Gå til innhold

Fikk 5000 likes på Tinder men klarer ikke glemme HAM


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er meg med legen igjen. Hvorfor klarer jeg ikke bli interessert i andre selv med 5000 likes på en måned? Bare han er i mine tanker.

Anonymkode: dcfe5...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er meg med legen igjen. Hvorfor klarer jeg ikke bli interessert i andre selv med 5000 likes på en måned? Bare han er i mine tanker.

Anonymkode: dcfe5...638

LES 

 

Anonymkode: 85dc9...4b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er meg med legen igjen. Hvorfor klarer jeg ikke bli interessert i andre selv med 5000 likes på en måned? Bare han er i mine tanker.

Anonymkode: dcfe5...638

Fordi du dyrker forelskelsen.

Anonymkode: 85dc9...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå inn for å glemme. Alkohol kan eventuelt hjelpe.

Anonymkode: 7c2a3...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ha det som er utilgjengelig.

Anonymkode: 09698...778

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden du har hatt sex? Dra på by’n i kveld. Få deg kjepp og mus.

Anonymkode: 5ee34...c43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil ha det som er utilgjengelig.

Anonymkode: 09698...778

For å skade meg selv? Så det er umulig at det er HAM i seg selv?

Anonymkode: dcfe5...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke allerede startet en tråd om dette i dag? Eller har jeg drømt det? 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Rumle skrev:

Har du ikke allerede startet en tråd om dette i dag? Eller har jeg drømt det? 🤔

Bare drømming.

Anonymkode: dcfe5...638

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare drømming.

Anonymkode: dcfe5...638

Nei, leste tråden i stad jeg også?

Uansett, slutt å gi menn så stor makt over livet ditt, rett og slett«få deg et liv»! Plei egne interesser, utvid horisonten din. Du vil glemme ham med tiden.

Endret av Nappetass1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Nei, leste tråden i stad jeg også?

Uansett, slutt å gi menn så stor makt over livet ditt, rett og slett«få deg et liv»! Plei egne interesser, utvid horisonten din. Du vil glemme ham med tiden.

Men hvordan klare å glemme? Det er jo ikke uvanlig å ikke ville ende opp alene da?

Anonymkode: dcfe5...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør gå til en psykolog, så kan du bli forelska i han i stedet 

Anonymkode: 16d13...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic

Du kjenner han jo ikke ordentlig etter bare å ha møtt han få ganger. Du glorifiserer han noe voldsomt. Om du HADDE møtt ham og fått han så hadde du sikkert funnet diverse feil og mangler. Og uoppnåeligheten ble oppnåelig og derfor ikke lenger spennende...   for så dårlig er vi faktisk konstruert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er meg med legen igjen. Hvorfor klarer jeg ikke bli interessert i andre selv med 5000 likes på en måned? Bare han er i mine tanker.

Anonymkode: dcfe5...638

Jeg tror jeg er forelsket i deg, etter alle disse postene dine. Kan jeg stalke deg på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, theTitanic skrev:

Du kjenner han jo ikke ordentlig etter bare å ha møtt han få ganger. Du glorifiserer han noe voldsomt. Om du HADDE møtt ham og fått han så hadde du sikkert funnet diverse feil og mangler. Og uoppnåeligheten ble oppnåelig og derfor ikke lenger spennende...   for så dårlig er vi faktisk konstruert. 

Du sier noe der men har aldri tidligere vært forelsket i noe uoppnåelig. Møter jo professorer og leger daglig og ingen frister. Men ja hadde sikkert funnet feil. Men alle har feil så det hadde sikkert ikke gjort noe.

Anonymkode: dcfe5...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg tror jeg er forelsket i deg, etter alle disse postene dine. Kan jeg stalke deg på facebook?

Ja det er sprøtt men jeg kan ikke noe for det. Kommer aldri til å oppleve noe lignende igjen.

Anonymkode: dcfe5...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan klare å glemme? Det er jo ikke uvanlig å ikke ville ende opp alene da?

Anonymkode: dcfe5...638

Nei. Men du virker som om du fortaper deg helt i det, ikke noen vits i å gjøre det verre en det er. Dere har ikke engang hatt et forhold! Gå videre, du vil helt sikkert møte noen andre å bli besatt av (som forhåpentligvis er interessert i deg også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Nei. Men du virker som om du fortaper deg helt i det, ikke noen vits i å gjøre det verre en det er. Dere har ikke engang hatt et forhold! Gå videre, du vil helt sikkert møte noen andre å bli besatt av (som forhåpentligvis er interessert i deg også).

Så du tror ikke det er vanlig å bli så fortapt i det? Hvorfor gjør jeg det tror du? 

Anonymkode: dcfe5...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier noe der men har aldri tidligere vært forelsket i noe uoppnåelig. Møter jo professorer og leger daglig og ingen frister. Men ja hadde sikkert funnet feil. Men alle har feil så det hadde sikkert ikke gjort noe.

Anonymkode: dcfe5...638

Han hadde sikkert jobbet, trent  og drevet med hobbyene sine så mye at han ikke hadde hatt særlig tid til deg. Han hadde sikkert vært en dårlig kjæreste (men sikkert bra lege siden arbeidet blir prioritert først.) Og du hadde blitt sur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...