Gå til innhold

Menn burde slutte å la seg sjarmere og gi fordeler til kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du blander deg oppi han og hva han gjør, noe du sier er galt at andre, eksempelvis han, gjør.

Det er dobbeltmoral.

Anonymkode: 59f69...726

Det er litt forskjeller der og det tror jeg du vet innerst inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da snakker jeg om at de kan sjarmere seg frem i en barkø, eller at de får oss menn til å gjøre ting for dem gratis. De bruker dette så bevisst og på en svært utspekulert måte. La oss slutte å gi damene disse fordelene, og at de må stille på lik linje som alle andre i en kø.

En vennlig kvinne vil som regel ha noe av deg, men det er ikke av seksuell interesse eller å ville bli kjent. Og menn, naive som vi er, tror at vi skal få belønning i form av det ene og det andre for å være snille med dem.

Alle kvinner benytter seg selvsagt av denne egenskapen, og vet at makten de har over menn er enorm, forutsatt at de har sjarmerende egenskaper og har bra utseende. En dyp utringning og alle menn sier ja til alt du måtte spørre om.

Jeg merker at dette irriterer meg veldig, og har bestemt at jeg ikke vil være den "pushoveren" lenger. "Nei, du kommer ikke foran meg i køen til bussen fordi du er jente". Det er slike fordeler man skal gi gamle og kranke, ikke unge jenter.

Syns alle menn burde ta dette til etteretning, så ser vi hvor blide damene blir når de faktisk ikke får disse fordelene lengre.

Anonymkode: d423b...e9a

Kathrine Sørland lurte mennene på farmen med smisk, klemmer, skryt om hvor sterke de er og kyss på kinnet. Alt for å lure mennene til å jobbe sånn at hun skulle få en finalekniv.😂 Hun gjorde dette helt bevisst og spøkte med det til kamera når de andre ikke så på. Ikke tvil om at det fungerer, så tipper mennene på farmen følte seg teite når de så klippene i reprise.😅

Anonymkode: 034b1...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kathrine Sørland lurte mennene på farmen med smisk, klemmer, skryt om hvor sterke de er og kyss på kinnet. Alt for å lure mennene til å jobbe sånn at hun skulle få en finalekniv.😂 Hun gjorde dette helt bevisst og spøkte med det til kamera når de andre ikke så på. Ikke tvil om at det fungerer, så tipper mennene på farmen følte seg teite når de så klippene i reprise.😅

Anonymkode: 034b1...0a1

Se bare på Kjetil fra vanlige Farmen i fjor. Det ser bare patetisk ut med menn som legger seg langflate etter damene fordi de er heldig med hvordan de ser ut.

Anonymkode: d423b...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Se bare på Kjetil fra vanlige Farmen i fjor. Det ser bare patetisk ut med menn som legger seg langflate etter damene fordi de er heldig med hvordan de ser ut.

Anonymkode: d423b...e9a

feigt av tv2 å plassere to som kjenner hverandre i farmen og ikke bare det app og til er kjærester. Hvem har vel ikke hørt det feigt å være to mot en?

Synd det ikke var mer fokus i media og at det ble en oppvask møte i offentlighetens lys.

Anonymkode: 98697...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

feigt av tv2 å plassere to som kjenner hverandre i farmen og ikke bare det app og til er kjærester. Hvem har vel ikke hørt det feigt å være to mot en?

Synd det ikke var mer fokus i media og at det ble en oppvask møte i offentlighetens lys.

Anonymkode: 98697...d1e

Det skulle iallefall vært opplyst om til de andre deltakerne at de hadde en relasjon, for at det skulle vært noenlunde rettferdig.

Anonymkode: d423b...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts høres ut som en bitter taper 🤪

Anonymkode: 93f5a...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ts, pass på inntaket av p-piller, tror østrogenet ditt har nådd nye høydare

Anonymkode: 93f5a...9ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri tillat at kvinner skulle betale hus, strøm etc. Jeg hadde kjøpt alt til henne. 

Anonymkode: 98697...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mange fordeler gjennom årene fordi jeg er så "liten og søt", får gå foran i køen, fikk enorme mengder skjulte tips da jeg var bartender som 20åring(hvis de ble lagt i tipskrukka, måtte jeg dele det med de andre på jobb) , påspandert mat og drikke, skyss hjem, hjelp til flytting. Ingen av disse tingene la jeg opp til selv, det var initiativ fra menn som ble giret av energien min. Ingen av de var sleskete idioter som forventet sex heller, men noen få av de hadde jeg altså sex med fordi vi likte hverandre i en edru setting. 

Kvinner lukter en agenda, så hvis du ikke er en gjennomsyret vennlig mann, men kun en som er vennlig når det kan gi en fordel, så blir det ikke noe pizzaparty. Med mindre du møter ei med seriøse daddy issues.

 

Anonymkode: 9a1e5...f42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri tillat at kvinner skulle betale hus, strøm etc. Jeg hadde kjøpt alt til henne. 

Anonymkode: 98697...d1e

Er du rik? 

Anonymkode: dd915...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kvelertak skrev:

Det er litt forskjeller der og det tror jeg du vet innerst inne.

Ja, TS har aldri hevdet at det er galt. Det har du gjort.

Det er forskjellen.

Det gjør deg til en dobbeltmoralist.

Anonymkode: 59f69...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du rik? 

Anonymkode: dd915...7f4

Ja

Anonymkode: 98697...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm ok. Skal huske å aldri være vennlig mot menn mer, siden du sier at menn ser på kvinner som horer som skal gi dem sex i belønning for normal høflighet. Heretter er det kun kvinner som slipper foran meg i matbutikk-køen om de har 2 ting i hendene, mens jeg har vogn. "Vogn foran menn!" skal bli mitt mye mantra..

Anonymkode: ca40b...cc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis man er en (pen) kvinne kan man ikke være hyggelig og be om en tjeneste uten at man er kald og vil utnytte deg?

Er det ikke en helt vanlig og selvsagt del av interaksjonen mellom normalt oppegående mennesker at man er hyggelig, gjør hverandre tjenester og smiler til hverandre? Er det utenkelig at man ikke gjør dette fordi man vil ha noe, men fordi man liker å være hyggelig mot andre? 

Det høres jo ut som TS er den som har forventninger om å «få noe» ut av vanlig vennlighet. 

Anonymkode: c9f6b...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du Ts vil ha et enda kaldere samfunn enn vi allerede har. Jeg vil heller oppfordre folk til å være mer hyggelige og ikke mindre, slik at folk ikke tar en vennlig interaksjon som flørting eller som her, at man har onde intensjoner.

Anonymkode: f8723...9e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som du Ts vil ha et enda kaldere samfunn enn vi allerede har. Jeg vil heller oppfordre folk til å være mer hyggelige og ikke mindre, slik at folk ikke tar en vennlig interaksjon som flørting eller som her, at man har onde intensjoner.

Anonymkode: f8723...9e4

Heller et kaldere samfunn enn et urettferdig samfunn.

Anonymkode: d423b...e9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Warrior
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, TS har aldri hevdet at det er galt. Det har du gjort.

Det er forskjellen.

Det gjør deg til en dobbeltmoralist.

Anonymkode: 59f69...726

Ja vel. Gidder ikke diskutere det mer. Kall med hva du vil, men jeg har mine meninger og mener fortsatt alt jeg skrev. Vil du og TS bli kaldere mot kvinnfolk så vær så god. Deres tap. Bare gi faen i å være frekk og fæl for det er aldri ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mmm ok. Skal huske å aldri være vennlig mot menn mer, siden du sier at menn ser på kvinner som horer som skal gi dem sex i belønning for normal høflighet. Heretter er det kun kvinner som slipper foran meg i matbutikk-køen om de har 2 ting i hendene, mens jeg har vogn. "Vogn foran menn!" skal bli mitt mye mantra..

Anonymkode: ca40b...cc6

Samme her. Fra nå av skal jeg ta kjønn med i beregningen når jeg slipper folk foran meg i kø, ikke antall varer eller hvor dårlig tid de har eller hvor gamle og skrøpelige de ser ut. 90 år gammel mann får ikke setet mitt på buss, bare gammel dame. Skadet mann får ikke setet på toget, bare dame. #vognforanmenn 

Anonymkode: c775d...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det virker som du Ts vil ha et enda kaldere samfunn enn vi allerede har. Jeg vil heller oppfordre folk til å være mer hyggelige og ikke mindre, slik at folk ikke tar en vennlig interaksjon som flørting eller som her, at man har onde intensjoner.

Anonymkode: f8723...9e4

Helt enig. Jeg får rett og slett kultursjokk når jeg forlater Oslo i ferier, folk er så vennlige i andre land at jeg ikke vet hvordan jeg skal forholde meg til det en gang 😅 må være den kaldeste byen i verden, og ts vil ha den enda kaldere og mer bitter mot motsatt kjønn. 

Anonymkode: 93f5a...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Damer hadde nok blitt blidere om mannfolk sluttet å voldta og skade så mye.

Det er helt klart et kjønn som har mest fordeler, og det er oss - ikke damene.

Anonymkode: c87f0...8bc

Hvilke fordeler er det? Vi har forskjellige utfordringer. 

Anonymkode: 7c918...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...