Gå til innhold

Hvilken hudpleiebehandling bør jeg gå for? (Bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det siste året har jeg merka at huden har begynt å bli blassere, mer småkviser og røde prikker, blackheads, større porer, fine linjer osv. Jeg har gjort et realt oppgjør med kostholdet og jeg har skjønt hvilke ting som huden reagerer verst på. Det virker dog som om noe av denne skaden ikke forsvinner selv etter ca 3 mnd med renere, sunnere mat, selv om jeg håper det kommer seg etterhvert.

Jeg vil spandere på meg en hudpleietime for å renske opp grumsen som er der og live opp litt - få et blank lerret på en måte.. Jeg vil gjerne ta noe som faktisk gjør en forsljell, så hva er å anbefale? Krystallsliping? Green peel? Co2? 

Ønsker altså det mest effektive jeg kan gjøre gjøre som en enkeltbehandling, ikke ukentlige eller månedlige besøk. Må være tilgjengelig i Bergen. 

Her er en liten titt på huden min slik den er nå. Den var mye mer irritert og full av småkviser og denslags tidligere.. Er 32 nå. Var aldri plaget med dårlig hud i tenårene, så jeg synes det er utrolig kjipt at det har kommet nå 🙄

 

2E624349-A0D1-4191-8B2C-45AD9E09EED2.jpeg

Anonymkode: a37af...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hudpleietime er ikke det du trenger, men en skikkelig hudpleie rutine med kvalitetsprodukter. Jeg feks er veldig fornøyd med Priori. 

Anonymkode: b2259...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ambisiøst å tro at én enkelttime vil være nok til å se en forskjell. 

Anonymkode: f544d...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hudpleietime er ikke det du trenger, men en skikkelig hudpleie rutine med kvalitetsprodukter. Jeg feks er veldig fornøyd med Priori. 

Anonymkode: b2259...c8e

Enig! En hudpleietime kan være smart for da kan hudpleieren anbefale deg riktige produkter du kan bruke hjemme, men du må selv følge opp med daglige rutiner som sørger for å opprettholde et langsiktig resultat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...