Gå til innhold

Hvilken rettetang (stylingtang) er det jeg trenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg trenger litt hjelp til å velge riktig rettetang/stylingtang. Selv om jeg har helt stritt hår, så synes jeg det legger seg mye penere om jeg retter ut endene. Men den rettetangen jeg har nå føles som om den river i håret, og jeg glatter i evigheter før det blir bra (prøvd å begrense bruken litt i det siste, så jeg ikke skal slite håret helt ut). Tangen er hauggammal og kostet ingenting for 10 år siden... Trenger ny!

Jeg vil si jeg har passe tykt hår, altså ikke veldig tykt, men heller ikke sånn tynt/pistrete... Det blir fort statisk elektrisk, og har per nå MYE nye hår som er på vei ut etter graviditet.Så har litt å jobbe med føler jeg, for å få lagt ned alle disse småhåra som står rett opp (føler håret kruser seg litt) og få endene til å legge seg pent (går ofte med håret i hale... ). Lengden på håret er litt nedenfor skuldrene (når ca bh bak på ryggen om dere skjønner). Vurdere å klippe meg litt kortere (lob eller noe) - men ikke bestemt meg enda. 

Noen som har tips til hvilken tang jeg burde gå for? Det er så mange å velge i - og veldig variernde pris!

... Ikke svar GHD! uten å si hvilken model - det fins jo VELDIG mange... :) 

Takker for tips ;)

Anonymkode: 10b10...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker loreal steam pod, jeg opplever den som mye mer skånsom i de periodene jeg retter håret ofte. Også syns jeg det går mye(!) kjappere. Eller den originale ghd iv styleren er også god, men jeg får litt statisk hår, uansett hvilken varmebeskyttelse jeg bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Nerine_ said:

Jeg liker loreal steam pod, jeg opplever den som mye mer skånsom i de periodene jeg retter håret ofte. Også syns jeg det går mye(!) kjappere. Eller den originale ghd iv styleren er også god, men jeg får litt statisk hår, uansett hvilken varmebeskyttelse jeg bruker. 

Steam pod har jeg aldri hørt om? Virket stiv i prisen.. men fant ikke ut så mye om den heller? Ny på markedet?

Leser at ghd iv styler skal hindre statisk elektrisitet - men du opplever ikke at den gjør det? 

Takk for tips - ønsker gjerne å.høre fra flere også 😀

Ts

Anonymkode: 10b10...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Steam pod har jeg aldri hørt om? Virket stiv i prisen.. men fant ikke ut så mye om den heller? Ny på markedet?

Leser at ghd iv styler skal hindre statisk elektrisitet - men du opplever ikke at den gjør det? 

Takk for tips - ønsker gjerne å.høre fra flere også 😀

Ts

Anonymkode: 10b10...f78

Ja den koster litt, men jeg syns den er verdt prisen om den brukes regelmessig. Nei den har egentlig eksistert i noen år, den hvite er den nyeste modellen. Sort er den første. 

Jeg har GDH også, men bruker den egentlig kun om jeg skal lage krøller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Nerine_ said:

Ja den koster litt, men jeg syns den er verdt prisen om den brukes regelmessig. Nei den har egentlig eksistert i noen år, den hvite er den nyeste modellen. Sort er den første. 

Jeg har GDH også, men bruker den egentlig kun om jeg skal lage krøller. 

Etter å sett litt videoer på YouTube nå - så føler jeg at steampod er for stor og litt mye styr. Selv om det kanskje tar kortere tid med selve rettingen... 🤷

Ts

Anonymkode: 10b10...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å sett litt videoer på YouTube nå - så føler jeg at steampod er for stor og litt mye styr. Selv om det kanskje tar kortere tid med selve rettingen... 🤷

Ts

Anonymkode: 10b10...f78

Større er den, men bortsett fra å fylle på vann er den ikke mer styrete enn andre rettetenger🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne høre om andre har tips også ☺️

Ts

Anonymkode: 10b10...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...