Gå til innhold

Hvor jævlig er det å ha 13 timers mellomlanding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer det. Men 13 timer er lenge.. jeg er ikke noe netflixmenneske egentlig, og bøker klarer jeg ikke sitte i timesvis med. Erfaringer?

Anonymkode: 62125...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs jo veldig på flyplassen. Hvilken flyplass er det? 

Anonymkode: 1dbc5...1f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer er såpass lenge at man faktisk kan gjøre noe ut av det. På natten hadde jeg aldri orket, men på dagtid kan man dra inn til byen, finne på noe, sightseeing etc... så dra tilbake en time før ny flyvning. Reis uten håndbagasje isåfall

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs jo veldig på flyplassen. Hvilken flyplass er det? 

Anonymkode: 1dbc5...1f4

Gardermoen 

Anonymkode: 62125...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gardermoen 

Anonymkode: 62125...cde

Du kan jo ta deg en tur til Oslo for eksempel

Anonymkode: 7e7ea...159

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt hvor du er og når på dagen. Hadde 9 timer på Heathrow en gang, og da stakk jeg en liten tur til London. Men er det midt på natten, er det verre. 

Anonymkode: 82ebc...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Gardermoen 

Anonymkode: 62125...cde

Da ville jeg tatt toget til Oslo eller ett annet sted i nærheten, dratt på litt shopping, museum, kino eller sånt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spørs litt hvor du er og når på dagen. Hadde 9 timer på Heathrow en gang, og da stakk jeg en liten tur til London. Men er det midt på natten, er det verre. 

Anonymkode: 82ebc...cde

Det er fra 21 til 10 😅

Anonymkode: 62125...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er fra 21 til 10 😅

Anonymkode: 62125...cde

Book en natt på flyplasshotell.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sender bagasjen rett gjennom har du mest sannsynlig kun håndbagasje og kan ta denne med /finne en oppbevaringsboks og dra inn til nærmeste by. Hvis du må sjekke inn, så sjekker du inn, og drar deretter til byen. Har du kommet deg gjennom sikkerhetskontrollen før du bestemmer deg så bare spør du etter exit (allevflyplasser har dette!) og forlater flyplassen gjennom den. Beregn tid til ny tur i sikkerhetskontrollen! 

Anonymkode: 3cf2f...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kitcat skrev:

Book en natt på flyplasshotell.

Enig. Det er et hotell i gåavstand blant annet. 

Anonymkode: 1dbc5...1f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gardermoen 

Anonymkode: 62125...cde

Gardermoen er kjip, da ville jeg heller tatt hotel.

Anonymkode: a6575...017

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri giddet å sitte 13 timer på Gardermoen!! Restauranter og kafeer stenger tidlig og det er en kjedelig flyplass.  Hadde enten reist til Oslo,  eller tatt inn på hotell ved flyplassen.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde blitt hotell, ja. Men hvis jeg ikke hadde råd til hotell ville jeg trøstet meg med at 13 timer på flyplassen uansett er mye bedre enn 13 timer stuet sammen på flyet. :) 

Anonymkode: 9327c...75c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs litt hvor du er og når på dagen. Hadde 9 timer på Heathrow en gang, og da stakk jeg en liten tur til London. Men er det midt på natten, er det verre. 

Anonymkode: 82ebc...cde

Hadde like lenge, og gjorde det samme. Hadde aldri vært der før så jeg løp frem og tilbake som et hodeløst fjærkre. Angrer litt på at det var mitt første møte med byen, men jeg var livredd for å ikke komme meg tilbake i tide :fnise:

Kan legge til at på vei hjem fem måneder senere kom jeg til Gardermoen rundt 00.30. Bussen gikk kl. 10.00. Det var to dager før julaften og iskaldt. Som fattig student vurderte jeg aldri hotell. Hadde jeg gjort det ville det ikke hjulpet da banken to uker tidligere kansellerte begge bankkortene mine.

Aldri mer en natt på Gardermoen!

(sa hun så selvsikkert...)

Endret av applestories
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig, men gikk helt fint. Reiste alene, så måte bare sitte å passe på håndbagasjen. Så for det meste netflix, selv om det ikke er noe jeg gjør til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange hoteller å velge i der, også lett å komme seg dit. Sove på flyplassen er noe dritt.

Anonymkode: d8d5f...802

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlands? De har hvile sone ved gate c, klarer du å sove offentlig kan du legge deg til dær. Vist ikkje vil jeg valgt hotell

Anonymkode: dd0d3...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde gått greit for min del, litt kjedelig om natta da. Netflix og veska full av snacks ftw! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/19/2019 at 1:17 PM, AnonymBruker said:

Gardermoen 

Anonymkode: 62125...cde

Uff, 13 timer på Gardermoen høres ikke bra ut. Ville gjort som mange sier, ta en tur til Oslo. 13 timer på den plassen med mat og evt drikke vil gjøre kraftig innhugg i økonomien.

Anonymkode: c7c51...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...