Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vært sammen med en kar nå i ca et år! Vi har det kjempehyggelig, men det har kommet opp en del ting det siste halvåret som gjør meg litt usikker. 

Det hele begynte egentlig ganske tidlig i forholdet med en lite taktisk plassert klamydiatest som jeg fant på badet hans etter at vi hadde holdt på i ca 2 måneder. Jeg ble veldig usikker, men han sa det var fra tidligere så jeg lot det gå og tenkte ikke så mye mer over det. Dette var etter at vi hadde dratt hvert til vårt for juleferien og han plutselig sluttet å svare på snapper når han var ute med venner en kveld. Det er også ganske vanlig at han ikke svarer når han er på fest.

Litt lenger ut i forholdet opplevde jeg at en jente, som han har hooket opp med tidligere, klår på ham når vi er ute på byen uten at han skygger unna. Jeg tok dette opp med ham og sa dette ikke var greit, men dette har skjedd flere ganger med samme person etter den samtalen. 

For litt siden var han også på hyttetur med vennegjengen, som også består av en av eksene hans. Jeg tenkte ikke så mye over dette på det tidspunktet, men syntes det er litt rart nå i kombinasjon med alt det andre. 

For ca et halvt år siden var han også på firmafest. Han endte opp hjemme hos meg, men dagen etterpå så jeg at han hadde en kondom i mobilen. Noe som i etterkant også har gjort meg litt skeptisk.

Det har også viste det seg at han har både hatt trekant og firkant tidligere, noe jeg syntes er ganske usjarmerende. 

For å toppe det hele droppet han bursdagen min for å dra på fest med venner, og forsvarte seg med "jeg syntes ikke bursdager er så viktig".

Er det bare jeg som er litt crazy? eller er dette ikke helt greit? Jeg føler meg litt rådvill, men er jo som sagt veldig glad i ham. Kjenner dette plager meg litt

Anonymkode: effd5...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er på bærtur når du sier du er glad i han, og tillater han leker med dine følelser. Du slapp han tilfeldig inn til deg for at han hadde sex med deg og du er en av alle hans partnere. Ok? hvor vil du henne?

Blir oppgitt å lese slike innlegg.

Anonymkode: 49fc5...c8d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver kvinne med nok selvrespekt hadde gått for lenge siden. Uten drama, uten krangling, uten kjefting - bare trukket seg bort fra situasjonen. Han bryr seg ikke nok om deg til å respektere deg. Det er ingenting du kan endre på dessverre. 

Anonymkode: 62560...bfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Han er en idiot, han foretrukket å være med venner og ikke feire bursdagen din? Det er veldig respektløst. Han kan ikke gi betydning for sin egen bursdag, men bursdagen din bør bli feiret som et par. Du bø spør ham om hans intensjoner. Det virker som han spiller med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig mest nyskjerrig på den sosiale sjargongen rundt dette her.

 

Vi er 23 og 24

 

Takk for alle svar

Anonymkode: effd5...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel egentlig mest nyskjerrig på den sosiale sjargongen rundt dette her.

 

Vi er 23 og 24

 

Takk for alle svar

Anonymkode: effd5...3bf

Hjelpes.. Ikke kast bort mer av de beste årene dine på denne karen. 

Anonymkode: 62560...bfd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette tull eller finnes det damer som finner seg i sånt?

 

 

 

Anonymkode: ca6e2...7e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kast bort mer tid på denne løken. Han høres ut som eksen min, og jeg angrer stort på de fire årene jeg kastet bort på han. Finn noen som setter deg høyere. 

Anonymkode: b75d0...f18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts! Jeg bekymrer meg over at du avfeier bort varsellampene som dukker opp underveis. Du har hatt dine tvil og du har fått innsikt i noen avvik som åpenbart sammenfaller med de tvilene du kjenner. Du har konfrontert han og han har ikke gitt deg svar som er tilfredsstillende eller som gjør deg trygg. Da har du et valg: ta deg til takke med status quo, eller stille krav - med den risiko for at han kanskje ikke blir. Velger du sistnevnte sitter du i hvert fall igjen med selvrespekt og ro.

Du skriver at du er glad i han, men fortjener du virkelig å bli behandlet på denne måten? Dere har vært sammen i ett år nå og jeg tviler på at mye forandrer seg. Med mindre noe magisk og radikalt skjer. Han virker komfortabel og du virker ikke til å ha utvist noen tydelige grenser ovenfor han, så det er å anta at han tøyer strikken der han (enda) kan. Vi her kan nok fortelle deg hva du bør gjøre, men det er virkelig opp til deg. Jeg kan forstå hvordan det er å være glad i noen, i det å ha et "håp" og i det at man minimaliserer de negative sidene rundt vedkommende fordi man ikke orker eller har mot til å møte det tunge omfanget og sannheten rundt det. 

Du fortjener å bli behandlet så mye bedre! Ikke vær redd for å være alene om det er en av grunnene til at du ikke gjør det slutt.Vær heller ikke redd for at du ikke kommer til å møte noen som behandler deg (mye) bedre og verdig deg. Lykke til! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...