Gå til innhold

Soving på dagtid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gutten her er 3 1/2 måned og sover først en tretimers dupp på morgenen, deretter to til tre halvtime/40minutters dupper. Er dette mye, lite eller passe? Hvordan sover deres babyer?

Anonymkode: 996b5...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så små kan styre det selv. Hvis baby virker fornøyd er det antagelig helt passe for deres baby. Søvn endrer seg etterhvert 

Anonymkode: 4edeb...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så små kan styre det selv. Hvis baby virker fornøyd er det antagelig helt passe for deres baby. Søvn endrer seg etterhvert 

Anonymkode: 4edeb...049

De kan styre det selv ja, men ikke alle greier det. 

Anonymkode: 996b5...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han virket tilpass og at han trives så la han styre det selv. Babyer så små er veldig forskjellige og de fleste sover når de er trøtte. 

Anonymkode: 6df23...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutten her er 3 1/2 måned og sover først en tretimers dupp på morgenen, deretter to til tre halvtime/40minutters dupper. Er dette mye, lite eller passe? Hvordan sover deres babyer?

Anonymkode: 996b5...8d3

Dette høres ut som bestefaren min. Fin kar:) Og det blir nok babyen din også når han blir bestefar. Ok, dette innlegget blir rart uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 5 måneder sover aldri mer enn 20 minutter på dagtid. Må trilles i søvn når det er gått 1,5 - 2 timer siden forrige dupp. Er han våken lenger så blir han skikkelig overtrøtt, og det blir bare skriking. Han kjemper mot søvnen hver gang, så hver dupp er en kamp 😛

Tror babyer er veldig forskjellige, men så lenge de virker fornøyd så tror jeg de er det og 😊

Anonymkode: 301bb...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De kan styre det selv ja, men ikke alle greier det. 

Anonymkode: 996b5...8d3

Har jeg sagt det? 

Anonymkode: 4edeb...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...