Gå til innhold

Ble tatt i fotoboks i en 80 sone, jeg kjørte i ca 130-140 km t. Kan jeg miste lappen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan klarte du å ta førerkort i første omgang, TS? Da du tilsynelatende ikke kan en eneste regel, langt mindre respekterer dem. Synes dog tråden ligner litt vel mye på en annen. Håper virkelig ikke det er så mange idioter i trafikken der ute, men dessverre tyder alt på at det er tilfelle. 

Anonymkode: ca247...b0a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg jeg kjørte mange mil på landevei, sparer maange minutter på å ligge i rundt 140 kontra 80. Jeg hadde jo ikke kjørt slik om jeg viste om fotoboksen!

Anonymkode: 754b5...f0c

DU BURDE IKKE KJØRE SÅNN UANSETT om det er fotoboks der eller ikke, håper du aldri får tilbake lappen! fy faen ass.

Anonymkode: 4449f...6d9

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de vil spørre hvem det er

Anonymkode: d1d63...3a3

Og det er han ikke nødt til å svare på. Politiets oppgave er å bevise at det er han. Hvis han ikke hjelper de, tilstår, så har politiet en vanskelig oppgave. Med mindre han er så dum at han møter opp i samme antrekk som på bildet.

Anonymkode: 6938a...779

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han har laget en tråd her inne om akkurat det samme, må kjøre i jobben. Kjørte for fort og ble tatt i fotoboks. Brukte som unnskyldning at han ville raskt hjem og bla bla. Sånne trafikk bøller har vi ikke bruk for i trafikken. Håper du får bot, mister lappen og fengsel. Selg bilen og kjøp deg gode gåsko 

Anonymkode: 3ba41...f2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarte du å ta førerkort i første omgang, TS? Da du tilsynelatende ikke kan en eneste regel, langt mindre respekterer dem. Synes dog tråden ligner litt vel mye på en annen. Håper virkelig ikke det er så mange idioter i trafikken der ute, men dessverre tyder alt på at det er tilfelle. 

Anonymkode: ca247...b0a

Desverre. Begynte å følge det lokale politi på Facebook og har delvist mistet troen på menneskeheten. Fyllekjørere og råkjørere hankes inn hver eneste dag... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og det er han ikke nødt til å svare på. Politiets oppgave er å bevise at det er han. Hvis han ikke hjelper de, tilstår, så har politiet en vanskelig oppgave. Med mindre han er så dum at han møter opp i samme antrekk som på bildet.

Anonymkode: 6938a...779

Så lenge det er hans bil så vil de nok mest sannsynlig ha gode bevis. Tror disse fotoboksene idag tar gode bilder . Så her må faktisk ts bevise at det ikke var han. I slik fart som han har kjørt her er han en fare og de kan også sjekke basestasjoner mot telefonen hans. Så her ligger han tynt an og det er bra

Anonymkode: 3ba41...f2d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Darkrobin27 skrev:

Du er en drapsmaskin.. Hadde du kjørt på noen hadde dem vært død.. Så ja, du kan stiller kriminelt

Om man hadde kjørt på noen i 80 km/t hadde de likevel vært død.

Dette er en forseelse, ikke en forbrytelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det er hans bil så vil de nok mest sannsynlig ha gode bevis. Tror disse fotoboksene idag tar gode bilder . Så her må faktisk ts bevise at det ikke var han. I slik fart som han har kjørt her er han en fare og de kan også sjekke basestasjoner mot telefonen hans. Så her ligger han tynt an og det er bra

Anonymkode: 3ba41...f2d

"Mobilen min lå i bilen", verre er det ikke. Indisier. Holder ikke. Selv om det styrker mistanken, så er det ikke nok til å få han dømt. Det må et tydelig bilde til, ja. Men fortsatt slipper ganske mange fra det.

https://www.tv2.no/a/10323097/

Anonymkode: 6938a...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Mobilen min lå i bilen", verre er det ikke. Indisier. Holder ikke. Selv om det styrker mistanken, så er det ikke nok til å få han dømt. Det må et tydelig bilde til, ja. Men fortsatt slipper ganske mange fra det.

https://www.tv2.no/a/10323097/

Anonymkode: 6938a...779

Tror nok han sitter i saksa om maskinen knipset han. Så hjelper ikke komme med telefon min lå i bilen. Om de har bilde, telefon og ts sin bil så er det bye bye lappen

Anonymkode: 3ba41...f2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke et troll og har aldri tidligere fått bot eller blitt stoppet i en vanlig kontroll heller, jeg er bare forbannet for at dette skjedde og at det skjedde da jeg kjørte fortest. Hva andre skriver her driter jeg i, dette er faktisk min første tråd her på bil men har laget flere tråder om andre ting på andre sider her på kg. 

Hvis dere ikke tror meg så samme for meg, dette er faktisk ikke noe morsomt i det heletatt. Jeg skrev her kun pga jeg kan være anonym, det kan jeg ikke på forskjellige grupper på facebook f.eks. håper de av dere som på død og liv skal dømme meg og komme med løgn om meg om hva dere tror kan gå vekk fra denne tråden. 

Jeg skulle jo ønske at dere fikk rett om at dette var trolling, men nei, dette har skjedd!

Anonymkode: 754b5...f0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

128 km/t i 80 sonen er grensa mellom betinget og ubetinget fengsel..,

nokså sikker på det

Anonymkode: c2b0d...2e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok han sitter i saksa om maskinen knipset han. Så hjelper ikke komme med telefon min lå i bilen. Om de har bilde, telefon og ts sin bil så er det bye bye lappen

Anonymkode: 3ba41...f2d

Hvis bildet er tydelig, ja. Hvis bildet er utydelig, nei. Bil holder ikke. Det er ikke bilen som gjør skyldig, det er føreren. Om bildet er tydelig så er det et solid bevis som alene holder for å få dømt han. Hvis bildet er utydelig så har politiet ingen solide beviser. Da vil de presse han for å få han til å tilstå. Så lenge han nekter så vil han gå fri. Det koster politiet for mye ressurser å ta ut en rettssak mot han når de ikke har solide beviser. 

Anonymkode: 6938a...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei jeg er ikke et troll og har aldri tidligere fått bot eller blitt stoppet i en vanlig kontroll heller, jeg er bare forbannet for at dette skjedde og at det skjedde da jeg kjørte fortest. Hva andre skriver her driter jeg i, dette er faktisk min første tråd her på bil men har laget flere tråder om andre ting på andre sider her på kg. 

Hvis dere ikke tror meg så samme for meg, dette er faktisk ikke noe morsomt i det heletatt. Jeg skrev her kun pga jeg kan være anonym, det kan jeg ikke på forskjellige grupper på facebook f.eks. håper de av dere som på død og liv skal dømme meg og komme med løgn om meg om hva dere tror kan gå vekk fra denne tråden. 

Jeg skulle jo ønske at dere fikk rett om at dette var trolling, men nei, dette har skjedd!

Anonymkode: 754b5...f0c

Nei, dette er ikke morsomt, og du har all grunn til å være forbannet - på deg selv. Men du kan være veldig glad for at det ikke gikk mye verre og du ble morder. Kan love deg det hadde vært mye mindre morsomt.

Anonymkode: ca247...b0a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis bildet er tydelig, ja. Hvis bildet er utydelig, nei. Bil holder ikke. Det er ikke bilen som gjør skyldig, det er føreren. Om bildet er tydelig så er det et solid bevis som alene holder for å få dømt han. Hvis bildet er utydelig så har politiet ingen solide beviser. Da vil de presse han for å få han til å tilstå. Så lenge han nekter så vil han gå fri. Det koster politiet for mye ressurser å ta ut en rettssak mot han når de ikke har solide beviser. 

Anonymkode: 6938a...779

De trenger ikke bilde, så lenge dem har reg nummer så har dem en solid case der også.. Siden han ikke har meldt bilen stjålet før dette skjedde, så er jo dette en soleklart sak.

Anonymkode: 4449f...6d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel vane? Uansett fotoboks før eller ikke, hva slags vane er det å kjøre i 130-140 km/timen? En ting er å glemme seg i overgangen fra 80- til 60-sone, ikke bra det heller, men da kan man forstå at folk glemmer seg. Hvis du rutinekjører i 130-140 km/t, da fortjener du å miste lappen en stund, slik at du får tid til å planlegge nye kjørevaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De trenger ikke bilde, så lenge dem har reg nummer så har dem en solid case der også.. Siden han ikke har meldt bilen stjålet før dette skjedde, så er jo dette en soleklart sak.

Anonymkode: 4449f...6d9

Ja, du kan prøve deg med den i en rettssal.

Anonymkode: 6938a...779

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjedde samme med kompis av broren min. 10 000 i bot, 3mnd i fengsel, 24mnd uten lappen. ;) gled deg.

Anonymkode: 7bcc5...8d9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ti10 skrev:

Gammel vane? Uansett fotoboks før eller ikke, hva slags vane er det å kjøre i 130-140 km/timen? En ting er å glemme seg i overgangen fra 80- til 60-sone, ikke bra det heller, men da kan man forstå at folk glemmer seg. Hvis du rutinekjører i 130-140 km/t, da fortjener du å miste lappen en stund, slik at du får tid til å planlegge nye kjørevaner.

Ja. Ikke vane å kjøre i 130-140 men veien og at det ikke var fotoboks ser. 

Anonymkode: 754b5...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjedde samme med kompis av broren min. 10 000 i bot, 3mnd i fengsel, 24mnd uten lappen. ;) gled deg.

Anonymkode: 7bcc5...8d9

Hvpr fort kjørte han? Fortere enn meg?

Anonymkode: 754b5...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Ikke vane å kjøre i 130-140 men veien og at det ikke var fotoboks ser. 

Anonymkode: 754b5...f0c

Du vet at fartsgrensen gjelder selv om det ikke er fotoboks der? Det burde vært fotobokser alle steder, så mange idioter som kjører rundt på norske veier. 

Anonymkode: ca247...b0a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...