du kan ikke forandre han til å bli noen som gir trøst

Anonymkode: 43aa0...b84

Dette. Veldig viktig og godt svar. Se han nå for den han er og hvordan han er. Du kan prøve å snakke med han. Ikke sikkert han tenker over hvordan dette påvirker deg. Bare tenker dere er unge? Men hvordan han da ta det videre vil jo vise om han er enig eller ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du for eks ikke vil ha kos pga du er irritert og noe gjør vondt så sier du rett ut at "jeg orker ikke kos akkurat nå, det gjør vondt her og der"

Anonymkode: d4ae3...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...