Gå til innhold

Hva var oppførselen til mannen før han fridde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt til å starte en lignende tråd som deg Ts, håper det er greit at jeg skriver her istedetfor.

Jeg har egentlig ikke trodd at samboeren skulle fri på en veldig god stund. Men i det siste har jeg sett forlovelsesringer poppe opp på Facebooken hans og mobilen generelt, og hver gang det skjer skjuler han mobilen og ser bort på meg for å se om jeg så det (jeg later som ingenting og at jeg er dypt opptatt med noe annet).  I dag skjedde det mens jeg bablet i vei om noe, han ser bort på meg og mens jeg fortsetter historien min begynner han å spørre flere ganger om hvorfor jeg smiler så mye! Smilte ikke noe mer enn naturlig, men var en morsom historie. Uansett, vet ikke om det bare er tilfeldig, jeg har også hatt masse ring annonser over alt på mobilen i det siste uten at jeg har søkt opp noe, så kan jo være tilfeldig. 

Eneste andre tegnene er at han har sett på meg med lovey dovey eyes og sier hvor mye han elsker meg og hvor heldig han er. Han har også sagt at han må kapre meg, og når jeg da svarte at du har jo meg, så sa han: "jo, men du må bli min på ekte". 

Så lykke til til oss begge 🤭 For min del skjer det nok ikke noe til over jul uansett (veldig kjedelig hverdag fremover hehe) 

Anonymkode: eb64b...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var gravid så han viste meg fra før at han gjorde alt meg for, men han sa at han skulle ønske jeg var mor til stebarnet mitt❤️

Anonymkode: 13634...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...