Gå til innhold

Hva var oppførselen til mannen før han fridde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har en påfallende unormal oppførsel for tiden.

1. Han snakker mye om: ååååh, jeg skulle ha gitt deg en diamant. Dette har han sagt hver dag i en uke nå.

2. Han snakker mye om gifte par og om hvorfor folk gifter seg. Dette har også pågått i en uke.

3. Han er utrolig omtenksom, fokusert og oppmerksom på meg for tiden. På et høyt uforklarlig nivå. Han gjør alt for å vise at han er tilstede for meg.

4. Han kaller meg for kona mi, selv om vi ikke er gift. Men det har han forsåvidt gjort i ett år nå.

Så tanken slo meg i dag på at han kanskje har lyst til å gifte seg.Og det er nesten slik at jeg tenker på at han vurderer å fri. Siden han er så opphengt i å fortelle om gifte par osv.  Men jeg er ikke sikker....

Derfor vil jeg gjerne høre historiene deres. 🙂 Hvordan var oppførselen til deres tilkomne mann, rett før han fridde? ❤️

Var han mer oppmerksom? Gav han noen hint eller tegn på det som skulle skje? På hvilken måte forandret mannen seg?

Anonymkode: 5efea...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som at du står brud om ikke så alt for lenge. Krysser fingrene for et frieri for deg ❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ble noen uker før litt rar. Han så på meg med et nyforelsket blikk men med noe slags usagt, som slik han gjorde før han sa han elsket meg. 

 

Noe sier meg at du snart blir forlovet, TS! Så lenge du ikke gir noen vibes på at du IKKE ønsker det 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Kanskje dere har rett?  ❤️Vet ikke om jeg har tabbet meg ut. I går spurte han meg om hvorfor jeg aldri var gift med Exen min. Og jeg sa som sant var at jeg egentlig aldri har vært opptatt av å gifte meg. Og at hvis han hadde spurt,så hadde jeg sagt nei til min ex Selv om vi var sammen i åtte år.

Men sannheten nå er at jeg føler meg virkelig klar med min nåværende kjæreste. Føler at det er så riktig. Er ingenting inni meg som stritter imot.

Så har jeg kanskje ødelagt mulighetene nå? 😔

 

Anonymkode: 5efea...562

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. Kanskje dere har rett?  ❤️Vet ikke om jeg har tabbet meg ut. I går spurte han meg om hvorfor jeg aldri var gift med Exen min. Og jeg sa som sant var at jeg egentlig aldri har vært opptatt av å gifte meg. Og at hvis han hadde spurt,så hadde jeg sagt nei til min ex Selv om vi var sammen i åtte år.

Men sannheten nå er at jeg føler meg virkelig klar med min nåværende kjæreste. Føler at det er så riktig. Er ingenting inni meg som stritter imot.

Så har jeg kanskje ødelagt mulighetene nå? 😔

 

Anonymkode: 5efea...562

Oi.. Ja, det tror jeg dessverre. Jeg hadde ikke turt å fri etter et sånt svar. Hvis jeg fisket etter hvordan "ståa" var med tanke på ditt syn på giftemål. Kanskje du kan presisere nærmere neste gang teamet kommer opp? 

Anonymkode: ff31c...f3e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sagt idag noe sånt som "ang det vi snakket om.. jeg har ikke vært så opptatt av bryllup tidligere, og med eksen føltes det heller aldri riktig. Men med deg er det annerledes". Enkelt og greit  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anim92 skrev:

Hadde sagt idag noe sånt som "ang det vi snakket om.. jeg har ikke vært så opptatt av bryllup tidligere, og med eksen føltes det heller aldri riktig. Men med deg er det annerledes". Enkelt og greit  

Phu... Heldigvis fikk jeg sagt noe lignende om at når jeg tenker etter, så var det nok ikke kjærlighet med min ex. Jeg var også så ung.  Men med deg derimot erfarer jeg ekte kjærlighet. 

Håper at det hjalp at jeg sa det.. Han har ferie nå snart. Så da kommer vi til å tilbringe en del tid sammen. 

Har bare ikke så lyst til å virke for påtrengende i forhold til det med å gifte seg. Vil ikke at han skal føle noe press. Men oppførselen hans de siste ukene har vært rare. På en positiv måte. Så kan trolig hende at han funderer litt på det med å gifte seg 🙂 jeg tørr ikke å ha forventninger.

Han er den eneste i hele verden jeg ville ha sagt ja til 💕 samtidig som det er litt skremmende. Jeg hadde nok fått sjokk om han hadde fridd. 

Så hva tror dere? Fikk jeg reddet inn situasjonen?

Kommer nok til å spørre han ut litt selv i ferien. Så da kan jeg alltids oppdatere her, hvis det skjer noe nytt 🙂

Anonymkode: 5efea...562

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han bør vite svaret ditt før han stiller spørsmålet. Virker som dere snakker dårlig sammen og ikke er klare for å gifte dere når du driver og spekulerer i om du har ordlagt deg rett og "ødelagt". Hadde dere vært bedre til å kommunisere hadde det ikke vært noen tvil om hva dere begge ønsket for fremtiden, selv om kanskje selve gjennomføringen av frieriet blir en overraskelse.

Anonymkode: 8396b...4d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså, han bør vite svaret ditt før han stiller spørsmålet. Virker som dere snakker dårlig sammen og ikke er klare for å gifte dere når du driver og spekulerer i om du har ordlagt deg rett og "ødelagt". Hadde dere vært bedre til å kommunisere hadde det ikke vært noen tvil om hva dere begge ønsket for fremtiden, selv om kanskje selve gjennomføringen av frieriet blir en overraskelse.

Anonymkode: 8396b...4d5

Jeg forstod ikke svaret ditt helt hundre prosent  For jeg kjenner ikke forholdet vårt igjen i det du beskriver. Det er jo der vi er nå. At vi skal snakke om fremtiden.

Funderingene mine bunner ut i fra hva andre her har svart. Og  når jeg først leser svar,så svarer jeg med en gang. gjerne spontant. Da spør jeg om ting som dukker opp i hodet mitt. Beklager hvis det får deg til å anta ting.

Utover det,så takker jeg for et fint svar. 

Anonymkode: 5efea...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde null anelse frem to han plutselig fant frem ringesken fra lomma langt ute på en utkikkspost på en borg i Spania 🤷🙈

Anonymkode: 7f435...725

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante egentlig ingenting, men han hadde oppført seg spesielt i dagene før, uten at jeg kunne sette fingeren på hva det var. Han bestilte bord på byens beste restaurant når vi var på ferie i utlandet. Hadde bestilt roser til bordet som sto klare når vi ankom og ordnet et diskré bord i hjørnet(kokken og servitørene var informert om at han hadde tenkt å fri). Han virket nervøs og fiklete hele middagen, men jeg skjønte jo hvorfor når han dro frem ringen i eska under desserten😅

Anonymkode: 4d267...0f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke. Tror ikke han visste det selv heller. En spontan greie som ble veldig fint!

Anonymkode: bdd73...ad1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi hadde snakket om at vi skulle gifte oss før det første barnet kom. Da var vi 12 år uti samboerskapet. Så ble jeg gravid og han sa ikke noe om dette med giftermål.

Sa ikke ett pip. Gikk visst med ringen i lomma i en uke eller noe.

Så var det ultralyd med første barnet, og valentinsdag, rett etterpå fridde han i bilen, han klarte ikke mere, hjertet hans rant over tror jeg. Kom helt uventet. På parkeringsplassen på ahus i regnet. 4 måneder etterpå var vi gift, og baby kom 3 uker etter det. Helmax❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Har oppdaget de siste ukene at han har vært litt ekstra "på", kysser og klemmer på meg ofte - gjør jo det til vanlig også da, men fikk flashback fra tiden vi var nyforelsket - for 15 år siden 😛

På lørdagen var han bare rar 😛 

Når jeg stod å lagde middag, stod han rett ved siden av meg under hele seansen og stirret på meg. Snakket, men sa mye rart. Han var så rar at jeg spurte om han hadde feber eller om det var noe annet som feila han. 😅 

Når kvelden kom så fridde han ❤️

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
På 18.8.2019 den 22.26, vaarinn skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig! Har du oppdateringer, ts?😍

Njei. Den eneste oppdateringen jeg har er at han har blitt ubeskrivelig gjerrig i det siste 😂 Så la oss håpe på at han nå sparer til noe bra 😉 

Har også spurt han for moroskyld (uken etter at jeg skrev innlegget) om når han ser for oss at vi er gift. For han kaller meg hele tiden for kona si. Fikk da en estimering på to år. 

Takk for svar alle sammen. Jeg koser meg med å lese historiene deres 🤩 så kjør gjerne på med flere historier 💕

Anonymkode: 5efea...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hvorfor er det alltid MANNEN som skal fri i ett forhold?

Har en dame lyst til å gifte seg, så kan hun vel ta litt mer ansvar selv...           

Anonymkode: c7c6d...08e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2019 den 19.47, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det alltid MANNEN som skal fri i ett forhold?

Har en dame lyst til å gifte seg, så kan hun vel ta litt mer ansvar selv...           

Anonymkode: c7c6d...08e

Jeg har fridd til begge eksene mine. Vi ble gift, men det endte ikke bra. Ingen av disse to mennene har noen gang elsket meg, men var med meg av praktiske grunner. 

Nå har jeg en ny fantastisk kjæreste, som også har vært gift før. Han sa helt i begynnelsen da vi enda bare datet, at han ville aldri gifte seg. En uke etter det sa han at det ikke var helt utelukket (nei, jeg har ikke spurt, han tok opp temaet selv). Nå for to uker siden snakket vi om det å overraske hverandre som for eksempel å hoppe fra bak hjørnet og si Bø osv. Så sa han plutselig at hvis vi var på en skrekkfilm på kino så ville han fri midt i det mest skumle øyeblikket for å overraske/sjokkere. Da jeg spurte hvorfor han synes det er morsomt å fri på liksom, så sa han at hvis han frir så mener han det. 

Så nei, jeg vil ikke fri til kjæresten min, selv om jeg vet at jeg har møtt mannen i mitt liv. Jeg vil at han skal fri når, og hvis, han er klar selv. 

Anonymkode: 67268...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...