Gå til innhold

Mange menn uten barn kan skylde seg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har du faktisk rett i. Ufrivillig barnløse kvinner er en stadig voksende gruppe. Tror ikke denne gruppen blir mindre fremover heller. 

Anonymkode: a86d9...f9d

Antall kvinner som ikke får barn er om lag 15 prosent. Antall menn som får barn er 25. Det er en vesentlig forskjell. 

Anonymkode: 00edf...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, juliet capulet said:

Enslige kvinner uten barn er gjerne det fordi de har datet/hatt forhold til disse mennene som ikke ville noe som helst, fordi disse mennene mener de skal prøvekjøre alle damer over lengre tid uten noen form for forståelse for at tiden går og de ender opp nettopp alene.

Oh lord! Jeg har masse venninner som er totalt udugelige i forhold. Ønsker seg barn gjør de også, men de evner ikke å inngå kompromisser med partner eller på andre måter være en god partner. Noen av dem er faktisk klar over dette selv.

Stakars sønnen min som vokser opp i en verden hvor man stadig skylder på menn for alt. Kvinner og menn er like fantastiske og idiotiske. Selv om vi er kvinner må vi kunne ha selvinnsikt nok til å vite at det finnes masse udugelige damer også!

Anonymkode: 389dc...301

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke en kamp om kvinner mot menn. Men det er menn som må ta tak i holdningene sine. Kvinner har ikke de samme holdningene som menn har.

I tillegg finnes det faktisk en løsning for kvinner som er single og ønsker barn likevel. Det er verre for mennene...

Anonymkode: 0e0ab...c33

Denne tråden viser jo at kvinner har lignende holdninger 😂 noen ganger lurer jeg på om folk vet hva de selv har skrevet altså

Anonymkode: 389dc...301

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig TS. Husker en artikkel som het "mennene som blir valgt bort" og samtlige intervjuobjekter innrømmet at de hadde hatt flere sjanser men #skullebareventelitt så sitter de 45+ da og synes synd på seg selv.

Jeg er barnløs kvinne og forblir det nok hvis jeg ikke finner en mann. Men om jeg hadde vært verpesyk kunne jeg bare dratt på byen, hatt sex med en random fyr og hatt staten som en backup for far, men jeg er ikke slik og kommer heller til å forbli barnløs enn å lure en tilfeldig fyr.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, county1174 skrev:

Når ei dame får greie på at eg bur på gardsbruk er i allefall den døren stengt for framtid med noken dame og barn.

Det var rart for kjenner mange som har funnet kjærligheten med en gårdsfyr og flyttet fra by til bygd. Det er nok andre ting du må bruke som unnskyldning. Kanskje slutte være så selvmedlidende og ikke minst kresen og kravstor?

Anonymkode: 84275...f74

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette noe vi skal se ned på samtidig som vi skal hylle aleneforeldre som er uten parforhold av de samme grunnene eller...

Anonymkode: ae91f...330

Jeg er oppriktig glad på vegne av de som mestrer vår samlivskultur for den hat gått fullstendig i oppløsning. Men nettopp derfor syns jeg vi kan alle være litt forsiktige med å rette pekefingre og "se ned på". 

Anonymkode: a86d9...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oh lord! Jeg har masse venninner som er totalt udugelige i forhold. Ønsker seg barn gjør de også, men de evner ikke å inngå kompromisser med partner eller på andre måter være en god partner. Noen av dem er faktisk klar over dette selv.

Stakars sønnen min som vokser opp i en verden hvor man stadig skylder på menn for alt. Kvinner og menn er like fantastiske og idiotiske. Selv om vi er kvinner må vi kunne ha selvinnsikt nok til å vite at det finnes masse udugelige damer også!

Anonymkode: 389dc...301

Oh lord selv! Selvfølgelig finnes det noe av alt. Men det som er helt sikkert er at det finnes masse menn som dater/er i forhold hvor de gir uttrykk for at de også ønsker familie, men så viser det seg gang på gang at de kun holder disse kvinnene på gress og til slutt så fader de bare ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er oppriktig glad på vegne av de som mestrer vår samlivskultur for den hat gått fullstendig i oppløsning. Men nettopp derfor syns jeg vi kan alle være litt forsiktige med å rette pekefingre og "se ned på". 

Anonymkode: a86d9...f9d

Å rakke ned på menn er så stuerent i 2019 at jeg blir faktisk litt kvalm. Nåde om du skulle finne på å motsi en kvinne, da blir det bråk.

Anonymkode: bfc9c...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, county1174 skrev:

Når ei dame får greie på at eg bur på gardsbruk er i allefall den døren stengt for framtid med noken dame og barn.

Begynn å date hestejenter. De drømmer om gård. 

Anonymkode: be39b...9a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Og det samme gjelder kvinner. Trur ikke forskjellene på kjønnene er så veldig store på dette området.

Også viktig å huske på at flere og flere blir frivillig barnløse.

Anonymkode: dfc22...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Begynn å date hestejenter. De drømmer om gård. 

Anonymkode: be39b...9a3

Hest er helt latterlig dyrt, så husk å ikke ha delt økonomi med sånne jenter. Hvis de tjener betydelig mer enn deg er det jo greit da.

Anonymkode: 44385...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hest er helt latterlig dyrt, så husk å ikke ha delt økonomi med sånne jenter. Hvis de tjener betydelig mer enn deg er det jo greit da.

Anonymkode: 44385...a22

Ja...De fleste hestejenter har jo god økonomi da nettopp fordi hest er dyrt...

Anonymkode: 84275...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja...De fleste hestejenter har jo god økonomi da nettopp fordi hest er dyrt...

Anonymkode: 84275...f74

Glemte å nevne at det også er greit om man selv har en dyr hobby. Skulle jeg vært sammen med en hestejente så skulle jeg hatt en ny gitar hver måned.

Anonymkode: 44385...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å rakke ned på menn er så stuerent i 2019 at jeg blir faktisk litt kvalm. Nåde om du skulle finne på å motsi en kvinne, da blir det bråk.

Anonymkode: bfc9c...214

Det er forskjell på å rakke ned på og realitetsorienterte...Vet du hvor ofte jeg må høre at jeg må kjappe meg? Og hvor ofte leser man ikke at menn har liksom så goood tid(en sannhet med store modifikasjoner).

Ja ok jeg kan godt kjappe meg jeg. Dra med meg en fyr fra Tyrkia eller som nevnt tidligere ha tilfeldig sex og få barnebidrag og støtte fra staten, men det er ikke meg. Når menn forteller meg at jeg har dårlig tid og ser ned på meg a la "kvinner over 30 er desperate vrakgods" så spør jeg dem om de synes det er bedre med kvinner som lurer menn til å gjøre dem gravide. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å rakke ned på menn er så stuerent i 2019 at jeg blir faktisk litt kvalm. Nåde om du skulle finne på å motsi en kvinne, da blir det bråk.

Anonymkode: bfc9c...214

Jeg er delvis enig. Men to vrange blir ikke en rett. 

Anonymkode: a86d9...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, SunnivaOslo skrev:

Det er forskjell på å rakke ned på og realitetsorienterte...Vet du hvor ofte jeg må høre at jeg må kjappe meg? Og hvor ofte leser man ikke at menn har liksom så goood tid(en sannhet med store modifikasjoner).

Ja ok jeg kan godt kjappe meg jeg. Dra med meg en fyr fra Tyrkia eller som nevnt tidligere ha tilfeldig sex og få barnebidrag og støtte fra staten, men det er ikke meg. Når menn forteller meg at jeg har dårlig tid og ser ned på meg a la "kvinner over 30 er desperate vrakgods" så spør jeg dem om de synes det er bedre med kvinner som lurer menn til å gjøre dem gravide. 

Man blir dømt uansett, sitter jeg med inntrykk av. 

Anonymkode: a86d9...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynn å date hestejenter. De drømmer om gård. 

Anonymkode: be39b...9a3

Ja kansje det.Men eg har høyrt at hestejenter er knallharde og vere med.Kan dette stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antall kvinner som ikke får barn er om lag 15 prosent. Antall menn som får barn er 25. Det er en vesentlig forskjell. 

Anonymkode: 00edf...363

Det er det. Men det er alltid flere barnløse menn enn kvinner, slik er biologien. 

Anonymkode: a86d9...f9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke ha hatt noe fungerende samliv med noen andre mennesker frem til man er langt uti førtiårene er verdens største røde flagg, og en del av mennene tror fortsatt at de har draget på folk langt utenfor sin liga.

Anonymkode: 00edf...363

Rart å lese...

Verdens største røde flagg er de som har mange forhold bak seg mener jeg. Dette er jo de som er villig til å bli sammen med hvem-som-helst og hva-som-helst virker det som, og likevel mislykkes de gang på gang. Jeg har mye større tro på de som ikke gidder å være i tulleforhold enn de som venter til de finner noen de virkelig liker.

Anonymkode: a171f...a70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...