Gå til innhold

Aktiviteter å gjøre med barn i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
De neste tre ukene skal jeg være barnevakt for en gutt på 2,5 år. Så jeg lurer på om dere har noen aktiviteter eller utflukter vi kan gjøre for at dagene ikke blir så lang, som helst ikke korter en formue! Han snakker ikke norsk, og dette er første gang han er i Norge.
Hadde vært supert å fått litt hjelp, ideer og inspirasjon!

Anonymkode: eb184...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øyhopping med kollektiv-transport-båtene i Oslo. :) 

Anonymkode: 66986...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teknisk museum!!

Anonymkode: 66986...44c

Er det mye til småbarn der? Har selv en som akkurat har blitt to, men han syns det er kjempe spennende å hoppe i vanndammer og bare være ute på lekeplassen.  

Anonymkode: 66e76...54a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekt husdyrparken er veldig bra. Kampen barnebondegård er gratis, men kun åpen i helger så ofte mye folk. 

Plaskebassenget i Frognerbadet er stort og OK for den aldersgruppen. Rabatt om man fyller på et kort som kan brukes i alle offentlige basseng.

Barneavdelingen på hovedbiblioteket er veldig bra om han interesserer seg for bøker. Der har de også bord for de små hvor det er lov å spiste nistepakken.

steen&strøm har stort lekerom til regnværsdager. Gratis. 

Båttur til øyene var veldig suksess med min på samme alder. Vanlig RuterBillett, så om du har mnd kort blir det jo gratis.

inneaktiviteter som koster litt mer kan jeg anbefale teknisk museum, popsenteret og zoologisk museum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...