Gå til innhold

Mensen etter angrepille


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ubeskyttet sex natt til tirsdag, tok en angrepille tirsdag kveld fordi jeg har vært litt slurvete med p pillene og vil ikke ta noen sjanser. Tok ellaone, da de ikke hadde den andre på apoteket. Ellaone skal kunne virke inntil 5 døgn etter samleie. De på apoteket var veldig usikker på om jeg skulle fortsette på p piller eller vente, da jeg går på diane, som egentlig ikke regnes som p piller, men er et hormonelt prevensjonsmiddel. Men de kom frem til at jeg bare skulle vente med pillene frem til jeg fikk mensen, for å være på den sikre siden. De sa at man kan få blødninger når man er gravid også da, så jeg spurte hvordan jeg kunne vite om det er det, eller faktisk mensen. Og da spurte hun om jeg pleide å få mensensmerter, jeg sa ja, og da sa hun at jeg mest sannsynlig ville kjenne det på kroppen om det var mensen. Og jeg har nå fått mensen (tror jeg), jeg har hvertfall mensensmerter. Blør ikke så veldig mye, men vanligvis når jeg har mensen så stater det rolig, og kommer mer og mer blod med dagene. Og mtp mensensmertene, er jeg ganske sikker på at det er mensen. Nå har det også gått 5 dager siden jeg tok angrepillen, så jeg tror det skal gå fint å begynne på p pillen igjen. Noen som vet noe om dette? Vil ikke ta den og risikere å bli gravid, men om jeg har fått menSen nå, er jeg vel ikke gravid? Eller? 

 

Kunne godt ventet litt til for å være på den sikre siden, men mine mensensmerter er så forferdelig vonde og vil bare slippe det, så bare venter på å få startet på p pillene igjen hehe.. 

Anonymkode: f6e0a...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...