Gå til innhold

Flau jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å være åpen med typen min selv om vi har vært sammen i 4 år nå.

Jeg klarer ikke å si til han at jeg elsker han uten å innerst inne være flau!

han er verdens søteste, så problemet er ikke i han. Det er bare personligheten min at jeg er sånn. Har alltid vært flau for å dele følelser. 

Hvordan kan jeg forandre denne vanen? 

Jeg vil så gjerne si alt jeg føler og si til han hva han betyr for meg. For skrive har jeg gjort mange ganger! Ingen probelm, men jeg vil han skal høre det fra meg! 

 

Hvordan skal jeg forandre??🌸

Anonymkode: 87a30...378

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å drikke moderate mengder alkohol, og så erklære din kjærlighet til han?

Anonymkode: 1aabd...375

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrevet til ham akkuratt det du skriver til oss her nå? Om ikke så er det en god start.

Din frykt/angst for å dele følelser kan du endre på ved å benytte deg av kognitiv terapi. En nøkkel i den prosessen er å øve på det som er vanskelig med en person du er veldig trygg på. Om nødvendig med en psykolog. 

Kognitiv.no har  mer om dette.

Anonymkode: 4d879...2ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi han kallenavn, eller si navnet hans men jeg klarer ikke å være personlig!  I dont know why.

har noen noe lette tips? 

Anonymkode: 87a30...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Skriv det på et stykke papir

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gi han kallenavn, eller si navnet hans

Da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er å øve. De første gangene er nok "forferdelige". Men gradvis vil det bli bedre og enklere å si det.

Og snu på tankegangen. Hvorfor er det skummelt, hvorfor blir du flau? Hva er det verste som kan skje osv osv.

Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du si du elsker han da? Ordet elsker er fullstendig unaturlig for meg, jeg bruker "glad i", både til barna mine og mannen. 

Anonymkode: 2a561...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 7.07, AnonymBruker skrev:

Må du si du elsker han da? Ordet elsker er fullstendig unaturlig for meg, jeg bruker "glad i", både til barna mine og mannen. 

Anonymkode: 2a561...80d

Ganske enig der. Syntes ordet er pugget på på en måte.

er som å si kondolerer. Mye bedre å høre «er her for deg».

 

Anonymkode: 87a30...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 6.58, wahaj skrev:

Mitt tips er å øve. De første gangene er nok "forferdelige". Men gradvis vil det bli bedre og enklere å si det.

Og snu på tankegangen. Hvorfor er det skummelt, hvorfor blir du flau? Hva er det verste som kan skje osv osv.

Lykke til.

Godt svart! 

Anonymkode: 87a30...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier til min kjære at min måte å vise at jeg er glad i deg er de tingene jeg gjør for ham. Jeg er ikke en som strør rundt meg med ord, og for meg har "elsker deg" blitt en frase mange sier. Ordet elske har mistet sin betydning, eller er ikke noe mer enn glad i deg, liker deg, ha det bra på vei til jobb. 

Om du ikke er en som sier ting kan du jo fortelle hvordan du viser hengivenhet. Noen gir gaver, noen bruker tid sammen med den andre, noen sier fine ord, noen er mer fysiske. Vi har ulike måter og ulike ønsker. Er du sikker på at kjæresten din har behov for å høre at du sier ting? Eller setter han mer pris på en klem, stryk over håret eller sex?

Anonymkode: a3bcf...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...