Gå til innhold

Ble tatt i fotoboks i en 80 sone, jeg kjørte i ca 130-140 km t. Kan jeg miste lappen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 19.7.2019 den 16.29, AnonymBruker skrev:

Fengsel? Er jeg virkelig så kriminell? Ikke rart fengslene blir fulle og de virkelig kriminelle går fri!! 

Anonymkode: 754b5...f0c

Er det rart at man må i fengsel for å sette andres liv i fare? Det kan jo sammenlignes med at du tar med deg et våpen og driver og snurrer det rundt deg i vilden sky i en folkemengde. Å kjøre en bil på en trafikkert vei så langt over fartsgrensa setter både deg og alle andre du møter på veien i fare. Pluss eventuelle dyr eller fotgjengere som måtte ferdes i området. Er nok sikkert en grunn til at det er satt opp kameraer langs veien der.

Når man har en så kraftig motor mellom beina kjører man en potensiell drapsmaskin, slik noen over meg her har svart. Da er det åpenbart at man må utvise stor aktsomhet, ellers er det åpenbart at det bør være straffbart.

Anonymkode: 97f5f...ec4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 19.7.2019 den 16.23, AnonymBruker skrev:

Jeg kjørte på gammel vane på veien, kjørt masse der tidligere før jeg flyttet hjemmefra og da var det ikke fotoboks der. Jeg så rett og slett ikke fotoboks skiltet en gang, mulig de ikke var satt opp? Ikke vet jeg. 

Men mister jeg sertifikatet, jeg ble tatt bilde av så jeg vet jeg får et lite hyggelig brev i posten snart. Mitt håp er at jeg ikke mister det når det er på bilde, men hvordan er loven om det?

Plz, ikke kom hit å si ditt og datt om at det er fortjent om jeg mister lappen eller ikke, jeg vil bare ha faktaopplysninger om dette. Moralpreik er ikke interessant her og nå, takk!

Anonymkode: 754b5...f0c

Du kjørte av gammel vane i 130 -140 km.       Du blir nok innkalt til politiet og må belage deg på en saftig bot , og inndragning av førerkortet.      Du har ingenting på veiene å gjøre før du endrer holdning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...