Gå til innhold

Vente på eggene som blir blastocyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble totalt 12 egg ut. Dagen etter fikk vi beskjed om at 11 var befrukta. Nå snegler tiden seg avsted  :0 åssen overleve ventetiden ?! Hva syns dere om tallene ? Selv syns jeg 11 befrukta egg høres veldig bra ut 🤞🏽🤞🏽🤞🏽 

De sa eggene så veldig bra ut, men alt kan jo skje 😕 

 

for en slitsom helg. !🤪

Anonymkode: af583...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er tungt å vente, men det er gode tall. :) Jeg fikk 26 ut, 9 av dem ble befruktet og 8 ble blastocyster. 1 inn og 7 på frys, deretter 2 inn på fryseforsøk som ble til ett barn. Har 5 igjen til eventuelt søskenforsøk. :)

Jeg overlevde ved å gjøre meg mest mulig opptatt, men det svirret rundt i hodet hele tiden likevel. 😛 Orket ikke treffe folk, så jeg så på tv-serier, leste forum og spilte masse candycrush. ;) 

Lykke til!

Anonymkode: 6043a...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble totalt 12 egg ut. Dagen etter fikk vi beskjed om at 11 var befrukta. Nå snegler tiden seg avsted  :0 åssen overleve ventetiden ?! Hva syns dere om tallene ? Selv syns jeg 11 befrukta egg høres veldig bra ut 🤞🏽🤞🏽🤞🏽 

De sa eggene så veldig bra ut, men alt kan jo skje 😕 

 

for en slitsom helg. !🤪

Anonymkode: af583...c06

Gode odds da!

Vi fikk også ut 12 egg. 9 av de kunne brukes (3 var ikke modne nok) 6 av de lot seg befrukte gjennom ICSI metoden, og vi endte opp med to perfekte blastocyst. Ett ligger i magen min nå og har vokst seg til ei god og rund jente, et annet ligger på frys.

Lykke til 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ~white lady~ skrev:

Gode odds da!

Vi fikk også ut 12 egg. 9 av de kunne brukes (3 var ikke modne nok) 6 av de lot seg befrukte gjennom ICSI metoden, og vi endte opp med to perfekte blastocyst. Ett ligger i magen min nå og har vokst seg til ei god og rund jente, et annet ligger på frys.

Lykke til 🙂

Takk ! Vi har også brukt icsi ☺️👌🏽 

Anonymkode: af583...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gode tall, tenker jeg! Vi fikk ut så få egg, så det ble aldri aktuelt å dyrke til blastocyst. En fordel for deg er at du kommer til å vite at egget fortsatt er flott på blastocyststadiet. Vi satte inn på dag to, og ante ikke om embryoet fortsatt utviklet seg på dag fem. Skulle gjerne hatt et vindu med microskopglass inn i livmoren 😂

11 egg ut til sammen (og 7 befruktet) på tre forsøk for oss. Og ei jente ☺️Det er nok gode odds for at det er et gullegg blant deres med så god befruktningsrate. Lykke til!   

Anonymkode: 07e26...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...