Gå til innhold

Menn burde slutte å la seg sjarmere og gi fordeler til kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da snakker jeg om at de kan sjarmere seg frem i en barkø, eller at de får oss menn til å gjøre ting for dem gratis. De bruker dette så bevisst og på en svært utspekulert måte. La oss slutte å gi damene disse fordelene, og at de må stille på lik linje som alle andre i en kø.

En vennlig kvinne vil som regel ha noe av deg, men det er ikke av seksuell interesse eller å ville bli kjent. Og menn, naive som vi er, tror at vi skal få belønning i form av det ene og det andre for å være snille med dem.

Alle kvinner benytter seg selvsagt av denne egenskapen, og vet at makten de har over menn er enorm, forutsatt at de har sjarmerende egenskaper og har bra utseende. En dyp utringning og alle menn sier ja til alt du måtte spørre om.

Jeg merker at dette irriterer meg veldig, og har bestemt at jeg ikke vil være den "pushoveren" lenger. "Nei, du kommer ikke foran meg i køen til bussen fordi du er jente". Det er slike fordeler man skal gi gamle og kranke, ikke unge jenter.

Syns alle menn burde ta dette til etteretning, så ser vi hvor blide damene blir når de faktisk ikke får disse fordelene lengre.

Anonymkode: d423b...e9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, skal vi se om jeg har forstått det rett her. Når menn er snille og vennlige og har seksuelle baktanker er det naivt og uskyldig, men når kvinner er snille og vennlige er de kyniske og sleipe...?  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Huff har du gjort noe for ei kvinne og så fikk du ikke sex. Stakkars deg. Alle er vel bare ikke like heldige? Ikke klag på alle kvinner for det, og menn gjør hva de vil. Du får i alle fall ikke mer sex av å være frekk mot kvinner og nei de fleste forventer ikke noe av menn. Det at menn gjør noe fint for kvinner velger de helt selv og høflighet er en fin ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kvelertak skrev:

Huff har du gjort noe for ei kvinne og så fikk du ikke sex.

Får menn sex av kvinner? Ja vel. Så kvinner kan ikke få sex av menn? Fryktelig til å objektivisere og være nedlatende mot kvinner du var da.

Anonymkode: 59f69...726

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer ikke til å skje. Pene kvinner får fordeler av mange menn nettopp fordi er pene. Folk lar seg blende av et vakkert ytre og pene mennesker blir generelt behandlet på en bedre måte enn andre. Slik er det bare.

Du skriver at alle kvinner gjør dette. Det tror jeg ikke. Det ligger naturlig for mange å være hyggelig og/eller høflig mot andre uten at det ligger noen onde hensikter bak.

Anonymkode: f8723...9e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

Jeg pleide å bli irritert over det, nå gir jeg faen

Jeg veit karma tar de når de ikke lenger er unge og attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe med meg som gjør at kvinner bare får lyst til å kle av seg med en gang jeg har truffet dem. Jeg har fått sex når jeg minst har ventet det. Helt gratis og med minimal innsats. Kanskje du bare ikke er like attraktiv som meg.

Anonymkode: be8a0...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ThotSlayer skrev:

Jeg pleide å bli irritert over det, nå gir jeg faen

Jeg veit karma tar de når de ikke lenger er unge og attraktive.

Nei, karma tar de ikke. Veggen, derimot, er ubeseiret.

Anonymkode: 59f69...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får menn sex av kvinner? Ja vel. Så kvinner kan ikke få sex av menn? Fryktelig til å objektivisere og være nedlatende mot kvinner du var da.

Anonymkode: 59f69...726

Begge kjønn får sex. De fleste GRATIS, men ikke det som var poenget her. Her spurte jeg om ts hadde gjort noe for ei dame og så fikk han ikke sex siden han skrev dette. Så slapp av du.

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvelertak skrev:

Begge kjønn får sex. De fleste GRATIS, men ikke det som var poenget her. Her spurte jeg om ts hadde gjort noe for ei dame og så fikk han ikke sex siden han skrev dette. Så slapp av du.

Nei, ingen får sex. Folk har sex. I alle fall folk en ser på som likestilte. Jeg har ikke hisset meg opp, det er det du som har gjort. Fordi du er nervøs etter å ha blitt tatt? Overrasker ikke noen.

Anonymkode: 59f69...726

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, hind skrev:

Altså, skal vi se om jeg har forstått det rett her. Når menn er snille og vennlige og har seksuelle baktanker er det naivt og uskyldig, men når kvinner er snille og vennlige er de kyniske og sleipe...?  :ler:

Haha. Noe i den duren tolket jeg det også som. Får kanskje slutte å være høflig da, eller i alle fall hyggelig. Trodde ikke folk analyserte det til å ha baktanker :skratte: 

Anonymkode: fa8e3...fcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen får sex. Folk har sex. I alle fall folk en ser på som likestilte. Jeg har ikke hisset meg opp, det er det du som har gjort. Fordi du er nervøs etter å ha blitt tatt? Overrasker ikke noen.

Anonymkode: 59f69...726

Men folk får ha sex, det må du være enig i. Vi som er digg får mer sex enn de som er mer uheldige. Det er jo fakta. 

Anonymkode: be8a0...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å sette menn i dårlig lys. Du beskriver ikke menn generellt, men usikre menn som tror de blir, og kanskje også blir, manipulerte. Det innlegget bare skriker ",stakkarslig". Ikke rettferdig mot alle menn akkurat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men folk får ha sex, det må du være enig i. Vi som er digg får mer sex enn de som er mer uheldige. Det er jo fakta. 

Anonymkode: be8a0...d9d

Hvorfor forsvarer du en mannssjåvinist? Jo, fordi du synes han har rett. Du ser på kvinner på samme måte som han gjør, som et stykke kjøtt. Ikke som likestilte individer.

Anonymkode: 59f69...726

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor forsvarer du en mannssjåvinist? Jo, fordi du synes han har rett. Du ser på kvinner på samme måte som han gjør, som et stykke kjøtt. Ikke som likestilte individer.

Anonymkode: 59f69...726

Jeg blir selv sett på som et stykke kjøtt. Hva er galt med at jeg da ser på dem som kjøtt? Vi liker det, ikke bland deg, jeg forsvarer ikke noen med John Travolta som profilbilde. Det ville aldri falt meg inn.

Anonymkode: be8a0...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor forsvarer du en mannssjåvinist? Jo, fordi du synes han har rett. Du ser på kvinner på samme måte som han gjør, som et stykke kjøtt. Ikke som likestilte individer.

Anonymkode: 59f69...726

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Martin13 skrev:

download.jpg

Selvsagt skal kvinner få spesialbehandling. De er kvinner. Du drar likestillingen rimelig langt selv hvis du mener det skal være annerledes.

Anonymkode: be8a0...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen får sex. Folk har sex. I alle fall folk en ser på som likestilte. Jeg har ikke hisset meg opp, det er det du som har gjort. Fordi du er nervøs etter å ha blitt tatt? Overrasker ikke noen.

Anonymkode: 59f69...726

Får/ha er det noe å diskutere også? Samme hvordan folk sier det. Hva mener du med etter å ha bli tatt? Tatt i hva? 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men folk får ha sex, det må du være enig i. Vi som er digg får mer sex enn de som er mer uheldige. Det er jo fakta. 

Anonymkode: be8a0...d9d

True story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...