Gå til innhold

Har noen her fått reparert en (liten) rift i oljemaleri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så, jeg forelsket meg helt i to oljemalerier når jeg kom innom et galleri og kjøpte disse.  Så skulle jeg henge dem opp og vel.. kort fortalt, jeg mistet balansen og mistet bildet rett på høytaleren min som er lakkert svart, og har nå et finfint svart merke og en ørliten rift.
Har noen av dere erfaring med å sende oljemaleri til reparasjon og hvor mye kostet dette?

oljemaleri.jpg

Anonymkode: 1a895...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skaden er på høyre bilde på høyre side av det igjen ca 2 tredjedels vei nede(den sorte flekken)

Anonymkode: 1a895...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan «lappe» det fra baksiden. Tror du må bruke en spesiel type lim, men du kan prøve å høre på en kunstbutikk

Anonymkode: d13be...a61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hverken flekk eller rift.

Anonymkode: 5c7f2...3af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser hverken flekk eller rift.

Anonymkode: 5c7f2...3af

Ikke jeg heller. 

 

Anonymkode: 0f9bd...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, jeg forelsket meg helt i to oljemalerier når jeg kom innom et galleri og kjøpte disse.  Så skulle jeg henge dem opp og vel.. kort fortalt, jeg mistet balansen og mistet bildet rett på høytaleren min som er lakkert svart, og har nå et finfint svart merke og en ørliten rift.
Har noen av dere erfaring med å sende oljemaleri til reparasjon og hvor mye kostet dette?

oljemaleri.jpg

Anonymkode: 1a895...c82

Er det den lille svarte prikken helt til høyre på det gule feltet?

Anonymkode: 5c7f2...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville bare klasket på litt gulmaling :arwen:

Anonymkode: 5c7f2...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter kunstneren som har malt bildene?

Anonymkode: 5c7f2...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, jeg forelsket meg helt i to oljemalerier når jeg kom innom et galleri og kjøpte disse.  Så skulle jeg henge dem opp og vel.. kort fortalt, jeg mistet balansen og mistet bildet rett på høytaleren min som er lakkert svart, og har nå et finfint svart merke og en ørliten rift.
Har noen av dere erfaring med å sende oljemaleri til reparasjon og hvor mye kostet dette?

oljemaleri.jpg

Anonymkode: 1a895...c82

Er det oljemaleri eller akrylmaleri? En kunstnermateriell-butikk kan sikkert gi deg råd om hva du kan bruke for å fjerne det svarte  merket uten at malingen blir skadet.

Anonymkode: 5c7f2...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og beklager sent svar. Ja, det er den svarte flekken. Tar med et nærbilde nå. Jeg har fått kontakt med kunstner så legger planer med henne nå for å få ordnet opp i dette :) Når en betaler relativt mye for et bilde så vil en jo helst at det skal være 100 prosent.

oljemaleriskade.jpg

Anonymkode: 1a895...c82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...