Gå til innhold

En liten gladtråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så mye klaging på partneren her inne at jeg vil starte en gladtråd. Fortell om fine opplevelser med partner, en gang du ble skikkelig overrasket eller gjorde en fin ting for ham/henne. 

Jeg kan begynne: 

Min kjære kan helt ut av det blå komme hjem med en liten oppmerksomhet. Noe som jeg har nevnt i en bisetning at jeg liker, en gang for lenge siden. Det syntes jeg er så fint😍 

Anonymkode: 5d57f...9f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gladtråd kun for de med partner? 

Anonymkode: 1e879...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En gladtråd kun for de med partner? 

Anonymkode: 1e879...3b3

Gladtråd-drap på første innlegg 👏

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min lar meg sove lenge i helgen, får barna opp og steller dem, og vekker meg til frokost med en kopp kaffe. 

Anonymkode: 211c2...4f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En gladtråd kun for de med partner? 

Anonymkode: 1e879...3b3

Sjekk hvilket underforum tråden ligger i kanskje?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig i forholdet reiste typen min tidlig fra jobb, fordi jeg ble akutt syk og innlagt. Hadde ikke forventet det i det hele tatt. Han fikser stadig praktiske ting for meg, som jeg sikkert ville brukt uker på å få i orden😬😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En gladtråd kun for de med partner? 

Anonymkode: 1e879...3b3

Kan du ikke bare lage din egen gladtråd for dem uten partner da. Jesus så sure folk kan være. 

Anonymkode: 5d57f...9f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare lage din egen gladtråd for dem uten partner da. Jesus så sure folk kan være. 

Anonymkode: 5d57f...9f6

Sure? Bare stilte et spørsmål jeg. Galt det også nå?😄

Anonymkode: 1e879...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Familytree
På 20.7.2019 den 15.59, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare lage din egen gladtråd for dem uten partner da. Jesus så sure folk kan være. 

Anonymkode: 5d57f...9f6

Hvorfor? Vær glad for at denne personen ikke vil påvirke deg negativt. Nostalgi påvirker deg.
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære driver firma, de var på jobbreise så han sendte masse fine bilder på messenger. Da han kom hjem hadde jeg fremkalt bildene. Firmaet er ganske nytt og han følger drømmen med kompiser, så jeg ville han skulle ha et fysisk totem for å vise den fine veien de er på. Han fikk tårer i øynene av det🙃 

Av og til ordner jeg spa-kveld til oss med fotbad og ansiktsmaske, masserer han overalt. 

Han overrasker meg med blomster ofte, og favorittsnopet mitt. Da han kom hjem fra nevnte jobbreise hadde han kjøpt et plagg til meg som var AKKURAT min stil! Følte meg sett og hørt, at han kjente og la merke til meg. Blir nok ikke noe kakadue-statuer i dette hjemmet😁

Anonymkode: 35654...b96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme hjem fra jobb til dekket bord, noen øl og blomster ❤️ 

Første gang han gjorde noe sånt ble jeg vekket om morgenen til at han hadde kjøpt roser til meg og en god vin vi skulle kose oss med på kvelden. Gangen etter fikk jeg liljer fordi jeg hadde snakket om at de var så fine i en bisettning(?) hvor jeg prata med pappa om liljene jeg gav til bestefar før han døde. 

Han er veldig oppmerksom og jeg blir bortskjemt 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...